اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران کیست؟

در بسیاری از موارد، منشأ این اختلال گاها نامشخص بوده و گاهاً نیز پس از تولد کودک به خوبی مشخص است. در همه اين موارد، نوزاد به عارضهاي به نام “اختلال در بيوسنتز هورمون تيروئيد” مبتلا ميشود. این سوال که آیا زردی نوزاد پسر با دختر فرق دارد؟ تغذیه کم با شیر مادر: در صورتی که نوزاد شیر کافی مصرف نکرده باشد ترشح بیلی روبین سبب زردی نوزاد میشود. در واقع زردی یک بیماری نیست ولی چنانچه میزان بیلی روبین بالاتر از حد بوده و بدون درمان باقی بماند ، بیلی روبین وارد مغز شده و باعث وارد آمدن آسیب های جدی به مغز می شود. نام علمی این آنزیم که کم کاری آن می تواند موجب بروز زردی در نوزاد شما گلوکز 6 فسفات دهیدروژناز است که باید بر اساس آزمایشات مراقبش باشیم که لازم به اجاره دستگاه زردی نوشد. این زردی با مصرف شیر برطرف میشود. با توجه به این که لامپ ها طول موج بین 400 تا 520 نانومتر را شامل می شوند علاوه بر اینکه در دستگاه فتوتراپی نقش درمانی دارند در بازه پایینی بخشی از نور شامل اسعه ماورابنفش می باشند که برای سلامت نور به شدت مضر می باشد. فتوتراپی یک روش معمول و بسیار موثر در درمان است که با استفاده از نور، بیلی روبین را در بدن کودک تجزیه می کند.

مصرف شیر مادر: گاهی مواد و ترکیبات موجود در شیر مادر باعث میشود رودههای نوزاد بجای دفع بیلی روبین آن را در خود نگه دارد. همچنین یافتههای این مطالعه حاکی از آن بود که میانگین دفع «مکونیوم» در نوزادانی که فقط تحت درمان با فتوتراپی بودند، نسبت به گروه رفلکسولوژی و ماساژ کمتر بود و دفعات دفع مکونیوم در نوزادان تحت رفلکسولوژی بیشتر از دو گروه دیگر بود. اما مدت زمان فتوتراپی همان طور که ذکر شد به میزان و شدت زردی نوزاد و شرایط نوزاد از جمله: سن نوزاد سطح بیلی روبین نارس یا کامل بودن نوزاد بستگی دارد. این میزان بیلی روبین نوزاد برای دایرکت حدود 0.1 تا 0.3 میلی گرم بر دسی لیتر است. می توان از ایجاد این علائم با کاهش تدریجی مقدار داروی مصرفی در مدت طولانی جلوگیری نمو د . علائم و نشانه های فلج مغزی در دوران نوزادی یا پیش دبستانی ظاهر می شوند. عضلات افرادی که دچار فلج مغزی اسپاستیک هستند سفت به نظر می رسند و ممکن است حرکات آنها سفت و تند به نظر برسد. اگر پزشک نتواند این مشکل را در موقع نیاز تحت نظارت و درمان قرار بدهد، ممکن است به یک وضعیت بسیار جدیتر به نام کرنیکتروس تبدیل شود – که میتواند باعث آسیب مغزی شود.

در حالی که بیشتر نوزادان زردی خفیف تا متوسط را تجربه میکنند، گاه شاهد بروز زردی شدید هستیم. یکی از شواهدی که وکلای مجرب به آن رجوع میکنند، متخصصان پزشکی هستند که شهادت واجد شرایطی ارائه میدهند که رفتار پزشک شما از استاندارد قابل قبول مراقبتهای پزشکی که در شرایط خاص مناسب می باشد متفاوت بوده است. این علائم فوریتهای پزشکی محسوب میشوند. درمان فلج مغزی می تواند براساس علائم خاص کودک شما متفاوت باشد. فلج مغزی می تواند توانایی صحبت کردن فرزند شما را تحت تأثیر قرار دهد. بعلاوه ، مقادیر زیاد بیلی روبین می تواند کودک را در معرض خطر ناشنوایی ، فلج مغزی یا سایر اشکال آسیب مغزی قرار دهد. به عنوان مثال، بسیاری از نوزادان با زردی یا سطح بالای بیلی روبین در خون متولد می شوند. برخی از این مشکلات مربوط به فلج مغزی است ، در حالی که برخی دیگر ارتباطی با آن ندارند اما معمولاً با فلج مغزی اتفاق می افتند. با گفتاردرمانی شما می توانید مهارت های گفتاری و ارتباطی آنها را بهبود ببخشید. فلج مغزی اغلب همزمان با سایر مشکلاتی وجود دارد که می توانند کیفیت زندگی کودک را تحت تأثیر قرار دهند.

اجاره دستگاه فتوتراپی ( زردی نوزاد ) مرکز خدمات پرستاری در منزل ارسطو با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان آماده ارائه کلیه خدمات پرستاری و فروش و اجاره انواع تجهیزات پزشکی بصورت شبانه روزی می باشد. در دستگاه فتوتراپی ، کودک شما روی تخت مخصوص زیر نور طیف آبی قرار می گیرد در حالی که فقط پوشک و عینک محافظ مخصوص دارد. اگر نوزاد شما زردی دارد، روزانه 1 تا 2 ساعت قبل از ساعت 8 صبح او را زیر نور آفتاب ملایم نگه دارید. زردی خفیف ممکن است بدون درمان برطرف شود در حالی که زردی متوسط با استفاده از فتوتراپی (قرار دادم نوزاد زیر دستگاه) قابل درمان است. عموماً لازم است که شدت تابش نور فتوتراپی حداقل ۱۲ میکرووات باشد. لباسهای کودک را به جز پوشک از بدنش خارج میکنند و او را به پشت میخوابانند تا بیشترین میزان نور به بدن وی تابیده شود. علاوه بر این، مادر نوزاد نیز میتواند این دارو را مصرف کند تا از طریق تغذیه با شیر مادر، مواد مفید آن به کودک برسد. هنگامی متخصص زنان و زایمان با زایمان سخت مواجه می شود، اغلب باید اقدامات فوری و پیشگیرانه را برای اطمینان از ایمنی کودک و مادر انجام دهد.

جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی) می توانید از مجموعه های بِسپارِش یا زردی بان کمک بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *