اجاره دستگاه زردی نوزاد – خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

وزن بالای مادر خطر تولد کودک ۵/۴ کیلو به بالا را دارد که این نوزاد تنها به روش سزارین متولد میشود و در صورت زایمان طبیعی به اندامهای دستگاه عصبی و کتف نوزاد فشار وارد میشود و در نهایت چاقی مادر پس از زایمان برطرف نمیشود. در مورد مادران چاق که متاسفانه در کشور ما چاقی رو به افزایش است توصیه بر این است که پروتئین و مواد معدنی از رژیم غذایی آنها حذف نشود ولی کربوهیدراتها را کمتر مصرف کنند و فعالیت ورزشی در حدی که خیلی خسته نشوند داشته باشند و اضافه وزن حدود هفت الی هشت کیلوگرم برای این مادران کافی است. عده زیادی از مادران با این حالت درگیر هستند و عده دیگر حالت خفیف آن را تجربه میکنند، بهطوری که وعده غذایی را میتوانند مصرف کنند ولی اشتهای کمی دارند، درصدی دیگر حالت شدید تهوع را تجربه میکنند و عدهای از آنها نیاز به بستری شدن در مراکز درمانی دارند که از این دسته آزمایشهای متعدد و سونوگرافیهای مخصوص گرفته میشود تا بررسی شود آیا مشکل خاصی نظیر حاملگیهای خارج از رحم وجود دارد یا خیر؟

در مورد مادران با وزن نرمال که BMI آنها ۲۰ تا ۲۵ است اگر این مادران ۱۲ کیلوگرم اضافه وزن بارداری بگیرند کافی است، هم مادر با مشکل مواجه نمیشود و هم نوزاد کموزن متولد نمیشود. اگر مادر در زیر وزن طبیعی باشد و به نسبت قدش BMI او زیر ۲۰ باشد ما توصیه میکنیم تا ۲۰ کیلوگرم هم اضافه وزن در دوران بارداری بگیرد، بنابراین در رژیم غذایی او مواد غذایی پرکالری میگنجانیم تا هم مواد غذایی به خود او برسد و هم نوزاد زیر وزن متولد نشود و خطر زایمان پیش از موعد کاهش پیدا کند. این روشها خط اول درمان ما هستند ولی اگر مشکل شدیدتر باشد از داروهای دیگر و سرمتراپی و تزریق آمپولهای ضدتهوع کمک میگیریم تا معده آرامتر شود و بتواند تغذیه مناسب را دریافت کند. از نظر تغذیه؛ توصیه ما به مادران این است: به جهت فشاری که به دستگاه گوارش او طی حاملگی مخصوصا ماههای آخر وارد میشود و حتی به دلیل بههمریختگی هورمونها ممکن است مادر حالت تهوع داشته باشد و اسید معده زیاد ترشح شود تغذیه با حجم کم و دفعات زیاد صورت گیرد به هیچ وجه گرسنه نماند زیرا گرسنگی عوارض جدی و خطرناکی برای جنین دارد و از طرفی غذای سنگین مصرف نکند زیرا باعث سنگینی معده مادر میشود و هضم غذا را مختل میکند.

 This c​on​tent h as been gen​er ated ᠎by GSA Content  Genera to​r DE​MO.

در مطالعاتی که انجام گرفت نتایج مطالعات قبلی تایید شد و تایید نمود که سطح بالای بیلی روبین می تواند باعث کم شنوایی های حسی- عصبی در نوزادان گردد. نوزادانی که در ۲۴ ساعت اول زندگی خود دچار زردی می شوند ، باید بلافاصله میزان بیلی روبین ، یا از طریق آزمایش پوست یا آزمایش خون ، اندازه گیری شود. نوزادان شیرده باید در طی چند روز اول زندگی خود هشت تا 12 بار در روز تغذیه کنند. دستگاههای فتوتراپی خانگی دارای دو نوع لامپ فلورسنت و LED با طول موج مناسب هستند و زمانی که برای اولین بار قصد روشن کردن دستگاه را دارید، باید به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دماسنج کالیبره شود و سپس با دمای محیط همدما (سازگار) گردد. نحوه اجاره دستگاه زردی در شرق تهران از زردی کلینیک اگر ساکن شرق تهران هستید و نیاز به اجاره دستگاه زردی نوزاد دارید، می توانند با استفاده از خدمات زردی کلینیک انواع دستگاه زردی معتبر را تهیه و اجاره کنند. درحالی که آمار غیر رسمی بیمارستان ها زایمان سزارین را تا 90درصد هم پیش بینی می کند؛ رقمی که اگر قرار بود با توصیه های سازمان بهداشت جهانی پیش برویم، باید حدود 20 درصد می شد.

زردی نوزاد دلایل متفاوتی دارد که یا به علت دلایل فیزیولوژیکی است یعنی اینکه کبد نوزاد آنزیمهای لازم را برای آنالیز گلبولهای قرمز ندارد در نتیجه بیلوروبین در خون نوزاد افزایش مییابد و باعث زردی میشود یا دلیل دیگری که هیچ یک ربطی به تغذیه مادر ندارد. مهم ترین نشانه بروز زردی که در دسته نشانه های ثانویه قرار دارد تغییر رنگ پوست نوزاد می باشد. این شاید شیرین ترین اتفاق زندگی هر زوجی باشد؛ وقتی خداوند بزرگترین هدیه خود را پس از 9 ماه انتظار به پدر و مادر می بخشد و خانواده شلوغ تری را نصیب شان می کند. پشتیبانی شبانه روزی ما در شرکت زرد ایران از اصلی ترین وجوه تمایز ما با همکاران مان می باشد. اگر مادر پیاز و سیر به شکل خام مصرف کند ، سبب بروز زردی می شود اما اگر سیر و پیاز به شکل پخته مصرف شود ، مشکلی ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *