اجاره دستگاه زردی نوزاد: آیا واقعاً به آن نیاز دارید؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید!

لیمو شیرین؛ مصرف لیمو شیرین شیر مادر را زیاد میکند. مادران با خوردن چند لیمو ترش قبل از هر بار شیردهی به نوزادشان موجب از بین رفتن زردی (یرقان) در نوزادانشان میشوند. نکته: مصرف میوه هایی با طبع سرد برای مادران شیرده در درمان زردی نوزاد موثر است. این ماده از طریق مدفوع دفع میشود، به همین دلیل به مادران توصیه میشود به تغذیه مکرر نوزاد توجه داشته باشد تا بیلی روبین اضافی از بدن تخلیه شود. والدین عزیز می توانند بدون هرگونه نگرانی و استرس اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد و درمان زردی نوزاد خود در منزل نمایند. در چنین شرایطی اجاره دستگاه کودک من و یا اجاره دستگاه فتوتراپی بهترین انتخاب خواهد بود. تا کنون پیش آمده است که به کارگیری روش های سنتی برای درمان علاوه بر اینکه شدت زردی یا یرقان را کاهش نداده است بلکه باعث افزایش زردی نوزاد شده است، بنابراین اگر قصد درمان زردی نوزاد در منزل را دارید در انتخاب خود دقت کنید. شروطی نیز وجود دارد که سبب می شود دستگاه فتوتراپی مناسب را انتخاب کنید. ابوالقاسمی گفت: ۳۰ سال قبل هر سال ۵ تا ۶ هزار نوزاد بر اثر زردی دچارعقب ماندگی می شدند که این الان نادر شده است و این تنها با تکیه بر تحقیقات پزشکی صورت گرفته است.

بلکه علائمی مانند سفیدی چشم، داخل دهان، کف پا، کف دست، بی قراری نوزاد، پر خوابی، بی حالی و بی اشتهایی نوزاد هم می تواند ناشی از زردی باشد. زردی پوست و سفیدی چشم، نشانه اصلی زردی نوزاد است که معمولاً بین روز دوم و چهارم پس از تولد ظاهر می شود. در فوتوتراپی، پوست نوزاد در معرض نورهای مخصوص فلوئورسانس با شدت بالا قرار می گیرد. اکثر بیمارستان ها درجه زردی نوزادان را قبل از ترخیص مورد بررسی قرار می دهند. به طوری که میزان نرمال درجه زردی نوزاد پنج روزه با درجه زردی نوزاد سه روزه فرق میکند. 5. پزشک (با کمک والدین) تصمیم می گیرد که آیا کودک را تحت نور درمانی شروع کند یا خیر. پس از تشخیص زودهنگام توسط پزشک متخصص شما، رعایت توصیهها و اقدامات ذکر شده از سوی پزشک به درمان بیماری و علائم آن کمک میکند. 1. نور خورشید به تجزیه بیلی روبین مشخص کمک می کند تا کبد نوزاد بتواند آن را به راحتی پردازش کند. اگر بیلی روبین کونژوگه (مستقیم) بیشتر از نوع غیر کونژوگه (غیر مستقیم) آن باشد، به طور معمول مشکلی در ارتباط با کاهش دفع بیلی روبین توسط سلول های کبدی وجود دارد. This conte nt was g᠎en​erated ᠎by GSA Con te᠎nt Generato r ᠎DE MO!

در بیشتر موارد، زردی طی ۲ تا ۳ هفته از بین می رود. این درمان فتوتراپی نامیده می شود. در صورتی که شدت زردی نوزاد زیاد باشد و یا در روند درمان زردی نوزاد در منزل، شدت زردی کاهش نیافته باشد، استفاده از روش های طب سنتی تاثیرگذار نخواهد بود و کمکی به درمان نوزاد نخواهد کرد. به عنوان مثال در برخی موارد اگر شدت زردی نوزاد کم باشد می توان با بهره گیری از روش های طب سنتی اقدام به درمان زردی نوزاد در منزل نمایید. درمان زردی نوزاد مسئله ای بسیار مهم است که می تواند تاثیرگذارترین نکته در زندگی آینده نوزاد شما باشد. و همانطور که از اسم این مشکل پیداست، زردی نوزاد را نمی توان یک نوع بیماری دانست و در حقیقت زردی نوزاد نشان دهنده یک حالت طبیعی در درون بدن است. البته حواستان باشد که گاهی هم نشانده مریضی است که به علت رسوب بستن ماده ای به اسم «بیلی روبین» در پوست رخ می دهد. فرض کنید در راه دفع و تولید ماده بیلی روبین، اختلال و مشکلی پیش آید که باعث افزایش میزان بیلی روبین در بدن گردد، اینجا آن مقدار اضافه تولید شده، در پوست و مخاطات رسوب می بندد و باعث زردی نوزادان می شود.

امروزه به دلیل افزایش آگاهی و درمان موثر زردی نوزاد ، کرنیکتروس بسیار نادر است. همه نوزادان بعد از تولد، بیلی روبین خون آنها مقداری افزایش می یابد که در نتیجه زردی نوزاد به وجود می آید، البته در همۀ این موارد به زردی نوزاد منجر نمی شود. زمانی که میزان بیلی روبین در خون آنها بیش از 2 میلی گرم در دسی لیتر (میلی گرم در دسی لیتر) باشد ، کودکان بزرگتر و بزرگسالان زرد می شوند. زردی نوزاد تغییر رنگ زرد پوست و چشم نوزاد تازه متولد شده است. زردی نوزاد به این دلیل اتفاق می افتد که خون کودک حاوی بیش از حد بیلی روبین (bilirubin)، یک رنگدانه زرد از گلبول های قرمز خون است. بیشتر نوزادانی که بین ۳۵ هفته بارداری به دنیا می آیند، نیازی به درمان زردی ندارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و درمان زردی نوزاد تنها کافیست با مرکز کودک من ارائه کننده با کیفیت ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۳۲۴۲۶۹۰۱ – ۰۲۵ و ۰۹۳۰۰۶۸۰۱۴۶ تماس بگیرید. هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل به نسبت هزینه های بستری در بیمارستان بسیار مناسب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *