آنچه باید از معلمان خود درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد می پرسیدید

در برخی موارد ممکن است نوزاد به مقدار کافی از شیر مادر تغذیه کند اما با هر بار تغذیه سطح بیلی روبین افزایش پیدا کند که این در صورتی است که ماده ای در شیر با توانایی پردازش و دفع بیلیروبین تداخل داشته باشد و همین مورد سبب ایجاد عارضه در نوزاد گردد. در زرد ایران به این موضوع اهمیت بسیار داده ایم و برای اولین بار در ارائه خدمات فتوتراپی، گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد را ارائه می نماییم. گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد ما برای درمان زردی نوزاد سه روز است به این معنی که ما تضمین می کنیم که زردی نوزاد شما با استفاده از دستگاه های فتوتراپی ( دستگاه درمان زردی نوزاد ) ما ظرف مدت سه روز درمان می شود. گارانتی اجاره دستگاه زردی به شما اجازه می دهد در صورت عدم درمان زردی نوزاد در سه روز مدت اجاره را تا ده روز و آن هم به صورت رایگان تمدید نمایید. تمامی خدمات گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن به هموطنان گرامی ارائه خواهد شد. به این ترتیب می توانید ابتدا با کسب مشاوره رایگان و افزایش آگاهی خود نسبت به انواع دستگاه فتوتراپی (زردی) با خیالی آسوده از درمان نوزاد دلبند خود از بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات رفع زردی نوزاد دستگاه مورد نظر خود را اجاره نمایید.

شرکت های مختلف، مدل های مختلف با ساختار های متفاوت از این مدل دستگاه را می سازند و قیمت دستگاه فتوتراپی اینتنزیو با توجه به این عوامل رنج قیمتی متفاوتی را به خود می بیند. خرید فتوتراپی اینتنزیو اولویت پزشکان برای درمان است و جزو محصولات پزشکی معروف بوده که به دلیل ساختار مناسب، دارا بودن محفظه نگهداری نوزاد و شکل زیبا، بسیار مورد توجه و استقبال درمانگاه ها و بیمارستان ها قرار دارد. البته احتمال اینكه زردی نوزاد بالای عدد ۲۰ شود بسیار كم است و از هر ۱۰۰ بچهای كه بهدنیا میآید، تنها ممكن است چهار یا پنج کودک با بیلیروبین بالای۲۰ درگیر شوند. پس از اینكه بیلیروبینها به قطعات كوچكتر تبدیل شدند، از راه ادرار دفع میشوند. تغذیه مادر نقشی در این زمینه ندارد مگر اینكه نوزاد و مادر از نظر گروه خونی با هم ناسازگاری داشته باشند که در این صورت باید منتظر وقوع زردی در نوزاد بود. بیماری خطرناک که البته خیلی سریع هم درمان می شود. فتوتراپی راهی است که تقریبا توسط آن می توان هر نوع زردی را درمان نمود. استفاده از مهتابی تقریبا راهی است كه به كاهش طول مدت بستری شدن نوزاد در بیمارستان كمك میكند. به طور کلی چه مدت به فتوتراپی نیاز است؟

همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر در مورد بیماری زردی و راه های درمان آن از طریق بخش های بالای سایت به مطالبی که برای شما آماده کرده این وارد شده و اطلاعاتی را که در این زمینه نیاز دارید به دست آورید. حالا اگر نوزادی با وزن دو كیلوگرم بهدنیا بیاید و درواقع نارس باشد، درصورتی كه میزان بیلیروبین او ۱۲، ۱۳و ۱۴ باشد برای این بچه خطرناك است و باید تحت درمان قرار بگیرد. حالا اگر میزان بیلیروبین نوزاد بین ۱۷ تا ۲۰ باشد، این از نظر ما خطرناك است، چون احتمال رسوب در مغز وجود دارد و با رسوب بیلیروبین، نوزاد دچار عقبماندگی ذهنی میشود. اشعه یو. وی یا ماوراء بنفشی كه از مهتابی ساطع میشود، بیلیروبینهای رسوب كرده را شكسته و به قطعات ریز تبدیل میكند. زردی غیرمحلول در آب: در نوع دوم زردی، بیلیروبین محلول در آب نیست و از راه ادرار كردن دفع نمیشود و در بدن باقی میماند، در صورتیكه درمان آغاز نشود و میزان بیلیروبین بیش از حد شود، در مغز نوزاد رسوب كرده و عقبماندگی ذهنی نوزاد را همراه دارد. بیشتر نوزادان مبتلا به زردی نیازی به درمان ندارند زیرا با انجام آزمایش مشخص می شود سطح بیلی روبین در خون آنها پایین است. This content h​as be​en g en erated  with GSA C ontent Generator D em᠎ov᠎er sion !

بیش از 60 درصد نوزادان در روزهای اول پس از تولد دچار زردی میشوند. وقتی صحبت از درمان زردی نوزاد به میان می آید، معمولا گزینه اول پزشکان برای درمان، استفاده از این دستگاه فتوتراپی می باشد! از مواردی كه در روزهای اول پس از تولد باید به دقت مورد توجه والدین قرار گیرد، تغییر رنگ پوست یا ملتحمه چشم نوزاد به زردی است. ما در شرکت زردیران برای اطمینان بیشتر والدین و آسودگی خاطر ایشان گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد را معرفی کرده ایم که مبنی بر آن، در صورت عدم حصول نتیجه در مدت زمان مقرر، شرکت ما موظف به تمدید رایگان مدت در اختیار داشتن دستگاه زردی نوزاد برای ده روز می باشد. همچنین گارانتی اجاره دستگاه زردی نوزاد ما در صورت نیاز نوزاد به تعویض دستگاه فتوتراپی، تمهیدات درمانی خود را شدیدتر نموده تا نتیجه مطلوب حاصل آید. رعایت این نکته، بیماران را از خرید خود مطمئن می­کند. خرید دستگاههای فتوتراپی خانگی برای افرادی که می خواهند برای بچه خود استفاده کنند و استفاده دیگری ندارند، معمولاً به صرفه نیست؛ زیرا قیمت تمام شده دستگاه بالاست و با توجه به اینکه بعد از اتمام کار، قابل استفاده در منزل نیست، اجاره و استفاده موقت از این دستگاهها به صرفه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *