آنتونی رابینز راهنما به درمان زردی نوزاد

درمان با نور ممکن است با استفاده از یک پد تابش یا تشک تکمیل شود. با استفاده از یک دستگاه کوچک به نام بیلی روبینومتر، که نور را به پوست کودک شما می تاباند،میتوان میزان بیلی روبین پوستی را مشخص کرد. در این روش از نور خاصی برای تغییر فرم بیلی روبین به کار برده می شود و سرانجام نوزاد به صورت مناسب تری می توان بیلی روبین را مرتب سازی نماید. فتوتراپی، یک روش درمانی رایج و بسیار موثر است که از نور برای تجزیه بیلیروبین در بدن کودک استفاده میکند. درمان زردی نوزاد با لامپ مهتابی در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. رئیس انجمن عفونی اطفال ایران در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: به خانوادهها هشدار داده میشود از تجویز خودسرانه داروهای گیاهی (ترجبین و شیر خشت) و شیمیایی برای این کودکان خودداری کنند و به هیچ عنوان نوزادان را در معرض نور مهتابی قرار ندهند زیرا این اشعه برای آنها هیچ تاثیر مثبتی ندارد. زردی کودکان را به موقع درمان کنید سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ممتاز نیوز : وقتی کوچولویی به جمع خانواده اضافه میشود، همه مراقبش می باشند تا مشکلی برایش پیش نیاید و خطری تهدیدش نکند.  A᠎rt​icle h as be᠎en gen​er​ated  wi th G SA C ontent Gen᠎er᠎ator D᠎em​over᠎si on᠎!

زردی بینایی که در بدو تولد وجود دارد ممکن است افزایش سریع بیلی روبین و خطر اختلال عملکرد کبد یا سایر ناهنجاری ها را پیش بینی کند. وی در ادامه این مطلب افزود: اكثر نوزادان نارس دچار زردی میشوند و واژه زردی فیزیولوژیك برای نوزادان نارس كاربردی ندارد چرا كه مقادیر نسبتاً پایینتر این بیماری برای آنها خطرناك و نیاز به درمانهای اساسیتری دارند. البته لازم به ذکر است که امکان دارد پزشک معالج نوزاد شما به واسطه مادر مخالفتی با مصرف داروهایی این چنینی نداشته باشد. به عنوان مثال ممکن است یکی از خانم های با تجربه فامیل به نوزاد شما ترنجبن بدهد و دلیل آن هم روشن است، ترنجبین سرد است! هر مشکلی که ممکن است ایجاد شود، مانند خونریزی، مورد درمان قرار می گیرد. با گذشت زمان نیز دندان ممکن است از قرمز به قهوه ای تغییر رنگ دهد. پس از تولد، در صورت لزوم، گروه خونی کودک آزمایش می شود تا احتمال ناسازگاری گروه خونی که منجر به زردی نوزاد می شود را رد کند.

در طب سنتی، علت زردی افزایش یافتن سطح صفرا می باشد. فلزی است که به شدت می سوزد و نور سفید خیره کنندۀ تولید می کند گاما. از کودک خوب پرستاری کرده و او را در معرض نور غیرمستقیم خورشید نگه دارید. در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم. بیشتر موارد زردی نوزاد، زردی فیزیولوژیکی است به معنای این است که در آن کبد نابالغ نوزاد نمی تواند به سرعت بیلی روبین را حذف کند و باعث بیلی روبین بیش از حد می شود. این ماده زرد رنگ که بیلی روبین نام دارد را کبد از طریق کیسه صفرا از بدن ما خارج می کند. زردی معمولا به دلیل یک بیماری زمینه ای، اغلب وجود مشکل در کبد یا مجاری صفراوی، ایجاد می شود. به بیلی روبینی که توسط کبد به اسید گلوکونیک (اسید برگرفته از گلوکز) متصل شود، بیلی روبین مستقیم یا مزدوج میگویند. هنگامی رنگ دانه های بیلی روبین در خون نوزاد افزایش یابد قسمتی از نواحی پوست و سفیدی چشم نوزاد به زردی متمایل می گردد.

توجه داشته باشید برای کاهش زردی طول کشیده نوزاد در طب سنتی فقط باید اقداماتی را انجام دهید که به ضرر سلامتی کودک نباشد و ریسکی را متوجه او نکند. بهتر است که صبر کنید تا نوزاد کاملا بهبود پیدا کند و سپس عمل ختنه را انجام دهید. چگونگی محافظت از پوست نوزاد گردآوری توسط گروه آرایش و زیبایی ممتازنیوز دوره یک ماهه اول عمر را دوره نوزادی نامگذاری کرده اند . از آنجا که طول درمان با دستگاه زردی نوزاد پایین آمده و نتیجه حاصل از درمان کاملا مطلوب است، در زمانی کوتاه می توان زردی نوزاد را به راحتی برطرف کرد. زردی زمانی اتفاق میافتد که موادی در خون به نام بیلیروبین جمع میشود. ما افتخار می کنیم که دستگاه فتوتراپی استاندارد و خدمات منحصر به فرد مجموعه ی ما را جهت درمان زردی نوزادتان در قرچک انتخاب کرده اید. است. علاوه بر این، فتوتراپی هزینه زیادی دارد و به علت بستری شدن نوزاد در بیمارستان و پوشیده بودن چشمهای نوزاد حین درمان، میتواند در ارتباط مادر با کودک اختلال ایجاد کند. بر اساس یک مقاله در سال 2021، سطح طبیعی بیلی روبین کمتر از 1 میلی گرم در دسی لیتر (mg/dl) است. تا پایان روز با دستی که از آن خون گرفته شده چیز سنگین بلند نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *