اجاره دستگاه زردی نوزاد در شهریار شگفت‌انگیز روش‌ها که می‌تواند کمک کند کسب و کار آنلاین شما توسعه

در زیر چند روش طبیعی برای کنترل کردن سطح بیلی روبین در بدنتان وجود دارد که می توانید با استفاده از آن به راحتی در خانه با یرقان مبارزه کنید … مصرف شیر مادر ؛وقتی رخ می دهد که ترکیباتی در شیر مادر وجود دارند که در تجزیه بیلی روبین دخالت میکنند . بیلی روبین یک رنگدانه زرد رنگ است که در طی تجزیه طبیعی گلبول های قرمز خون ساخته می شود. هیچ تفاوتی در فراوانی شیردهی طی سه روز نخست بین نوزادانی که مایعات اضافی دریافت کردند و نوزادانی که دریافت نکردند، وجود نداشت. 2-زردی سلولهای کبدی: وقتی که کبد شما دیگر نتواند متابولیسم بیلی روبین را انجام دهد ، باعث بروز این مشکل می شود .که این نوع اکثراً نتیجه به وجود آمدن اختلال در عملکرد کبد است. بالا رفتن بیلی روبین غیرمستقیم به علل افزایش تولید بیلی روبین در نوزاد، نارسی یا کمبود ژنتیکی فعالیت آنزیم، عفونتها، کم کاری تیرویید، مصرف برخی از داروها در نوزادی از علل زردی غیرمستقیماند. طبق مقاله ای که در ژورنال انجمن پزشکی چین ،منتشر شده است :«در نوزادانی که به زردی مبتلا هستند ، نسبت به سایر نوزادان ، کمبود ویتامین D مشاهده می شود .» نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند روزانه به 400IU ویتامین D نیاز دارند ،می توان برای تامین آن به آنها قطره های حاوی ویتامین D داد و یا مادر شیرده باید غذا های سرشار از ویتامین D مانند تخم مرغ ، پنیر و ماهی مصرف کند .

Article was gener᠎at​ed with GSA Content​ Gen er᠎ator Dem​over sion.

روغن رزماری برای کبد بسیار مفید است ، چون باعث سم زدایی کبد می شود و همچنین از کبد محافظت می کند . آب نیشکر برای تقویت کبد بسیار مفید است ، به همین خاطر ، به درمان زردی کمک می کند . تغذیه مکرر: تغذیه مکرر شیر بیشتری را برای کودک فراهم می کند و باعث مدفوع بیشتر می شود و میزان بیلی روبین دفع شده در مدفوع کودک افزایش می یابد. بیلی روبین در جریان خون به کبد می رود. به طور معمول، هر دقیقه مقدار زیادی خون از طریق کبد جریان مییابد، که ممکن است به عنوان کارخانه فرآوری شیمیایی بدن در نظر گرفته شود. بهتر است این کار به جای بیمارستان در منزل انجام شود تا مادر در تمام مدت نزد نوزاد خود بوده و تغذیه و شیردهی مادر به طور مرتب ادامه یابد. برای اینکه وضعیتتان بهبود یابد ، باید هر روز این کار را انجام دهید . هر روز این کار را تکرار کنید تا شاهد بهبود وضعیتتان باشید . هر روز یک فنجان شیر بز بخورید . گوجه فرنگی حاوی ترکیبی به نام« لیکوپن» میباشد که یک آنتی اکسیدان قوی است . پونه کوهی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که به سلامتی و تقویت کبد شما کمک میکند و باعث تجزیه بیلی روبین میشود .به همین دلیل در درمان یرقان نیز تاثیر دارد .

چون آنتی اکسیدان های آن پتانسیل بالایی دارند ، به تقویت و سلامتی کبد کمک کرده و برای درمان زردی موثر است . آملا یکی از داروی های قدیمی درمان زردی است که سرشار از ویتامین C و بسیاری از مواد مغذی و آنتی اکسیدان قوی برای تقویت کبد میباشد . آب لیمو ، خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و به رفع انسداد مجاری صفرا کمک میکند . روغن اسانس لیمو ، به خاطر خاصیت محافظ کننده اش در برابر آسیب های کبدی ، بسیار شناخته شده است . 12 قطره روغن لیمو را به 30 میلی لیتر روغن حامل مورد نظر خود اضافه کنید. مقداری زنجبیل خرد شده را به یک فنجان آب اضافه کنید و در قابلمه بریزید و روی حرارت گذاشته تا بجوشد . مکمل پروبیوتیک نیز برای نوزادان مفید است و مادران شیرده برای کمک به بهبود نوزادشان می توانند مصرف ماست پروبیوتیک را افزایش دهند .

چند حبه سیر خرد شده را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و یا آن را به صورت مستقیم مصرف کنید . پس از اینکه مخلوط سرد شد، به آن عسل اضافه کرده و مصرف کنید . برای این منظور کافی است چند عدد از گلها را به آب وان حمام نوزاد اضافه کنید. چون کبد آنها رشد کافی نکرده است ، نمی تواند به همان سرعتی که بیلی روبین را تولید کرده ، دفع کند . جفت عضوی است، که در دوران بارداری برای تغذیه کودک رشد می کند. سیر حاوی« آلیسین» است که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد که می تواند به سم زدایی کبد کمک کرده و در نتیجه باعث تسریع بهبود زردی شود . اگر طعم آن برایتان زیادی تند و قوی بود ، آن را له کرده و به نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه کنید . دستور کار :یک قاشق چایخوری پودر جو بو داده را به یک لیوان آب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.یک قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید و مخلوط را فوراً بنوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *