{آیا می‌توانید} A درمان زردی نوزاد Professional را ببینید؟

اگر به نوزاد خود شیر نمی دهید، برای هفته اول هر 2 تا 3 ساعت 1 تا 2 اونس شیرخشک به کودک بدهید. نوزادانی که با شیر خشک تغذیه می شوند معمولاً باید حدود 30 تا 60 میلی لیتر شیر خشک هر دو تا سه ساعت در هفته اول مصرف کنند. بدین ترتیب معمولا هر دو تا سه ساعت سی تا چهل دقیقه خارج دستگاه خواهند بود . تمامی لباس های کودک به جزء پوشک از بدن نوزاد خارج شده و او را به پشت می خوابانند. بیلی روبین ماده زائد زردرنگ است که پس از خارج شدن آهن از خون، در جریان خون باقی میماند. اما زمانی که سطح بیلی روبین بیش از حد بالا باشد، ممکن است به دستگاه عصبی آسیب وارد کند و منجر به بروز مشکلاتی جدی و خطرناک در نوزاد شود. لامپ های مهتابی می توانند گرمایی بسیار بالا را تولید نمایند. این امر باعث تولید بیلی روبین بیشتر میشود. هنگامی که سطح آن به طور غیر طبیعی زیاد باشد ، باعث ایجاد رنگ مایل به زرد در چشم و پوست می شود که به زردی معروف است. بنابراین به حرف افرادی که استفاده از نور مهتابی به جای دستگاه فتوتراپی پیشنهاد می کنند، توجه نکنید زیرا باعث می شود نوزاد دلبند شما درمان نشود و در نهایت درمان زردی نوزاد شما به تعویق افتاده و ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری مواجه شود.

حد مجاز زردی در نوزادان چه عددی است؟ همچنی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشوند؛ معمولاً باید در هفته اول زندگی، هر 2 تا 3 ساعت، 1 تا 2 اونس (حدود 30 تا 60 میلی لیتر) شیر خشک دریافت کنند. ما هم به ناچار به خاطر شرایط کاری بد همسری مجبور شدیم شب از تهران حرکت کنیم که کاش اینکار رو نمی کردیم چون دیروز در به در دنبال یه آمپول ناقابل بودیم که تو این شهرستان پیدا نمی شد. بسیاری از این بیماریها شرایط ارثی یا خودایمنی هستند که ما نمیدانیم چگونه از آنها جلوگیری کنیم. گردآوری شده توسط گروه بهداشت و سلامت ممتاز نیوز در صورتی که مادر دارای گروه خونی منفی و پدر مثبت باشد، این زوج نیاز به کمک و توجه دارند. ناسازگاری گروه های خونی(ABO)، خونریزی داخلی، عفونت های ویروسی یا ناهنجاری های کبدی تعدادی دیگر از دلایل غیرطبیعی زردی به شمار می آیند. برخی از این نوزادان که در روز دوم و سوم زرد می شوند ، به طور خودبه خود درمان شده و احتیاج به داروی خاصی ندارند اما برخی دیگر نیاز به درمان دارند و در صورت عدم درمان دچار مشکلات مغزی خواهند شد. 1. نوری که از لامپ فتوتراپی فلورسنت ایجاد میشود، مقادیر زیادی از مادون قرمز و اشعه نور فرابنفش را درون خودش دارد.

پس درمان زردی نوزاد با لامپ مهتابی را کنار بگذارید و با هزینه ای اندک دستگاه زردی نوزاد مناسب خود را از ما اجاره نمایید. اين روكش چشمي بايد اندازه مناسب داشته و بطور صحيح نيز بسته شود تا چشم ها كاملاً پوشیده باشند ولي بايد از بسته شدن سوراخهای بيني خودداري شود. توجه: درمان زردی نوزاد در منزل با توجه به استفاده از دستگاه های فتوتراپی خانگی استاندارد برای نوزادان کامل ، نه تنها از بعد هزینه بهترین و آسانترین روش درمان زردی می باشد بلکه از نظر سلامت روان نیز جلوگیری از جدایی مادر و نوزاد در روز های اولیه پس از تولد ، یکی از عمده ترین دلایل پیشنهاد درمان زردی در منزل می باشد و در حال حاضر از این روش در کشورهای پیشرفته نیز برای درمان ایکتر یا زردی نوزادی استفاده می گردد. زردی در عین حال که مشکل شایعی است و برای تعداد زیادی از نوزادان رخ میدهد و اگر به موقع درمان شود مشکلی ایجاد نمیکند، چنانچه به موقع درمان نشود، میتواند در درصد پایینی مشکلساز شود.

᠎This w as c᠎re​ated ​with G᠎SA ​Content Ge ne​ra᠎to r DE᠎MO​.

مهم است که دمای کودک و تعداد پوشک هایی که هر روز پر می کند را ثبت کنید. بنابراین باید بگوییم که حتی اگر وضعیت زردی نوزاد طولانی شد، حتما با پزشک در ارتباط باشید و توصیههای پزشک را به طور دقیق اجرا کنید. لامپی که طول عمر مفید آن به پایان رسیده است در درمان زردی نوزاد اثری ندارد. آزمایش ادرار نوزادان از چند روزگی مجاز است؟ اگرچه انار یکی از میوههایی است که برای زردی نوزادی و اسهال کاربرد دارد، اما دادن انار به صورت مستقیم به نوزاد کاملا اشتباه است و مورد تایید هیچ پزشکی نیست. فراموش نکنید که شیر دادن مدام اصلیترین فاکتور برای رفع زردی نوزاد و بهبودی زودهنگام و کامل اوست. قطعا برای مادری که تازه زایمان نموده است رسیدگی به نوزاد در بیمارستان کار دشواری خواهد بود، با اجاره دستگاه فتوتراپی خانگی از مجموعه همیار زردی نیازی به جدا نمودن مادر از نوزاد نخواهد بود. اگر کودک شما در شیرخوردن دچار مشکل شده است، یا دچار کاهش وزن یا کمبود آب بدن است. وی درباره یرقان غیرفیزیولوژیک که بسیار نادر اتفاق میافتد، گفت: درحالتی که یرقان نوزاد، روز اول ظاهر شود و اگر نوزاد سرموعد به دنیا آمده، بیشتر از حد معمول بیلی روبین داشته باشد و این مقدار روزانه افزایش بیابد، راههای درمانی متفاوتی نیاز است. Con​te nt has ​been creat ed by GSA C​ontent Gen​erat᠎or  D᠎emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *