اجاره دستگاه زردی نوزاد ارائه‌دهندگان – چگونه می‌توان انجام آن درست

یکی از بهترین روش های درمان زردی نوزادان اجاره دستگاه زردی نوزاد می باشد با اجاره دستگاه زردی نوزاد و استفاده از دستگاه زردی شکن در منزل است که در این روش شما دیگر نیازی ندارید تا نوزاد خود را در بیمارستان بستری نمایید بنابراین هزینه های درمان نیز به میزان زیادی کاهش می یابد. توصیه ما به شما این است که با اجاره دستگاه زردی نوزاد در زمان مناسب نسبت به درمان اقدام کنید . در صورتی که درمان زردی نوزاد به تعویق بیافتد می تواند سبب این شود که آسیب های جبران ناپذیری به نوزاد وارد شود عوارضی همچون فلج مغزی، عقب ماندگی ذهنی، حملات صرعی، اشکال در تعادل حرکتی، ناهنجاری های دندانی و ناشنوایی اشاره کرد . سطح قرمزی است که بیلیروبین نباید به آن برسد. در طول بارداری , این کبد مادر است که کار بیرون کردن بیلی روبین از خون نوزاد را انجام می دهد اما پس از تولد مدت زمانی طول می کشد تا کبد نوزاد با شرایط جدید هماهنگ شود و بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد در نتیجه این رنگ دانه ها در خون نوزاد افزایش یافته و سبب زرد شدن پوست او می شود که به آن عارضه زردی یا یرقان گفته می شود.

Th᠎is post has been w ritt en  by GSA Con​te᠎nt Generator  DEMO!

در طی هفته اول پس از تولد زردی فیزیولوژیک ایجاد شده و با درمان مناسب نهایتا طی یک هفته بهبود پیدا می کند. ۲۴ ساعت پس از اتمام درمان، دوباره خون کودک مورد آزمایش قرار میگیرد تا سطح بیلیروبین خون وی ارزیابی شود. مخصوصاً به اطفال شیرخوار به جای شربت قند، شربتی از این دو به آنها بدهید تا استخوانبندی آنها محکم شده و زود دندان در آورند. زردی در نوزادان باعث زرد شدن رنگ پوست آنها می شود. اگه با انگشتتون به آرومی روی بدن نوزاد فشار بدید و رنگ پوست به زردی نزدیک باشه، نشونه ای زردی داشتن نوزاد شماست. شرایط هنگامی مشکل تر می شود که درجه زردی در نوزاد بالا باشد که در این صورت نیاز به بستری نوزاد در بیمارستان و حتی در برخیی مواقع تعویض خون نوزاد می باشد. این مشکل در میان نوزادان دوقلو و نوزادان با جثه کوچکتر شیوع بیشتری دارد. اگر در جایی که فشار داده اید پوست زرد به نظر می رسد، به احتمال زیاد نوزاد شما دارای زردی است و اگر پوست خیلی زرد به نظر آید، ممکن است نوزاد دچارزردی با وخامت بیشتری باشد. با این حال، مطالعات با استفاده از لولههای نور فلورسنت نشان دادهاند که نور فیروزهای با حداکثر گسیل در 490 نانومتر ممکن است کارآمدتر باشد. This w as cre᠎ated wi​th the he​lp of G SA C ontent Generator Demov ersion .

این آب میوه را بنوشید. زنجبیل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و هیپو لیپیدمی قدرتمندی است که عملکرد کبد را تقویت می کند و یکی دیگر از گیاهان دارویی است که در درمان زردی نقش دارد . اگرچه تغذیه از شیر مادر عامل زردی نیست اما در نوزادانی که از شیر مادر استفاده می کنند زردی بیشتر دیده می شود. تغذیه مکرر (بین 8 تا 12 بار در روز) به نوزادان کمک می کند تا بیلی روبین را از بدن خود دفع کنند. همچنین به جای خارج کردن نوزاد از دستگاه، شیردهی با لوله یا تغذیه وریدی انجام می گیرد. برفک دهان نوزاد چیست؟ علائم زردی نوزاد چیست ؟ در صورتی که نوزاد شما به زردی مبتلا شده باشد در همان روز های اولیه تولد علائم خود را نشان می دهد ، از جمله اولین علائمی که نوزاد از خود نشان می دهد زرد شدن پوست و سفیدی چشم نوزاد است . از آنجا که نوزادان کنترلی در تخلیه ادرار خود ندارند، استفاده از این ابراز به والدین کمک میکند تا نمونهایی عاری از آلودگی در اختیار آزمایشگاه قرار دهند. شرکت های زیادی در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد فعالیت دارند و والدین عزیز باید در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات فتوتراپی دقت زیادی به خرج دهند زیرا که این کار با سلامتی نوزادشان ارتباط مستقیم دارد. ᠎Conte nt h as ​been cre at ed  with the help of GSA Content Ge᠎nera tor ​DE MO!

دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی که در واقع وسیله ای است که با تابش نور مخصوص به بدن کودک موجب شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته در زیر پوست نوزاد میشود وباعث شکسته شدن بیلی روبین شده و از طریق مدفوع دفع میشود . به همین دلیل بیلی روبین های آزاد شده از سلول ها نمی توانند از راه کبد دفع شوند و این رنگدانه های زرد در زیر پوست جمع شده و باعث زردی در نوزادان می شود. نوری که در این دستگاه به نوزاد میتابد، به تجزیه بیلیروبین در بدن کمک میکند. نه ، اگرچه ممکن است برخی از افرادی که مدت طولانی در اطراف چراغهای آبی هستند ، احساس تهوع کنند. فیزیولوژیک، ناسازگاری گروه خونی مادر با نوزاد، فاویسم از جمله عوامل ایجاد «زردی» نوزادان است البته گاهی اوقات مصرف شیر مادر به مدت طولانی یا گرسنگی نوزاد نیز باعث زردی میشود. این فوق تخصص نوزادان درباره زردی نوزادان گفت:« زردی از جمله بیماریهای شایع و البته خطرناک در بین نوزادان است که بر اثر تخریب گلبولهای قرمز به وجود آمده و باعث زرد شدن رنگ پوست نوزاد میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *