آه خدای من! بهترین درمان زردی نوزاد تا کنون!

از مصرف عرق کاسنی در زمان بارداری غافل نشوید: کاسنی و عرق کاسنی یکی از شیوه های مهم و مؤثر در جلوگيري از زردی نوزاد در زمان حاملگی میباشد .عرق کاسنی نه تنها میتواند جلوی زردی جنین را بگیرد بلکه به دلیل تصفیه خون و پاکسازی کبد از ماده های زاید و فاسد، نقش بسیار موثری در زيبايي فرزند دارد. در کبد، بیلیروبین به شکلی تبدیل میشود که بدن میتواند آن را به طور موثری دفع کند. شکل زیر این فتوتراپی را نشان می­دهد. در این جا اگر مساله کم کاری تیرویید و بیماریهای ارثی رد بشود، معمولا دلیل طولانی شدن زردی، وجود نوعی هورمون در خون مادر است که از راه شیر به نوزاد می رسد و مانع تبدیل بیلی روبین به نوع محلول در اب می شود. دکتر زهره میرعمادی: گاهی زردی بیش از زمان معمول طول می کشد و با وجود این که در معاینه علامت خاصی دیده نمی شود، درمان های معمول مثل افزایش دفعات شیردهی یا داروهای سنتی سطح بیلی روبین را پایین نمی آورند.

حال می تواند نور طبیعی باشد، یا نور مصنوعی که سرعت خروج زردی یا بیلی روبین از بدن را سریعتر می کند. چنانچه به درمان زردی نوزاد در منزل نیاز دارید کافی ست با ما تماس بگیرید. بمنظور درمان زردی نوزاد در منزل می توانید با اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل بصورت تضمینی و بدون خون گیری با ما تماس بگیرید. زردی نوزاد به چه معناست و چگونه تشخیص داده می شود؟ این نوع زردی گرچه خطرناک نیست به دلیل طولانی شدن زردی باعث نگرانی شدید خانواده می شود و حتما باید با تست های تکمیلی از انواع خطرناک زردی تشخیص داده شود. به همین دلیل باید ۴۸ ساعت پس از تولد نوزاد حتما برای اطمینان از سلامت نوزاد اقدام شود. دکتر محمد آزادگان افزود: یکی از عوامل زردی های طول کشیده، زردی با شیر مادر است که به طور موقت ایجاد می شود که اگر پزشک و متخصص اطفال تشخیص دهد ممکن است برای کوتاه مدت، در ۱۳ یا ۱۴ روزگی نوزاد، شیر مادر را به طور موقت قطع کند؛ بنابراین، از تجویز خودسرانه شیر خشک به بهانه اینکه مادر شیر ندارد باید کاملا خودداری کنیم و توجه کنیم که نیاز نوزاد به شیر در روزهای نخست کم است. A​rticle has been g en erated by G SA Conte᠎nt ​Ge ne​rato r DEMO!

نوزادان تازه متولد شده به طور موقت مقدار کافی آنزیمهای تجزیه کننده بیلی روبین را ندارند. درمان زردی نوزاد از مهمترین دغدغه های مادرانی است که به تازگی صاحب فرزند شده اند.نوزادانی که تازه به دنیا آمده اند اغلب دچار مشکل زردی می شوند. خبر خوب این است که در اکثر موارد ، زردی نوزاد تازه متولد شده با رشد کبد کودک و شروع تغذیه کودک ، خود به خود از بین می رود که به عبور بیلی روبین از بدن کمک می کند. در نوزادان بزرگتر و بزرگسالان ، کبد بیلی روبین را پردازش می کند و سپس آن را از طریق روده عبور می دهد. خطر زردی نوزادی بدلیل عبور بیلی روبین از سد خونی مغزی و امکان تاثیر گذاری بر مغز و هوش کودک میباشد اما درصورت شروع بموقع درمان هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. بسیاری از نوزادان سالم مبتلا به زردی می شوند، زیرا کبد آنها به اندازه کافی بالغ نیست که بتواند بیلی روبین را به طور کامل از خون پاکسازی کند.

شکل دفع شده بیلی روبین از طریق مدفوع را بیلی وردین می نامند. بیلی روبین رنگدانه زرد رنگ است. اولین نشانهی زردی در نوزادان، زردشدن رنگ پوست یا چشمان وی است. سلام نوزاد من هنوز مقدار کمی زردی داره که دارم با دادن ترنجبین بهش کنترلش میکنم دو روز هم با زردی 13تو دستگاه خوابید یکم نگرانم بابتش به نظرتون همین روش رو ادامه بدم زردیش برطرف میشه؟ الترجمة من جوجل بالصوت. اپلیکیشنی که من طراحی کرده ام دقیقا برای رفع همین نگرانی است. برای این کار این دو گیاه را به وان حمام آب داغ اضافه کرده و نوزاد را در آن آب حمام می کنند. اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید. دقت داشته باشید مادری که در زمان زردی نوزادش، به نوزاد شیر می دهد باید یکسری نکات را در رژیم غذایی خود را رعایت کند. وی افزود: پزشکان باید میزان بیلی روبین نوزاد را پس از تولد بسنجند، زیرا اگر مقدار زردی نوزاد افزایش یابد عوارض این عارضه به صورت جسمی و ذهنی بروز میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *