آزمایش زردی نوزاد تغییرات: 5 عملی پیشنهادات

پس علت مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی میتواند در اثر مشکل صفراوی باشد که باید توسط پزشک بررسی شود. عفونت گوارشی از مواردی است که باید سریعا توسط پزشک درمان شود. برخی از این عوامل بیخطر بوده و بهراحتی برطرف میشوند اما برخی از آنها نیاز به بررسی بیشتر توسط پزشک دارند. با این حال گفته میشود که این میوه میتواند باعث بی قراری نوزاد و حتی بروز دانههای قرمز رنگ روی پوست کودکان شود. زردی نوزاد رنگ زرد رنگ و رو رفته پوست و چشم یک نوزاد تازه به دنیا آمده است. اولین علامت این بیماری زردی پوست و چشم نوزاد است. این موارد نیز موقتی بوده و خطرناک نیستند اما بیماری اصلی کودک نیاز به درمان دارد. اما بعضی اوقات وجود مدفوع سبز خطرناک است و به همین دلیل همواره بهتر است علت اصلی مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی مشخص شود. حال آزمایش زردی نوزاد یا بیلی روبین میزان زردی را در بدن این فرد مشخص می کند. همچنین این مجموعه با آزمایشگاههای معتبر نیز همکاری دارد.بهتر است آزمایشات را بصورت کامل انجام دهید تا از سلامتی خود مطمئن شوید و برای این امر میتوانید از چکاپ کامل در منزل تیم حرفهای و متخصص هومکا بهرهمند شوید. مدفوع، رنگ سبز تیره پیدا میکند و قوام و سفتی آن نیز افزایش مییابد.

بهطور مثال اگر کودک از سبزیجات برگ سبز مانند اسفناج استفاده کند مدفوع نوزاد سبز لجني یا تیره میشود. همچنین ترکیب غذایی مادر نیز اگر سبزیجات برگ سبز داشته باشد، رنگدانهها میتوانند از طریق شیر مادر به کودک منتقل شده و علت مدفوع سبز نوزاد باشند. جهت پیشگیری از آن به نوزاد زمان کافی بدهید تا از هر پستان مدت طولانیتری شیر بخورد. درمان به موقع و سریع از بروز آسیب های جدی و ماندگار پیشگیری می کند. ویژگی این نانولامپ 12 واتی ال ای دی این است که به اندازه یک لامپ کلاسیک 100 وات نور دارد.در حالی که لامپ های ال ای دی گرمای کمتری نسبت به لامپ های معمولی تولید می کنند اما وقتی ولتاژ لامپ ها برای تولید نور بیشتر افزایش می یابد، این گرما طول عمر و کارایی لامپ ها را کاهش می دهد.نانولامپ ها مشکل گرمای لامپ های ال ای دی را ندارند همچنین نور آنها در همه جهات تابیده می شود؛ ویژگی که لامپ های ال ای دی از آن بی بهره اند. در برخی موارد، یک بیماری زمینه ای ممکن است عامل بیماری زردی نوزاد باشد. جهت دریافت اطلاعات کامل در این زمینه میتوانید به مقالۀ مدفوع خلطی نوزاد مراجعه کنید.

جهت آشنایی با انواع شیرخشک و انتخاب شیرخشک مناسب فرزندتان می-توانید به مقالۀ راهنمای خرید شیر خشک مراجعه کنید. شیر مادر در ساعتهای مختلف شبانهروز، دورههای مختلف شیردهی و حتی در ابتدا و انتهای هر بار شیردهی ترکیب متفاوتی دارد. به-طور مثال اولین مدفوع نوزاد ترکیبی متفاوت با مدفوع نوزاد شش ماهه یا یک ساله دارد. در اثر سوختوساز لاکتوز توسط این باکتریها، یک مدفوع با حالت اسفنجی و متخلخل با رنگ سبز تیره ایجاد میشود. یک علت مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی ممکن است تغییر نوع و شرکت سازندۀ شیرخشک باشد زیرا کارخانهها و شرکتهای سازنده شیرخشک ممکن است ترکیبات متفاوتی را در فرمول شیرخشک استفاده کنند. بعضی از مواقع، علت مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی ترکیبات موجود در شیرخشک و تفاوت اندک آنها با شیر مادر است. دادن قند بیش از حد به کودک از طریق شیر می تواند احتمال زردی کودک را افزایش دهد چرا که کبد مجبور است برای هضم آن فعالیت بیشتری انجام دهد. بههمین دلیل لاکتوز بیشتری به باکتریهای رودۀ بزرگ او میرسد. در نتیجه بیلی روبین بیشتری تولید میشود.

البته تولید کنندگان زیادی در تلاش هستند تا دستگاه فتوتراپی را تولید نمایند و از آن جایی که دستگاه فتوتراپی، از قطعات قابل دسترسی تشکیل شده است، شرکت های زیادی اقدام به ساخت و تولید دستگاه فتوتراپی نموده اند. اگر نوزاد شما دارای زردی است، می توانید در ابتدا با استفاده از مشاوره رایگان درمان زردی نوزاد ، اطلاعات لازم را دریافت کنید. حالا اگر میزان بیلیروبین نوزاد بین 17 تا 20 باشد، این از نظر ما خطرناك است، چون احتمال رسوب در مغز وجود دارد و با رسوب بیلیروبین، نوزاد دچار عقبماندگی ذهنی میشود. اگر کودک شما زودتر از 72 ساعت پس از تولد مرخص شده است، قرار ملاقاتی با پزشک داشته باشید تا طی دو روز پس از ترخیص، زردی کودک بررسی شود. اما ممکن است پس از تولد هنوز کبد نوزاد آنقدر رشد نکرده باشد که بتواند بیلیروبین را به تنهایی به نحو مناسب دفع کند. زردی نوزاد بسیار شایع است و زمانی رخ می دهد که نوزادان دارای سطح بالایی از بیلیروبین هستند. یکی از بیماری های شایع که در بین نوزادان تازه متولد شده زردی نوزاد است. ​Po᠎st w as cre​ated ᠎by G᠎SA C ontent​ G en​er᠎ator​ D em oversi on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *