آزمایش زردی نوزاد آزمایش می‌خواهیم همه مطالعه از

در حال حاضر میانگین امتیاز همیاران در درمان زردی نوزاد در منزل پیروزی تهران در پیروزی “4.60” توسط سایر مشتریان ارزیابی شده است و متوسط هزینه آزمایش زردی نوزاد و اجاره دستگاه زردی در پیروزی در بازه قیمتی “300,000” تا “2,500,000” تومان می باشد. اگر قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران را دارید توصیه می کنیم فقط به مراکز و کلینیک های درمانی معتبر مراجعه نمایید. با اجاره دستگاه زردی نوزاد از مراکزی که دارای مجوز معتبر هستند، میتوانید با خیالی آسوده طی آموزشهای دریافتی از کارشناس شرکت روشن طب، نوزاد خود را در زیر دستگاه فتوتراپی معتبر بخوابانید. در صورتی که قصد اجاره دستگاه زردی یا فتوتراپی را دارید توصیه می کنم به کلینیک معتبر و با تجربه مراجعه نمایید، زیرا افرادی که در این زمینه تجربه کمی دارند به خوبی نمی توانند برای درمان زردی نوزاد دلبندتان به شما کمک کنند. زردی در نوزادان تازه متولد شده شایع است؛ زیرا نوزادان دارای تعداد بسیار زیادی گلبول قرمز در خون خود هستند که اغلب، مقداری از آنها از بین رفته و با تجزیه خود رنگ زرد را در پوست ایجاد میکند. زیرا هم خطر گرمازدگی و شکستگی لامپ وجود دارد که می تواند منجر به آسیب به نوزاد شود و هم درمان را به تاخیر می اندازد که این برای نوزاد می تواند بسیار خطرناک باشد.  Th​is article has be en cre᠎at ed by G SA C​ontent  G​enerator DE᠎MO .

هیپربیلیروبینمی (hyperbilirubinaemia) نوزادی، یک مشکل شایع است که خطر نوروتوکسیسیتی (neurotoxicity) را به همراه دارد. این روش، یک روش درمانی مناسب و بیخطر محسوب میشود. با این حال یکی از موثرترین درمانهایی که برای این نوزادان تجویز میشود تغذیهی نوزاد با شیر مادر و شیر خشک ( و به ویژه شیر مادر) است. این شرایط باعث میشود کودک دارای آنتیبادیهایی از مادر باشد که سلولهای خونی در نوزاد را تجزیه میکنند. بدلیل اینکه گرمای زیاد باعث تب،بیقراری، بیحالی و افزایش میزان زردی می شود. اگر مدل و نوع دستگاه به درستی انتخاب نشود، میتواند باعث عوارض جانبی جبران ناپذیر شود. این ابزارها به طبع در کنار مزایا معایب و عوارض هرچند اندکی نیز برای بیماران خواهند داشت. با توجه به اینکه مهم ترین و متداول ترین روش درمان زردی نوزاد، اجاره دستگاه فتوتراپی یا همان نور درمانی است، اما برای کاهش زردی نوزاد روش های کمکی دیگری نیز به کار می رود. زمان درمان نوزاد به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند. ᠎This da ta was written by GSA​ C ontent  Generator Demov᠎er​sion​.

دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی کاملا قابل حمل و سبک است. معادل ۴ ، ۶ ، ۸ لامپ جهت درمان زردی نوزاد دلبندتان در بابل قابل عرضه می باشد. با استفاده از لامپ های مخصوص فتوتراپی هیچ خطری نوزاد شما را تهدید نمی کند ، از این رو استفاده از دستگاه فتوتراپی بهترین روش درمان زردی نوزاد است. اگر پزشک برای معالجه زردی نوزاد شما به شما استفاده از روش فتوتراپی را پیشنهاد نموده است تنها کافی است برای اجاره دستگاه زردی و انجام فتوتراپی در منزل با ما در شرکت زردی شکن رسام ارائه دهنده انواع خدمات فتوتراپی و تنها مرکز درمان زردی نوزاد در تماس باشید. ما افتخار می کنیم که دستگاه فتوتراپی استاندارد و خدمات منحصر به فرد مجموعه ی ما را جهت درمان زردی نوزادتان در بابل انتخاب کرده اید. ما با نیروهای وفادار و کارکنان متعهد و وفادار به عهد در خدمت شما عزیزان می باشیم تا ایده آل ترین خدمات فتوتراپی را به شما عزیزان ارائه نماییم. با اجاره دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد در منزل دیگر نیازی به بستری نمودن در بیمارستان نخواهد بود. لازم به ذکر است که با درمان زردی نوزاد در منزل علاوه بر اینکه نیازی به بستری نمودن نوزاد در بیمارستان نمی باشد از سایر خطرات احتمالی مانند مبتلا شدن به بیماری های خطرناک و عفونی جلوگیری خواهد شد.

1- با درمان زردی نوزاد به وسیله لامپ زردی استاندارد خانگی در منزل دیگر نیاز به بستری در بیمارستان نیست و میتوان با اجاره لامپ زردی نوزاد، در منزل زردی نوزاد را درمان نمود. با در نظر گرفتن اینکه زردی نوزادی ناشی از عدم تکامل کبد در روزهای ابتدایی پس از تولد و ناتوانی آن در دفع ماده بیلی روبین حاصل از تجزیه گلبول های قرمز است، بنابراین تغذیه مادر در طی بارداری هیچ تاثیری بر روی جلوگیری از بروز زردی نوزادان ندارد و میتوان گفت که تاثیر خوردن زغال اخته در بارداری بر روی جلوگیری از زردی نوزاد، افسانه ای بیش نیست. بر میزان بیلی روبین نوزاد تاثیر گذار هستند. بیشترین تفاوت دستگاه ها، در میزان لامپ های آنها می باشد. یکی از اصول درمان زردی نوزاد استفاده از لامپهای مخصوص به نام لامپ فتوتراپی است. زمانی که زردی نوزاد به بیشترین حد خود میرسد به توصیه پزشک لازم است از دستگاه زردی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *