اجاره دستگاه زردی نوزاد برای Dummies

اگر عفونت به سرعت درمان نشود و یا اصلاً درمان نشود، بخصوص در نوزادان می تواند منجر به مرگ شود. پس از گذشت ۱ هفته، رنگ مدفوع دیگر سیاه نخواهد بود؛ اما اگر این سیاهی همچنان به قوت خود باقی ماند، نوزاد را باید به مراکز درمانی برد؛ زیرا ممکن است دستگاه گوارش او دچار خونریزی شده باشد. LEDها پایا و بادوام هستند و برق کمی مصرف می کنند ؛ همچنین چون طیف این منابع نوری در ناحیه آبی طیف نور متمرکز شده است ، گرما و حرارت کمی تولید می کند و می توان آنها را در نزدیک نوزاد قرار داد. بعضی کودکان علائم بسیار کمی داشته و یا اصلاً در مراحل اولیه علامتی از خود نشان نمی دهند. زردی ناشی از این شرایط طبیعی نوزاد، زردی فیزیولوژیک نامیده میشود و معمولاً در روز دوم یا سوم زندگی نوزادان بروز پیدا میکند و پس از گذشت چند روز نیز بهصورت خودبهخود برطرف میشود. در میان این خوراکی ها، زغال اخته به دلیل طعم ترش و شیرین و خوشایندی که دارد باعث ویار زغال اخته در بسیاری از مادران باردار شده و به همین دلیل به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا مصرف زغال اخته در بارداری مجاز است یا خیر؟ Th is c on te nt was wri᠎tt​en wi᠎th G SA Content Gen​erat​or DE​MO!

آیا عفونت خونی قابل پیشگیری است؟ آیا می توان از زردی نوزاد جلوگیری نمود؟ مدفوع نوزادانی که تازه متولد شدهاند، سیاه است؛ اما هرچه از زمان تولدشان میگذرد، رنگ آن بهسمت زرد یا قهوهای پیش میرود. در نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشوند، بیشتر زردی تا ۲ هفته از بین میرود. دلیل اینکه نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند و دچار زردی می شوند در عدم دریافت کافی مایعات است. نوزادانی که سطح بیلی روبین آنها افزایش می یابد در معرض خطر مسمومیت عصبی و ایجاد کرنیکتروس هستند ، بنابراین نظارت بر بیلی روبین در هفته اول زندگی برای این نوزادان بسیار مهم است. زردی نوزادی ناشی از بیلی روبین غیرمستقیم در پوست معمولا به رنگ زرد روشن یا نارنجی میباشد و زردی نوزادی نوع انسدادی (بیلی روبین مستقیم) معمولا به رنگ زرد مایل به سبز یا تیره میباشد. رنگ مدفوع نوزاد بهتدریج از سیاه به سبز تیره و سپس زرد تبدیل میشود. هنگامی که مولکول بیلیروبین عادی (۴z،۱۵z-بیلیروبین) تحت تابش نور قرار میگیرد، تبدیل به اشکال ناپایدار مولکول بیلیروبین میشود. همانطور که در بالا گفتیم برای کاهش عوارض فتوتراپی روی چشمها و اندام نوزاد توصیه اکید می شود که از چشم بند و شورت ضد نور استفاده نمایید.

یک راه مناسب برای بررسی ابتلا به زردی آن است که کودک را در مقابل نور خورشید قرار داده و به آرامی پیشانی و بینی او را با انگشتان فشار دهید. دستگاه های زردیران سه بعدی با تحمل فشار 200 کیلوگرم است، درون دستگاه برخلاف دستگاه دوبعدی زردی نوزاد، کودک شما در امنیت کامل هست. اگر این رژیم را برای دو ماه یا بیشتر ادامه دهید یک روش درمانی مکمل بسیار عالی برای مبارزه با پوکی استخوان شما خواهد بود. در این مدت باید شیر خشک جایگزین شیر مادر شود و نوزاد از طریق شیر خشک تغذیه کند و بعد از گذشت 48 ساعت مادر می تواند از شیر خودش برای تغذیه نوزاد استفاده کند . اگر شیر میدهید، باید حداقل ۸ تا ۱۲ بار در روز شیر بدهید. توجه نمایید که اگر نوزاد شما دچار زردی باشد، حدوداً بعد از بیست و چهار ساعت رنگ سفیدی چشم او به زرد تغییر خواهد کرد. در این مقاله به شما میگوییم که علت رنگهای مختلف مدفوع نوزاد چیست. در این گروهها سیستم ایمنی به خوبی شکل نگرفته است و هنوز توان مقابله با انواع عفونتها را پیدا نکرده، همین علت است که گفته می شود باید درمان عفونت نوزادان در بیمارستان صورت گیرد.

ممکن است مجبور باشید قبل از انجام آزمایش مصرف برخی از داروها را متوقف کنید ، اما فقط در صورتی که پزشک به شما این کار را انجام دهد. جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد تنها کافیست با ما در زردی شکن رسام تماس بگیرید ما در اسرع وقت دستگاه زردی نوزاد را برای شما ارسال می کنیم. تقریباً یک سوم اطفال دراین محدوده سنی بدون وجود علت مشخصی دچار تب هستند و مطالعات نشان می دهند که تنها چهار درصد از آنها واقعاً دارای عفونت خونی هستند. کودکانیکه در محدوده سنی سه ماه تا سه سال قرار دارند بسیار مستعد بروز عفونتهای مخفی هستند، که در صورت عدم درمان می توانند به سمت بروز عفونت خونی پیشرفت کنند. نوزادان یا شیرخوارانی که سن کمتر از 3 ماه دارند، در صورتیکه دچارعلائم عفونت خونی و بخصوص تب شوند باید حتماً توسط پزشک دیده شوند و آزمایشات لازم جهت ارزیابی و تشخیص منبع عفونت درخواست شود و به طور دقیق مورد مراقبت قرار گرفته و درمان نیز باید در بیمارستان انجام شود. در صورت حساس شدن بدن مادر و تولید آنتی بادی، احتمال عبور این آنتی بادی ها از طریق جفت و شکسته شدن سریع تر گلبول های خون نوزاد وجود دارد که احتمال زردی را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *