آزمایش زردی نوزاد بهتر از ست گودین انجام دهید

فتو تراپی ، یکی از کاربردی ترین روش های درمانی برای درمان زردی در نوزادان است. بیمارستان اکثر مادران و نوزادان را در مدت ۷۲ ساعت پس از زایمان ترخیص می کند. فتوتراپی یک روش درمانی مؤثر و مطمئن برای درمان زردی است که هم میتوان آن را در بیمارستان انجام داد و هم میتوان تحت نظر متخصص اطفال اقدامات درمانی را در منزل به انجام رساند. به طور کلی میزان زردی در نوزادان تازه متولد شده در اولین روز اگر بالاتر از ۵ درجه باشد نگران کننده است و احتمال می رود تا دچار زردی پاتولوژیک باشند که باید سریعا تحت نظر و تحت درمان در بیمارستان قرار بگیرد اما این میزان از زردی در روزهای بعد عادی می باشد و نیاز به اقدامات سریع و بستری شدن ندارد آن اقدام شود اما در این روزها نیز درجه زردی ۷ تا ۸ غیرعادی و زردی خفیف و اعداد ۱۳ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۱۷ زردی خطرناک محسوب می شود و نیاز به درمان دارد و آخرین و شدیدترین درجه زردی نیز در نوزادان عدد ۲۵ می باشد. اگر کار شما مرتبط با مواد شیمیایی مانند حشرهکشها یا پاک کنندههای آئروسل “aerosolized” است، به طور کلی توصیههای کارفرمای خود را برای استفاده ایمن از این موارد دنبال نمایید.

اگر مقدار بیلی روبین موجود در خون افزایش یابد، متخصص علاوه بر انجام آزمایش زردی نوزاد، سونوگرافی و آزمایشات بیشتری تجویز می کند. در این مطالعه قصد داریم تاثیر زردی بر شنوایی نوزادان را مورد بررسی قرار دهیم. ابتلا به یرقان بر اساس علت ایجاد آن به سه دسته تقسیم می شود . 3-زردی پس از کبدی : علت ایجاد زردی بعد از کبدی ، این است که بدن از تخلیه بیلی روبین جلوگیری و راه آن را مسدود میکند . در این فناوری فیبرهای نوری به آرامی و با دقت خم میشوند و از خمیدگیها نور به بیرون راه پیدا میکند. دکتر اردشیر توکلی با اشاره به دیگر علل افزایش بیلی روبین در نوزادان نسبت به بزرگسالان، افزود: حجم بیشتر گلبولهای قرمز در نوزادان است که به صورت بالا بودن میزان هموگلوبین در آنها مشخص میشود، همچنین فعالیت کمتر آنزیمهایی است که برای تبدیل بیلی روبین غیر مستقیم به نوع مستقیم و دفع آن از راه دستگاه گوارش لازم است. چند حبه سیر خرد شده را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و یا آن را به صورت مستقیم مصرف کنید .

 This conte᠎nt has  been cre ated by G​SA Content G​enerator DE᠎MO!

برای نوزادتان آب دو تا سه حبه انگور را بگیرید . ثابت شده است که آب انگور سبز عملکرد کبد را تقویت کرده و زردی را جذب می کند . روزانه دو تا سه بار باید از آب آملا بنوشید . دقت داشته باشید که باید هر روز آن را مصرف کنید . نصف قاشق از آب به دست آمده را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید و سپس آن را بنوشید . دستور کار :یک قاشق چایخوری پودر جو بو داده را به یک لیوان آب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید و مخلوط را فوراً بنوشید. یک یا دو قاشق چایخوری برگ پونه کوهی را به یک فنجان آب اضافه کنید. 1 قاشق چایخوری عسل. این ماست سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و کلنی های باکتریایی را در بدن تنظیم می کند و باعث پایین آمدن سطح بیلی روبین سرم بدن میشود . قرار دادن نوزاد در یک مکان آفتابی، همانطور که در بالا ذکر شد KDC می تواند به افزاشی سطح ویتامین D کمک کند. روغن رزماری برای کبد بسیار مفید است ، چون باعث سم زدایی کبد می شود و همچنین از کبد محافظت می کند .

اگر با این روش ها پی به وجود بیماری بردید بهتر است برای آسایش حال نوزاد و همچنین خودتان تست تشخیص را در منزل انجام دهید. روش ساده برای اینکه متوجه شویم نوزاد به زردی مبتلا شده است یا نه به این صورت است که اگر به آرامی روی پوست نوزاد فشار بدهید، پس از برداشتن فشار پوست نوزاد زرد دیده میشود. اگر زردی از حالت طبیعی بیشتر شود، از برخی روشها مانند فتوتراپی نوزاد برای درمان استفاده میشود. این مطالعه نشان داد که 12 گیاه دارویی برای نوزاد و 49 فرآوردهی گیاهی برای مادران نوزاد دچار زردی توصیه میشود. این آزمایش نشان میدهد که کدام گونه باکتریها، مجاری ادراری نوزاد را آلوده کردهاند. از آنجایی که در این لباس از چراغهای الایدی کم قدرت به عنوان منبع نور استفاده میشود، باتریهای کوچک برای نیرو دهی به آنها کافی است. با این حال ، یک تحقیق نشان می دهد که قرار دادن نوزادان زیر نور خورشید ، برای درمان زردی ، حتی از فتوتراپی هم تاثیرگذارتر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *