آنتونی رابینز راهنما به درمان زردی نوزاد در خانه

فیبر موجب سیری و کاهش اشتها میشود و از این طریق باعث میشود تا فرد میزان کمتری غذا مصرف کند و دیرتر احساس گرسنگی پیدا کند. فتوتراپی فیبر نوری : برای درمان زردی نوزاد در این روش او را روی یک تشکچه فیبرنوری خوابانده و از این طریق به او نور ابی می تابانیم.در هر دو روش ،هدف اصلی این است که پوست کودک تا حد ممکن در معرض تابش نور مخصوص قرار گیرد.فتوتراپی نوزاد معمولا هر 3 تا 4 ساعت به مدت 30 دقیقه متوقف می شود در این زمان می توانید به نوزاد شیر داده و یا پوشک او را عوض کنید و او را در آغوش بگیرید. در زمان اجرای تست در خان ی نوزاد و توسط والدین او نیز دراوردن پوشک نوزادان ضرورتی ندارد. این نوع زردی معمولا در نوزادانی که مادرانشان دیابتی یا نوزادان دچار تاخیر رشد داخل رحمی در زمان بارداری باشند، دیده میشود که این زردی به ویزیت متخصص و درمان نیازدارد. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که گلبول های قرمز نوزادان تازه متولد شده بیشتر از بزرگسالان است و این سلول های خونی عمر طولانی ندارند و به هنگام عبور از مویرگ ها میشکنند و تجزیه می شوند،بنابراین بیلی روبین بیشتری هنگام تجزیه آنها وارد سرم می شود.

​This content has ​been g en​erated by GSA C on tent  G en᠎erator  Dem​oversion!

2. عفونت ادراری به دلیل رعایت نکردن بهداشت ایجاد میشود. ما همیشه به خاطر عرضه ی مستقیم قیمت دستگاه سنجش بیلی روبین متر یا تست زردی نوزاد را تضمین کند. فوتوتراپی فیبراپتیک : نور بوسیله کابل یک نوری به یک سطح پتومانند منتقل میشود که میتواند بدور نوزاد پیچیده شود. با وجود آنکه خواص پودر سنجد برای لاغری میتواند تاثیرگذار باشد؛ اما نمیتوان تنها با مصرف پودر سنجد به کاهش وزن لازم رسید. امروزه ضروری نیست تا با بهره گیری از راه های گذشته باعث اسیب به پوست نوزادان شویم. این اشکال حد واسط میتوانند یا بااکسیژن واکنش انجام دهند که محصولاتی بیرنگ با وزن مولکولی پایینتر بسازند که میتواند در ادرار حل و دفع شود یا بازآرایی شوند تا ایزومر ساختمانی بیلیروبین را بسازند که لومیروبین نامیده میشود که میتواند در ادرار یا صفرا حل و دفع گردد. ممکن است بجای دو مورد بالا، اشکال حد واسط تبدیل به ایزومرهای فضایی بیلیروبین شوند که در آن حداقل یکی از دو وضعیت Z به وضعیت E تبدیل شده است. هنگامی که مولکول بیلیروبین عادی (۴z،۱۵z-بیلیروبین) تحت تابش نور قرار میگیرد، تبدیل به اشکال ناپایدار مولکول بیلیروبین میشود. همین که ایزومرهای فضایی وارد صفرا شوند، خودبخود تبدیل به بیلیروبین می شوند .

ایجاد ایزومرهای فضایی، سریعتر از ایزومرهای ساختمانی است و برگشتپذیر هم میباشد و هردو این ایزومرسازیها، از روند ترکیب با اکسیژن (فوتواکسیداسیون) سریعتر هستند. ایزومرهای نوری بیلیروبین، کمتر تمایل به چسبیدن به چربیها دارند و میتوانند در صفرا مستقیماً بدون گلوکورونید دفع شوند. استفاده از چشم بند ( مخصوصاً در مورد نوزادانی که نسبت به چشم بند حساسیت دارند ) الزامی نیست و تحت شرایطی میتوان از چشم بند استفاده نکرد . به این روش تابش ذرات نوری به بدن نوزادان فوتو تراپی می گویند. پودر سنجد متابولیسم بدن را بالا میبرد، با مصرف روزانه پودر سنجد میتوانید کاهش وزن داشته باشید. اتمام عمر LED ها و الارم افزایش دمای بدن نوزاد. توصیه میکنیم به دنبال مسائلی همچون دعا برای رفع زردی نوزاد نروید و از راهکارهای اساسی استفاده کنید. با استفاده از لامپ فتوتراپی، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نمی گردد و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند، بیلیروبین به صورت ترکیب محلول در آب درآمده و توسط کبد و کلیه دفع می شود. اما ما در ادامه قصد داریم برای شما روش هایی را نام ببریم که شما میتوانید با بکار گرفتن این روشها به درمان زردی نوزاد در خانه بپردازید.

از آنجایی که رژیمهای بهاره غفاری، اصولی هستند و بدون محدودیتهای شدید یا حذف مواد غذایی، به شما کمک میکنند به تناسب اندام برسید، وزن کم کنید و در عین حال از تاثیر طولانیمدت آن لذت ببرید، طرفداران زیادی دارند. در این موارد درمان زردی برای پیشگیری از ایجاد کرنیکتروس از اهمیت زیادی برخوردار است. در برخی موارد ممکن است در افراد ایجاد حساسیت و آلرژی داشته باشد. فواید و خواص پودر سنجد بی شمار است اما مصرف این پودر پر خاصیت ممکن است در برخی افراد که بیناری های خاصی دارند ایجاد مشکل کنند مثلا مصرف پودر سنجد برای افرادی که مبتلا به یبوست هستند مضر است. اما لامپ ال ای دی فاقد این اشعه های مضر بوده بنابراین سالم تر است و برای انتخاب بهترین گزینه به شمار می رود. تابش نور در این دستگاه از چهار طرف بوده و اتلاف انرژی به مقدار زیادی کاهش یافته است که باعث می شود راندمان دستگاه بسیار زیاد باشد . و خطرات زیادی را برای هم وطنان ما آفریده است. لومیروبین در ادرار هم دفع میشود. با استفاده از این لامپ ، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نشده و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند، به صورت ترکیب محلول در آب در آمده و توسط کبد و کلیه دفع میشود. This w as g​enerated  with G SA C​ontent Gen​er ator DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *