آنچه که همه درباره درمان زردی نوزاد می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

اگر به تازگی پدر مادر شدهاید؛ ممکن است در مراجعه به متخصص اطفال، آزمایش ادرار نوزاد برای فرزندتان تجویز شود. هدف از آزمایش کشت ادرار نوزاد چیست؟ در برخی از موارد نیز مشاهده شده است که می تواند باعث بروز ناتوانی و عقب ماندگی های ذهنی شود. اینها علائمی هستند که نشان میدهند روند زردی رو به بهبودی است؛ اما قطعا آزمایش بیلیروبین بهترین راه برای تشخیص وضعیت زردی نوزاد است. اگر زردی ناشی از عفونت نباشد، ممکن است علائمی مانند کاهش وزن یا خارش پوست (خارش) را به همراه داشته باشید. شما عزیزان می توانید جهت کرایه دستگاه فتوتراپی با کارشناسان ما تماس بگیرید و است . شما عزیزان می توانید برای دریافت کردن خدمات همچون تزریقات در منزل ، درمان در منزل با کادر متخصص و مجرب ما در ارتباط باشید. در این مقاله در خصوص علائم، علت، نحوه تشخیص و گزینه های درمان زردی در کودکان و بزرگسالان مطالبی ارائه می شود. زردی درجات متفاوتی دارد ، پس از گرفتن جواب ازمایش زردی نوراد اگر عدد زردی بالاتر و مساوی عدد ده باشد به این معنی ست که کودک زردی دارد و باید درمان آغاز شود اگر درجه زردی بین عدد ده تا بیست باشد میتوان درمان را براحتی در منزل اغاز کرد زیرا این بیماری در مراحل اولیه بی خطر بوده و به راحتی قابل کنترل است و مزایای زیادی برای کودک و والدین که خواهان اجاره دستگاه هستند دارد. ᠎Data has been g en erated with GSA C ontent Generator D​em over​sion .

• آزمایشهای بیلیروبین: سطح بالای بیلی روبین غیر کونژوگه در مقایسه با مقادیر بیلی روبین کونژوگه نشان دهنده یرقان همولیتیک است. بنابراین مدت زمان استفاده از دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی نوزاد چندان مشخص نیست و با استفاده از دستگاه فتوتراپی باید منتظر کاهش بیلی روبین خون نوزاد باشید. بنابراین برای انتقال ژن خارجی به كلروپلاست این روش بسیار مفید به نظر می رسد. وب سایت نوزاد زردی مرجع تخصصی اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران می باشد که خدمات خود را به شهرستان های اطراف ارائه می دهد. استفاده از نورها و لامپ های نامناسب علاوه بر اینکه در درمان تاثیر خاصی ندارد طول مدت درمان را افزایش داده و موجب آسیب رساندن به نوزاد می شود. طول موج لامپ ها (مهتابی ها) برای درمان زردی نوزاد در فرکانس مناسب می باشند و درمان زردی را ممکن می کنند. بیلیروبین سرمی طی چهار و هشت ساعت بعد از درمان در نوزادانی که تحت مکمل مایعات قرار داشتند، اندکی کمتر بود. نور درمانی: نوزاد مبتلا به زردی در زیر منبع نوری خاصی که پرتوهایی در طیف سبز – آبی تولید می کند، قرار می گیرد. اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم، زردی که در بر روی پوست اغلب نوزادان جلوه گر می شود، زمانی اتفاق می افتد که ماده شیمیایی به نام بیلی روبین در خون کودک ایجاد شده است. Data has be en c​reated with GSA  Con​te nt G​enerat​or DEMO​.

چه زمانی زردی در نوزادان خطرناك است؟ زردی نوزادان هم مانند بزرگسالان زمانی اتفاق می افتد که یک کودک دارای سطح بالایی از بیلی روبین در خون باشد. قیمت اجاره دستگاه 6 لامپه به ازای هر شب از حدود 50 تا 70 هزار تومان می تواند باشد. اگر نوزاد شما از شیر مادر استفاده نمیکند، در هفته اول هر ۲ تا ۳ ساعت نوزاد را با حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیلیتر از ترکیب مورد استفاده برای تغذیه نوزاد (شیر خشک مناسب) تغذیه کنید. بعنوان یکی از بهترین روش های درمان خانگی زردی نوزادی، اگر نوزادتان مبتلا به زردی است او را برای 1-2 ساعت در نور آفتاب قبل از ساعت 8 صبح روز قرار دهید. نوزاد مبتلا باید سریعا بستری شده و تحت درمان قرار بگیرد. هرچند پزشک باید سطح بیلیروبین خون نوزاد را اندازه بگیرد. راهکار دیگر حجامت است، به طوری که در پشت گوش نوزاد خراش کوچکی ایجاد می کنید تا چند قطره خون از آن جاری شود. این بیماری از نظر بالینی دارای دو فاز حاد و مزمن می باشد. تابیدن نور این لامپها به نوزاد باعث کاهش زردی میشود.

بعد از مراجعه کودک به پزشک، زردی او همچنان بیش از دو هفته طول کشیده و یا علائم دیگری دارد. هنگام خرید لامپ فتوتراپی حتما به موارد زیر توجه کنید: کشور سازنده ، شکل پایه، ولتاژ ،طول عمر، توان مصرفی ،طول موج ،همچنین میتوانید پس از مطالعه مطالب درمان زردی نوزاد از طریق همین سایت برای خرید لامپ فتوتراپی 20 وات فیلیپس اصل اقدام نمایید. شرکت زردی شکن رسام در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد و ارائه انواع خدمات فتوتراپی فعالیت می کند. خیر. گرسنگی طولانی مدت باعث زردی در شما می شود. در ادامه با مدل لامپ های دیگر هم اشنا خواهید شد. اگر وضعیت کودک شما بدتر شد یا بعد از 2 هفته زردی از بین نرفت، با ماما یا پزشک عمومی خود تماس بگیرید. یکی از مهمترین کاربردهای طب سنتی درمان زردی نوزاد است. بسیار مقرون به صرفه تر است. بعضی از این مواد خوراکی را مادر باردار باید در دوران حاملگی میل نماید تا بر جنین اثر نماید و در نتیجه نوزادی سالم به دنیا بیاید. شما باید این دستگاهها ( دستگاه فتوتراپی ) را از یک کلینیک و یا یک موسسه معتبر در این زمینه تهیه کنید تا عوارضی برای نوزاد نداشته باشد. پس صرفا به لحاظ رنگ زردی که دارد، نمیتواند در افزایش زردی نوزاد موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *