نکات برتر درمان زردی نوزاد!

أعراض سرطان الدم المزمن. تولید نور در این روش همراه با اشعه مادون قرمز (UV) بوده و این اشعه به شدت برای چشم و پوست انسان مضر بوده و سرطان زاست. وی دادن آب قند به نوزادان مبتلا به زردی را یكی دیگر از باورهای به وجود آمده در خصوص این بیماری دانست و افزود: این اقدام زردی در نوزاد را شدت و موجب بالا رفتن كالری بدن نوزاد میشود. گاهی اوقات، ممکن است مجبور شود بیشتر از زمان های دیگر شیر بخورد تا از طریق دفع، بتواند بیلی روبین را از بدنش خارج کند. برای این که بدنتان همچنان به تولید شیر ادامه دهد، شما میتوانید شیر تولید شده را از بدن خارج کنید. این کار، گلبولهای قرمز سالم را جایگزین خون آسیبدیده نوزاد میکند. در صورتی که شما ساکن شهر مشهد هستید و نوزاد شما به عارضه زردی نوزاد مبتلا شده است و بنابر تشخیص پزشک شما نیاز به استفاده از دستگاه فتوتراپی دارید میتوانید از خدمات شرکت زردی کلینیک استفاده کنید. سطح بیلی روبین هر 4 تا 6 ساعت پس از شروع فتوتراپی برای بررسی اینکه آیا درمان موثر است یا خیر، آزمایش می شود. این سوال پیش می آید که چه مدت باید نوزاد درون دستگاه زردی نوزاد قرار بگیرد تا میزان زردی کاهش پیدا کند و سطح بیلی روبین به حد نرمال آن برسد.

اینکه برای رفع زردی نوزاد مادر چه بخورد؟ در عوض مادر نوزاد میتواند خودش مصرف کند و به نوزاد شیر دهد. در فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد ، پوست نوزاد را در معرض نور با طول موج nm 520-400 قرار می دهند. دستگاه فتوتراپی نام دیگر دستگاه زردی نوزاد می باشد و فتوتراپی به معنای تاباندن نور به پوست نوزادانی می باشد که دچار بالا رفتن بیش از اندازه بیلی روبین غفیر مستقیم شده اند . آزمایش ALP: در این تست نیز آنزیمی به نام ALP بررسی میشود. لامپ فتوتراپی در دو نوع LED و فلورسنت وجود دارد که هر یک از آنها با ویژگیهای مخصوص به خود کارشان را انجام میدهند. دارای تایمر اتوماتیک که فتوتراپی را خاموش کرده، و با بوق هشدار پایان آن را اعلام می کند. پس از تولد ، در صورت لزوم ، گروه خونی کودک آزمایش می شود تا احتمال ناسازگاری گروه خونی که منجر به زردی نوزاد می شود را مشخص کند. همه اینها به راحتی قابل درمان هستند و در صورت درمان معمولاً بی ضرر هستند. Art ic le was g ener ated by G᠎SA Conte​nt Gener​ator Dem oversi᠎on!

زردی نوزاد معمولاً به این دلیل رخ می دهد که کبد نوزاد به اندازه کافی بالغ نیست تا ازبیلی روبین موجود در جریان خون خلاص شود. زردی همان بیلی روبین موجود در بدن همه ی افراد است که از طریق کبد پردازش میشود واز طریق ادرار و مدفوع دفع میشود، اما چون کبد نوزادان نابالغ است این پردازش ممکن است با اختلال روبه رو شود و همین بیلی روبین بجای دفع، زیر پوست تجمع پیدا کند و باعث زرد شدن پوست صورت و بدن و سفیدی چشم نوزاد میشود. علائم زیر ممکن است نشانگر زردی شدید یا عوارض ناشی از بیلی روبین اضافی باشد. در این روش تنها قسمت هایی از بدن که بایستی پوشیده شود چشم ها و قسمت تناسلی آن است.در این روش پوست، نور را جذب میکند با شکستن بیلی روبین توسط نور بدن می تواند آن را به راحتی دفع کنید. چون نگران بالاتر رفتن عدد زردی بوده و اینکه علت زردی را پیدا کنیم. بسیاری از این بیماریها شرایط ارثی یا خودایمنی هستند که ما نمیدانیم چگونه از آنها جلوگیری کنیم. البته عجله ای برای این مسئله نیست؛ تا زمانی که نوزاد بهبود کامل یابد، صبر کنید و بعد از دوماهگی می توانید با خیال راحت نوزاد را ختنه کنید.

زمانی که میزان بیلی روبین 11 یا بالاتر اباشد، ختنه عقب می افتد و باید یک روز کامل صبر کرد تا شرایط بیماری بهبود یابد. التهاب مجرای صفراوی: این حالت میتواند از ترشح صفرا و از بین بردن بیلی روبین جلوگیری کرده و باعث زردی شود. مالاریا: کبد، سلولهای قرمز خون آلوده به انگل را از بین میبرد. در بیشتر موارد ، زردی طی 2 تا 3 هفته از بین می رود. در محیطهای بیمارستانی امکان انتقال انواع عفونت ها و ویروسها به نوزاد شما وجود دارد. پرتقال؛ این میوه با طبع سردی که دارد برای تصفیه خون بسیار مفید است و به کاهش زردی نوزاد کمک میکند. استفاده از این دستگاه به صورت می باشد، که زردی نوزاد با گذشت مدت زمان کوتاهی رفع می شود. یک رنگ زرد کم رنگ هم نشون میده که یک نوزاد دارای زردی است، اما ممکن است برای تشخیص شدت زردی، به پزشک مراجعه کنید. ​This content w as gen erat ed wi th the  help ᠎of GSA Content Generator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *