آنچه همه باید درباره درمان زردی نوزاد بدانند

در نتیجه شلی رحم و خونریزی شدید بعد از زایمان رخ میدهد. پس از شروع کار اگر انقباضات شما بیش از حد طولانی یا شدید شوند، پیتوسین شما متوقف یا کند میشود. اما اگر بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت زایمان شروع نشود، پزشک تصمیم میگیرد که روند القاء را متوقف کند تا شما بتوانید استراحت کنید و ممکن است بعداً دوباره القاء را امتحان کند، یا اقدام به سزارین کند. اگر قصد انجام اپیدورال را دارید، ایده خوبی است که در هنگام دریافت پیتوسین یا همان آمپول فشار در مورد آن سوال کنید، بنابراین هنگامی که زایمان آغاز شود اپیدورال نیز تزریق میشود. یکی از ابزارهایی که پزشکان برای شروع سریعتر روند زایمان و سرعت بخشیدن به آن استفاده میکند، آمپول فشار در زایمان یا پیتوسین است. اصولاً پارگی مصنوعی کیسه آب توسط این آمپول انجام میشود که خود باعث خطرهایی همچون بیرون زدگی بند ناف (۵۰ درصد) و افزایش میزان عفونت پس از زایمان خواهد شد. زردی هایی که بیش از دو هفته ادامه می یابد ، زردی طول کشیده محسوب می شود و باید از نظر عفونت ادراری ، بیماری کم خونی تیروئید و دیگر بیماری ها ارزیابی گردند . اگر بیلی روبین به اسید گلوکز (کونژوگه) در کبد متصل نیست یا از خون به اندازه کافی خارج نمی شود، می تواند به معنای آسیب کبد باشد.

Th᠎is po᠎st has  been done with GSA Content  Generato r DEMO.

اگر نوزاد شما این مشکل را داشته باشد اصلا جای نگرانی نیست زیرا که با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های زردی نوزاد به روشی آسان و سریع در منزل قابل درمان است . در بعضی موارد، تقویت اکسی توسین اضافی به شکل پیتوسین برای کمک به پیشرفت زایمان و ادامه آن ضروری است. در ادامه مطلب به نحوه درمان زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی در شرق تهران می پردازیم. پس دادن آب به نوزاد در کاهش سطح این ماده در خون موثر نیست. فتوتراپی یک روش درمانی موثر است که می تواند زردی نوزادان را درمان کند. یا زایمان به روش سزارین انجام شده است. آیا استفاده از آمپول فشار در زایمان عوارض جانبی دارد؟ صرف نظر از این، هنگامی که زایمان در حال انجام است باید روند کار مانند یک زایمان بدون القاء به پیش رود. اغلب بیمارستانها تدابیری را برای بررسی ابتلای نوزادان به زردی، پیش از ترخیص، اندیشیدهاند.

ازآنجاییکه میزان بیلیروبین معمولا بین ۳ تا ۷ روز به بیشترین حد خود میرسد، باید در این بازه نوزاد را برای معاینه پیش پزشک ببرند. علائم زردی نوزاد شما باید به دقت بررسی شود. مدفوعی که کاملا نرم و به رنگ خاکی است، نشان از سلامت نوزاد دارد؛ اما باید نگران مدفوعهای قرمز یا سفید باشید. همچنین غذاهایی که هضمنشده از سیستم گوارشی نوزاد خارج میشوند، موجب تغییر رنگ مدفوع او میشوند. با این عمل مقدار زیادی از بیلی روبین از خون و بافت های بدن او خارج می گردد. برخی از علائم هشداردهنده ای که والدین اغلب متوجه آن می شوند عبارتند از: ترشح بیش از حد آب دهان، سفتی، تون عضلانی غیر یکسان و چشم های دارای انحراف. دستگاه های درمان زردی نوزاد رسام گارانتی دار هستند. توصیه می کنیم با اجاره دستگاه زردی شکن نوزاد در منزل خود درمان نوزادتان را تسریع نمایید. شما میتوانید با همکاری شرکتهای مختلف و برای راحتی خود از خدمات تست زردی در منزل استفاده کنید تا مجبور نباشید هر بار کودک را به آزمایشگاه ببرید. Post was created by GSA C on​tent᠎ G᠎enerator Demoversion!

زنانی که در بارداری قبلی خود توسط اینداکشن زایمان طبیعی داشتهاند، در بارداری فعلی شانس سزارین آنها ۵ برابر بیشتر از مادرانی است که در زایمان قبلی اینداکشن نشدند. میزان سزارین در مادرانی که اولین زایمان خود را به دلخواه و در تاریخ معین به صورت مصنوعی با اینداکشن خاتمه میدهند، بیش از دو برابر است. این حالت احتمال تولد نوزاد با وضعیت بد را دو برابر میکند. جهت انجام تست زردی دیگر نیازی به نمونه گیری خون نوزاد نیازی نمی باشد. یک نوزاد تازه متولد شده همیشه علائم فلج مغزی را نشان نمی دهد. همچنین مدفوع نوزاد ممکن است کمی رقیق یا کمی سفت باشد؛ اما مدفوع نباید بسیار آبکی یا سفت باشد. رنگ مدفوع نوزاد ممکن است پس از مدت کوتاهی تغییر کند و سپس به حالت عادی خود برگردد. همچنین اگر ماده لزج بسیار زیادی در مدفوع نوزاد مشاهده کردید، ممکن است نوزادتان بیمار شده باشد. اگر زردی نوزاد وجود نداشته باشد، رنگ پوست در محل فشار باید روشن تر از نواحی اطراف دیده شود. تشخیص یرقان در تعدادی از نوزادان ممکن است دشوار باشد، زیرا برخی از آنها پوست تیرهای دارند و زردی در برخی از نواحی بدن آنها خیلی مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *