آیا می‌خواهید درمان زردی نوزاد جذاب‌تر داشته باشید؟ این را بخوان!

مقرون بصرفه ترین روش درمان زردی نوزاد، قطعا اجاره دستگاه زردی و انجام فتوتراپی و کاملا استریل در منزل هست. طلایی ترین راهکار ها را به شما ارائه مینماییم. فتوتراپی مخصوص درمان زردی نوزاد دستگاه ها از 4 لامپه تا 12 لامپه موجود میباشد لامپ ها با ساعت کارکرد پایین و اصل فیلیپس دستگاه LED.تونلی.گهواره ی. بدین وسیله به اطلاع می رسانیم زرد ایران در خصوص اجاره دستگاه فتوتراپی در یزد فعالیت خود را گسترش داده و … فروش و اجاره این تجهیزات به غیر از کاهش قیمت روند نزولی داشته، و در حال منسوخ شدن می باشند. شما می توانید در هرساعتی از شبانه رو… کبودی قابل توجه در هنگام تولد : نوزادانی که در حین زایمان دچار کبودی می شوند ، ممکن است از تجزیه سلول های قرمز خون ، میزان بیلی روبین بالاتری در خون خود داشته باشند. برای زردی متوسط یا شدید، ممکن است کودک شما نیاز به ماندن بیشتر در زایشگاه را داشته باشد یا در بیمارستان بستری شود. This c᠎ontent has ᠎been written  wi th the  he lp of GSA Con tent Gener᠎ator  Dem over᠎sion!

در حقیقت ، ممکن است لازم باشد شما بیشتر اوقات به کودک خود غذا دهید ، زیرا فتوتراپی می تواند باعث کم آبی بدن شود. در طول درمان زردی با دستگاه فتوتراپی در فواصل زمانی معین از کودک خون گرفته میشود تا درجه زردی مشخص شود، بنابراین اگر سطح زردی کم نشد کودک بستری و تحت درمان قرار میگیرد. اندازه ، ویژگی ها و کارکرد دستگاه های زردی نوزاد با یکدیگر متفاوت هستند. دستگاه زردی نوزاد سیستمی است که معمولا از آن برای معالجه زردی نوزادان به کار گرفته می شود. همچنین با توجه به هدف دار بودن و مورد مطالعه قرار دادن روش درمان ، تمامی زمانی که برای درمان زردی نوزاد توسط دستگاه فتوتراپی صرف می شود به صورت بهینه در راستای درمان صرف شده و نتیجه حاصله بسیار سریع به دست می آید. در صورتی که نتوانستید نتیجه مطلوب بگیرید دستگاه رایگان تعویض خواهد شد و بدون هیچ هزینه اضافه زمان نگهداری دستگاه برای شما تمدید می گردد، نصب،پشتیبانی و جمع آوری دستگاه توسط ما به صورت رایگان انجام می گردد.  This po st has been cre at ed by GSA C᠎ontent G​en​erator᠎ Demoversion!

فتوتراپی فرآیند استفاده از نور برای از بین بردن بیلی روبین در خون است. بدین منظور می توانید از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت زردی کلینیک با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. بیلی روبین ها در حالت نرمال باید از طریق کبد نوزاد دفع شود که با توجه به نارس بودن و به تکامل نرسیدن کبد دفع نمیشوند و نوزاد دچار زردی می شود. دستگاه فتوتراپی نوزاد تولید زرد ایران است… دستگاه فتوتراپی یا نوردرمانی دارای اثرات درمانی مختلفی می باشد. محصولات این شرکت با امکانات خاص، آپشن های هوشمند و اتوماتیک نیاز به تخصص در استفاده از دستگاه فتوتراپی را کاهش داده اند. دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی با تابش نور مخصوص به بدن نوزاد باعث درمان زردی می گردد. افزایش دفعات تغذیه با شیر مادر به دفع بیلی روبین از بدن کمک می کند، لذا به عنوان اولین راه حل تجویز می شود. اگر فاصله تغذیه نوزاداني كه با شير مادر تغذيه مي شوند، طولاني شود، نوزاد به سادگي آب بدن خود را از دست مي دهد.

همچنین می توانید ترنجبین و آب را مخلوط کرده و پارچه ای را در آب خیس کرده و به پشت گوش و پیشانی نوزاد بمالید. این مخلوط را ۲ تا ۳ بار در روز بنوشید. در ابتدا باید اشاره کنیم که زردی بیماری نیست بلکه نوعی اختلال کبدی است که با بروز علائمی مانند تغییر رنگ و زرد شدن پوست، سفیدی چشم و همچنین تغییر رنگ ادرار به زرد پررنگ و گاهی هم قهوه ای تشخیص داده می شود که گاها بتدریج و با افزایش عدد «بیلی روبین» مناطق دیگر پوست مانند شکم و اندامها نیز زرد میشوند. کرنیکتروس – بیماری بالقوه کشنده در نوزادان که ناشی از تجمع بیش از حد رنگدانه صفراوی بیلی روبین در بافت های سیستم عصبی مرکزی است. دستگاه های فتوتراپی شرکت زرد ایران در مدل های 4، 6 و 8 لامپه تولید می گردند. همراهان همیشگی ما می توانند با خیال راحت در زمینه ی دستگاه زردی نوز… فاصبر على ما يَقُولُونَ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *