اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران به شما کمک می‌کند تا به آرزوها خود برسید

در این نوع فتوتراپی به صورت همزمان, بیشتر از یک منبع نور برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که قسمت هایی از بدن نوزاد که باید در معرض نور دستگاه قرار بگیرد چرب نباشد و پماد به آن قسمت ها مالیده نشده باشد. توجه داشته باشید زمانی نوزاد در منزل تحت درمان قرار می گیرد که با بیماری دیگری همراه نداشته باشد. در گذشته برای درمان زردی نوزاد از لامپهای مهتابی یا لامپ فلوئرسنت استفاده می شد. یکی از عوامل مهم افزایش زردی نوزاد پس از درمان ضعف کبد آن می باشد و عملکرد کبد به مرور زمان و با بزرگتر شدن نوزاد بهتر خواهد شد. از جدا شدن نوزاد از مادر به صورت طولانی مدت جلوگیری می کند. طول مدت درمان و بستری در بیمارستان را کاهش می دهد. درمان بوسیله این دستگاه در منزل می تواند موثر بالشد. چه زمانی فتوتراپی در منزل موثر است؟ شرایط آب و هوایی منطقه : در ادامه مقاله بررسی شرایط اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا شرایط آب و هوایی منطقه می تواند در بروز زردی در نوازدان موثر باشد؟ نور درمانی را متوقف کنید و این موضوع را با پزشک متخصص مطرح کنید. Da᠎ta was created ᠎with t᠎he help  of GSA Con᠎te nt Ge nerato᠎r  DE MO.

یکی از عوارض نور درمانی می باشد. در این نوع فتوتراپی نور توسط کابل هایی به یک سطحی مانند پتو منتقل شده و سپس پتو به دور نوزاد پیچیده می شود. یکی از راه های درمان بیماری زردی نوزاد ( جهت اطلاعات بیشتر درباره بیماری زردی نوزاد می توانید از طریق لینک: زردی نوزاد | راه های درمان زردی نوزاد | علائم زردی نوزاد اقدام نمایید. درباره علتهای ایجاد زردی نوزادی توضیحات بسیاری وجود دارد که در این بخش نمیتوان همه موارد را بهطور کامل بیان نمود اما بهاختصار توضیح خواهم داد. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم جهت آشنایی بیشتر شما, توضیحاتی را درباره این دستگاه خدمت شما ارائه دهیم. زردی زمانی بیشتر مورد توجه است که کودک 2-4 ساله باشد. زردی که بیش از ۳ هفته طول بکشد ممکن است نشانه یک بیماری زمینهای باشد. این مشکل در اولین هفته تولد نوزاد پیش می آید و به تدریج در طول دو هفته کاهش می یابد. هر دو شکل بیلی روبین و همچنین سطح کل این ماده در خون، برای کمک به تعیین وضعیت سلامتی فرد اندازه گیری می شود.

بعنوان مثال می توان از دو یا سه دستگاه فتوتراپی سنتی به صورت همزمان و از جهت های مختلف و یا ترکیب دستگاه فتوتراپی سنتی ( غیر فیبراپتیک ) و فتوتراپی فیبراپتیک استفاده کرد. زردی ناشی از ناسازگاری خون از دیگر انواع زردی است. هنگامی که نوزاد تب دارد و یا شیر نمی خورد و بی حال است. به عنوان مثال، ممکن است دریابید به جای موهای نرم و ظریف اولیه، حلقههایی از موی کمی زبرتر روی سر کودکتان در حال رشد است. اگر احساس می کنید نوزادتان دچار زردی شده است می توانید فرشته کوچکتان را در یک اتاق روشن ببرید و با انگشت دستتان بر روی بخشی از بدن نوزاد فشار آورید،اگر با برداشتن انگشتتان، محل فشار زرد بود، به این معناست که فرشته دلبندتان به عارضه زردی مبتلا شده است. زردی معمولاً ابتدا روی صورت ظاهر میشود و با افزایش سطح بیلی روبین به سینه، شکم، بازوها و پاها منتقل میشود. در صورتی که دمای درون دستگاه کمتر از 25 درجه بود اطراف دستگاه را بپوشانید تا دمای درون دستگاه افزایش یابد. این نور باید به صورت مستقیم با بدن نوزاد در تماس باشد تا بتواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد. یکی از منابع متداول نور برای دستگاه فتوتراپی ( دستگاه درمان زردی نوزاد ). این نوع لامپ, نور آبی رنگ با طول موج 400 تا 520 nm تولید میکنند.  Th᠎is c᠎onte nt w as g ener ated with the  help of GSA C onte​nt​ G en er᠎at or Demover sion!

شما می توانید با قرار دادن نوزاد در زیر نور خورشید، کمک کنید که درمان شود و زردی او را به صورت کامل از بین ببرید. نکته: این عوارض با پایان یافتن فتوتراپی از بین می روند. عملکرد این دستگاه ( چه در منزل و چه در بیمارستان ) تنها کاهش زردی نوزاد است و در پایین نگهداشتن زردی بعد از پایان فتوتراپی تاثیری ندارد. در بیشتر اوقات هدف از آزمایش ادرار کودک تازه متولد شده، تشخیص زردی یا کشت ادراری برای تشخیص عفونت ادراری است. زردی در نوزادان تازه متولد شده معمول است زیرا نوزادان تعداد زیادی گلبول قرمز در خون دارند که به طور مکرر شکسته و جایگزین می شوند. اما اگر پس از گذشت ۱ هفته، رنگ مدفوع همچنان سیاه باقی ماند، ممکن است علامت بیماری خاصی باشد. همچنین اگر قصد خرید دستگاه فتوتراپی را دارید می توانید از طریق لینک خرید دستگاه فتوتراپی اقدام نمایید. زردی نوزادان اگر کم باشد درمراحل اولیه، کم خطر و درمنزل نیز قابل درمان است. زردی یک اختلال کبدی است که با تغییر رنگ پوست بدن و سفیدی چشم به زردی خود را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *