اجاره دستگاه زردی نوزاد در جنوب تهران – به هیچ وجه پایان می‌یابد، مگر…

برای جلوگیری از آسیب به چشم نوزاد از عینک محافظ مخصوصی در طول درمان استفاده میشود. در فرآیند نور درمانی، نوزاد بر روی تخت مخصوصی زیر نور آبی قرار میگیرد و تنها پوشک و یک عینک محافظ چشم باید با بدن او در تماس باشد. مهتابی هایی که در دستگاههای فتوترپی(زردی نوزاد) استفاده می شوند مهتابی های مخصوصی هستند و با مهتابی های معمولی متفاوت هستند. اما گاهی نیز ناشی از مشکلات جدیتر بوده و لازم است که علت آن توسط پزشک متخصص اطفال تشخیص داده شود. این میزان بیلی روبین نوزاد برای دایرکت حدود 0.1 تا 0.3 میلی گرم بر دسی لیتر است. بیلی روبین ماده ایست که وجود بیش از آن در خون نوزاد عامل بیماری زردی است لذا شناخت دقیق مکانیسم آن و همچنین باعث می شود تا روش های بهتری برای درمان نوزادانی که سطح بیلی روبین آنها بالاست اتخاذ گردد ضمنا آگاهی از میزان نرمال بیلی روبین توتال و دایرکت در نوزادان نیز میتواند راهکار بسیار موثری در درمان ایجاد نماید. Article has be en c reated ​with t he he᠎lp of GSA Content Gener᠎ator Dem᠎oversion.

بسیار حیاتی است که والدین چند روز بعد از زایمان، نوزاد را برای معاینه نزد پزشک ببرند زیرا بیشترین مقدار بیلیروبین در روزهای ۳ تا ۷ تولد ایجاد میشود. این لامپها به دلیل وجود جیوه، جزو زبالههای خطرناک هستند و در صورتی که همراه با زبالههای دیگر و به روش سنتی دفع شوند موجب آلودگی محیط خواهند شد. معمولاً دلیل بروز این نوع از زردی مشکلات تغذیه و شیردهی است. زردی شیر مادر معمولا پس از 3 تا 5 روزگی شروع میشود و ممکن است تا سه هفتگی یا بعد از آن ادامه داشته باشد. بیش از 70 درصد نوزادان تازه متولد شده که رسیده و سالم باشند به زردی مبتلا می شوند. اگرچه علت بروز این اتفاق به طور دقیق درک نشده است، اما اعتقاد بر این است که این حادثه در نتیجه تجمع متابولیت های مختلف است. جدول زردی نوزاد بر اساس سن تهیه و تدوین شده است. ᠎Po st h᠎as ​been g᠎ener​ated ᠎by GSA  Content Genera᠎tor DE MO!

در منزل از تخصصی ترین و ویژه ترین خدمات زردی شکن رسام می باشد. این عمل باید حتماً در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان انجام شود. روشی که در معالجه ی زردی نوزادان به کار گرفته می شود، تابش نور با طول موجی ویژه به قسمت هایی از بدن نوزاد می باشد. فتوتراپی یک روش متداول و بسیار موثر در درمان زردی است که از نور برای تجزیه بیلی روبین در بدن کودک شما استفاده می کند. با این وجود گفته می شود که در دستگاه ال ای دی نور سرد بکار رفته و اشعه uv ندارد یا بسیار کمتر از مهتابی ها دارد. نوزادان نارس یا کوچک تر ممکن است مقدار شیر خشک کمتری مصرف کنند ، همچنین نوزادانی که شیر مادر نیز دریافت می کنند. ممکن است کودک پس از ۷۲ ساعت از تولد از بیمارستان مرخص شود و در این دو روز ابتدایی هیچ علائمی نداشته باشد و پس از دو روز علائم بیماری کم کم خود را نشان دهند. Th᠎is article h as  been c​reat᠎ed by GSA C on᠎tent Gener at᠎or  DE᠎MO.

در اغلب موارد زردی طبیعی است اما گاهی اوقات زردی می تواند یک وضعیت اساسی را نشان دهد. ممکن است برای بررسی اینکه آیا زردی نوزاد به دلیل یک بیماری زمینه ای است یا خیر ، انجام آزمایشات اضافی لازم باشد که ممکن است شامل آزمایش خون کودک (CBC) و ناسازگاری فاکتور رزوس (Rh) باشد. در دوران بارداری بیلیروبین خون نوزاد توسط کبد مادر دفع میگردد، اما در نوزادان به دلیل این که هنوز کبد درحال کامل شدن است مدتی طول میکشد تا این عضو بدن کار خود را شروع کند و توانایی دفع بیلیروبین را پیدا کند. این نوع لامپ هیچگونه حرارتی از خود منتشر نمی کند و همین موضوع باعث محافظت از پوست نوزاد شما می شود . اولین نفر شما باشید. اگر رنگ پوست کودک شما تیرهتر باشد، تشخیص تغییرات در رنگ پوست دشوارتر است. بيلي روبين غير مستقیم براي سلولهای عصبی خيلي سمي مي باشد لذا نوزاد با زردي شديد در خطر بروز صدمه مغزی ناشی از بيليروبين است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *