اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران – داستان

با توجه به اینکه تعداد زیادی از نوزادان با این مشکل رو به رو میشوند جای نگرانی نیست چرا که بسیاری از نوزادان بعد از طی دوره درمانی بهبود مییابند. دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی ، دستگاهی برای بهبود نوزادانی است که دچار زردی یا یرقان هستند. اگر قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران را دارید توصیه می کنیم فقط به مراکز و کلینیک های درمانی معتبر مراجعه نمایید. نکته 3- اگر دمای دستگاه زردی از بیست و پنج درجه کمتر می باشد یک طرف دستگاه را با پتو پوشانیده و اتاق را گرم تر کنید تا حرارت به حد مطلوب نزدیک شود. در نوزادان نارس ممکن است تا دو ماه بعد از تولد زردی ادامه داشته باشد. در نوزادان، چون کبد هنوز بالغ نشده است و برای فرایند بیلی روبین، نیاز به زمان چند ساعته تا چند روزه دارد، تجمع این رنگدانه باعث زردی نوزاد می شود اما گاهی ممکن است زردی نوزاد نشانه یک مشکل اساسی باشد. با اجاره دستگاه زردی نوزاد خانگی آسایش مادر و نوزاد به منظور شیر دادن و رسیدگی به نوزاد حفظ خواهد شد.

برای این منظور آنها اقدام به اجاره دستگاه فتوتراپی برای مدتی محدود میکنند. روند اجاره دستگاه زردی نوزاد این گونه است که در بدو تولد نوزاد پزشک متخصص کودک به منظور تست درجه زردی نوزاد یک آزمایش می گیرد. به همین دلیل بعد از چند روز که علائم زردی نوزاد بیشتر شد، متوجه خواهند شد که البته باز هم برای درمان زردی نوزاد وقت هست. نکته 4 – دمای اتاق اگر از سی درجه گرمتر شد، اطراف دستگاه را باز کنید و سعیی کنید محیط اتاق را کمی خنک تر نگه دارید. اگر پزشک برای معالجه زردی نوزاد شما به شما استفاده از روش فتوتراپی را پیشنهاد نموده است تنها کافی است برای اجاره دستگاه زردی و انجام فتوتراپی در منزل با ما در شرکت زردی شکن رسام ارائه دهنده انواع خدمات فتوتراپی و تنها مرکز درمان زردی نوزاد در تماس باشید. بیلی چک نسبت به دیگر دستگاه تست زردی نوزاد در منزل از چند طول موج استفاده میکند که میتواند به جز میزان بیلی روبین، ضخامت پوست، هموگلوبین و ملانین موجود در لایههای درم و اپیدرم پوست را نیز اندازهگیری کند.

طول درمان و استفاده از دستگاه فوتوتراپی گاهی به مدت 2 تا 3 روز به طول میانجامد و بسته به میزان زردی نوزاد ، میتواند تا 2 هفته نیز به طول بیانجامد. با این حال گاهی اوقات ممکن است، زردی نشانهای از مشکلات خونی یا تغذیهای در نوزاد باشد. • به هیچ وجه پوست نوزادی را که در حال فتوتراپی است به دلیل پوست پوست شدن چرب نکنید و یا پماد نزنید. کودک شما تغذیه ضعیفی دارد، بی حال به نظر می رسد و گریه های شدید می کند. فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود. متاسفانه برخی از کلینیک ها نسبت به این موضوع بی توجه هستند. با توجه به اینکه نوزادان بسیار حساس می باشند اجازه دستگاه درمان زردی نوزاد امری مهم و ضروری است. برای اجاره دستگاه زردی نوزاد می توانید از طریق این وب سایت با شماره تماس مندرج در سایت تماس بگیرید. با درمان زردی نوزاد در منزل والدین کودک می توانند بدون نگرانی از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناس مربوطه تمامی مسائل درمانی را در میان بگذارند.

هنگام بروز زردی کم در نوزادان، با مشورت پزشک می توانید از نور خورشید کمک بگیرید. بدین ترتیب که قبل از این که مقدار بیلی روبین به حدی برسد که بر مغز کودک اثر مخرب داشته باشد ، پزشک ، نوزاد را در بیمارستان در دستگاه فتوتراپی در معرض نور لامپ فلورسانس قرار می دهد. زردی در اثر تجمع بیلی روبین در خون ایجاد می شود. بنابراین، وزاد باید تا ۷۲ ساعت پس از تولد، با معاینه بدنی از نظر زردی بررسی شود. شرایط اجاره دستگاه زردی نوازد را در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم. به عنوان مثال بعضی از دستگاه های زردی دارای چهار لامپ ، برخی دارای هشت لامپ هستند . در این صورت می توانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد به صورت اصولی و در مدت زمان کوتاه نسبت به درمان آن اقدام نمایید. علت زردی اختلاف گروه خونی مادر و نوزاد می باشد. گروه درمانی زردی بان با بهره گیری از مشاوره پزشکان متخصص کودک و تجربه چندین ساله خود در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی فعالیت می کند. Content h᠎as been generat​ed by G᠎SA᠎ Conte nt G ener​at or  DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *