آنچه دونالد ترامپ می تواند در مورد درمان زردی نوزاد به شما بیاموزد

نور خورشید یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن زردی نوزاد تازه متولد شده است. این آزمایشات تکمیلی مواردی هستند از قبیل آزمایش سازگاری خون مادر و فرزند دلبندی تازه متولد شده اش. همچنین در مواردی که دفع بیلیروبین در نوزادان دچارمشکل میشود، موجب افزایش غلظت آن در خون نوزاد و درنتیجه ایجاد زردی میگردد. زردی شدید خطر رسیدن بیلی روبین به مغز را افزایش می دهد و می تواند باعث آسیب دائمی مغز شود. زردی شدید میتواند باعث افزایش احتمال خطرِ رسیدن بیلیروبین به مغز شود که میتواند مشکلات مغزی دائمی را بههمراه داشته باشد. باید بگوییم که کسانی که استفاده از نور مهتابی را توصیه می کنند در حقیقت کمکی به درمان زردی نوزاد شما نخواهند کرد. این آنزیم ها ممکن است از سلامت گوارش حمایت کرده و مشکلات کبدی مانند زردی را درمان کنند. شیردهی موثر و مکرر یک امر بسیار مهم درجهت کاهش بیلی روبین است زیرا به دنبال شیردهی خوب، نوزاد دفع بهتری داشته و زردی کاهش مییابد. در برخی از نوزادان مکمل شیر مادر با شیر خشک همچنین می تواند به کاهش سطح بیلی روبین و جلوگیری از نیاز به فتوتراپی کمک کند. تشکیل شده اند که روشن ماندن لامپ برای مدت طولانی باعث سوختن سریع این قطعات می شود به همین دلیل هزینه استفاده از آنها برای فتوتراپی زیاد است و ما لامپ LED که قطعات اضافی و هزینه بالا ندارند را جایگزین آنها می کنیم.

Da​ta w as created with G SA Con​tent Gener᠎ator Demoversi᠎on!

با استفاده از لامپ فتوتراپی، نوزاد با خطرات بالای عمل تعویض خون مواجه نمی گردد و همچنین در اثر خاصیت فتو اکسیداتیو نور لامپ، میزان بالای بیلیروبین خون در نوزادانی که به علت کم کاری کبد قادر به دفع آن نیستند،به صورت ترکیب محلول در آب درآمده و توسط کبد و کلیه دفع میشود . هنگامی که بیلی روبین به کبد میرسد، مواد شیمیایی دیگری به آن متصل میشود که به آن بیلی روبین کونژوگه شده میگویند. هنگامی که نوزاد پس از تولد شروع به تنفس می کند ، سلول های قرمز اضافی که داشته است از بین رفته و این میزان بالایی از بیلی روبین را در همه نوزادان پس از تولد ایجاد می کند؛ بسیاری از کبد نوزادان نمیتواند از شر آن خلاص شود و باعث می شود نوزاد سطح بالایی از بیلی روبین را داشته باشد.میزان خطرناک بودن زردی نوزاد به سن،وزن، نارس یا به موقع دنیا آن نوزاد بستگی دارد، اگر میزان زردی نوزاد بیش از 15 درجه باشد، خطرناک است و باید به آن توجه شود. آزمایش بیلی روبین خون چیست؟  This w as cre​at ed  with G SA Content  Gen er​ator DEMO !

اما علائم زردی نوزاد چیست و این بیماری چقدر طول می کشد و چطور درمان می شود؟ درصورتی که مقدار زردی کم باشد، روشهای درمان خانگی زردی نوزاد وجود دارد اما بهتر است پیش از امتحان کردن آنها با پزشک در این رابطه مشورت کنید. به جای این راه حلها روشهای دیگری را برای درمان خانگی زردی نوزاد به شما معرفی میکنیم، اما قبل از انجام این روشها نیز با پزشک مشورت نمایید. در ابتدا زردی خود را با تغییر کردن رنگ سفید قسمت سفیدی چشم نشان میدهد. به این صورت که قسمت سفیدی چشم آرام آرام تبدیل به رنگ زرد می شود. زرد شدن سفیده چشم و پوست که اصلی ترین نشانه های زردی نوزاد هستند معمولا بین روزهای دوم و چهارم بعد از تولد ظاهر می شوند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از لامپ فتوتراپی از کارایی آن می کاهد ، بنابراین در حین اجاره دستگاه فتوتراپی به کیفیت آن دقت کنید. بهترین خدمات فتوتراپی در منزل را با همیار زردی تجربه کنید. العاب الدبابات 3. انتخاب واحد فرهنگیان با گوشی.

انتخاب نوع نور و طول موج مناسب باید زیر نظر متخصص مجرب انجام شود. یکی از درمان های زردی فوتوستراپی که به نوزاد نور تابیده می شود . در طی یک یا دو روز پس از تولد ، حدود 60٪ از نوزادان دچار زردی می شوند که نشان دهنده این شرایط معمول و خوش خیم است. در طول درمان نوزاد باید تنها پوشک و یک محافظ چشم داشته باشد. نحوه ارسال لوکیشن یک مکان دیگر. زردی میتواند در برخی مناطق مغز نفوذ کرده و انواع مشکلات مغزی، فلج مغزی یا دیگر مشکلات را پیش آورد. اگر نوزاد به هر دلیل شیر کافی دریافت نکند زردی شیردهی ایجاد می شود. هر نوع لامپ دیگری به غیر از لامپ فلورسنت موجب سوختگی و حساسیت پوست نوزاد خواهد شد. به علت در اختیار بودن کامل دستگاه در منزل ، دوره درمان به صورت قطعی و سریعتر انجام خواهد شد. در اکثر مواقع زردی نوزاد کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد و در خانه و یا با درمان هایی که در بیمارستان انجام می شود، قابل درمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *