اجاره دستگاه زردی نوزاد شرق تهران – خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

این فوق تخصص اطفال در ادامه به قرار دادن نوزاد مبتلا به زردی زیر لامپ مهتابی اشاره كرد و بیان داشت: متأسفانه این اقدام كه از سوی والدین انجام میشود از دیگر باورهای غلط به وجود آمده است؛ توصیه این كار توسط پزشكان نیز هم كار اشتباهی است چرا كه این اقدام نه تنها تأثیری در بهبود زردی ندارد بلكه عوارضی را برای چشم به وجود میآورد. در پاره ای مواقع کودک زودتر از موعد طبیعی ۳۷ هفته به دنیا می آید و یا اینکه وزن کمتر از ۲.۵ کیلوگرم دارد که در اصطلاح به آن کودک نارس یا پره مچور می نامیم گفته می شود و ممکن است دچار آن شود این نوع اختلال هم اگر به موقع تشخیص داده شود و درمان شود بی خطر است و تنها با استفاده از دستگاه های فتوتراپی می توان نوع فیزیولوژیک را درمان کرد. این شیر سرشار از مواد مغذی حیاتی است که هم برای بزرگسالان و هم برای نوزادان بسیار مفید است .  Data h᠎as been cre​ated  wi th the help ​of G SA C ontent Gene᠎rator DEMO!

و چون عامل ایجاد یرقان ، اختلال عملکرد کبد است ، برای درمان یرقان بسیار مفید است . آب نیشکر برای تقویت کبد بسیار مفید است ، به همین خاطر ، به درمان زردی کمک می کند . اگر زردی نوزاد در سطحی باشد که بتوان آن را در خانه درمان کرد قطعا رفتن به بیمارستان اشتباه است. با بالا رفتن درجه ی بیلی روبین در بدن، زردی در سینه، پشت و شکم نوزاد نمایان می شود. آنها را با هم به خوبی مخلوط کرده و سپس روی کل شکم و بالای کبد خود بمالید . به منظور مصون و محفوظ ماندن چشم های کودک در برابر نور، یک چشم بند بر روی چشم های نوزاد قرار داده می شود. زیرا نور خورشید به ایزومراسیون مولکولهای بیلی روبین کمک می کند. با این حال ، یک تحقیق نشان می دهد که قرار دادن نوزادان زیر نور خورشید ، برای درمان زردی ، حتی از فتوتراپی هم تاثیرگذارتر است . نوزادانی که به تازگی متولد شده اند ، زیاد در معرض نور خورشید قرار ندارند ، به همین خاطر دارای کمبود ویتامین D هستند . بزرگسالان نیز اگر کمبود ویتامین D دارند ، میتوانند از این روش درمانی استفاده کنند .

فتو تراپی ، یکی از کاربردی ترین روش های درمانی برای درمان زردی در نوزادان است. زنجبیل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و هیپو لیپیدمی قدرتمندی است که عملکرد کبد را تقویت می کند و یکی دیگر از گیاهان دارویی است که در درمان زردی نقش دارد . سیر حاوی« آلیسین» است که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد که می تواند به سم زدایی کبد کمک کرده و در نتیجه باعث تسریع بهبود زردی شود . این ماست سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و کلنی های باکتریایی را در بدن تنظیم می کند و باعث پایین آمدن سطح بیلی روبین سرم بدن میشود . سطح بیلی روبین در 3 الی 7 روز بعد از زایمان به اوج خود می رسد. از مصرف دستهای از مواد غذایی سرد که باعث سردی معده شده و برای شرایط بعد از زایمان مناسب نیست (مانند ماست، خیار، هندوانه و …) پرهیز شود. این امر باعث تولید بیلی روبین بیشتر میشود. نشان داده شده است که خطر اختلال عملکرد کبد در نوزادانی که قبل از ترم (کمتر از 37 هفته بارداری) متولد شده اند یا علاوه بر افزایش بیلی روبین سرم ، ناهنجاری های دیگری نیز دارند ، بیشتر است. چون آنتی اکسیدان های آن پتانسیل بالایی دارند ، به تقویت و سلامتی کبد کمک کرده و برای درمان زردی موثر است .

هر مقداری بالا تر از این ، سطح بالایی از بیلی روبین محسوب می شود که خطر ابتلا به یرقان را افزایش می دهد . صبح افسرده و پکر بودم ولی الان با خیال راحت تو آغوش سیاوش فرو رفتم و آرامش آغوشش با لطافت هر چه تمام تر داره به وجودم تزریق میشه . برخی از نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند ممکن است تا ۱۲ هفته زردی داشته باشند، اما مهم است که این مورد توسط یک پزشک یا پزشک عمومی بررسی شود تا سایر علل جدی تر زردی را رد کرد. IV یک لوله کوچک است که در سیاهرگ نوزاد قرار داده میشود تا به کودک غذا و داروها رسانده شود. میباشد. لازم به ذکر است بسیاری از این نوزادان فوت میکنند و بقیه آنها در آینده دچار تشنج، شلی یا اسپاسم عضلانی غیرارادی، اختلالات ذهنی، اختلال تکلم و کاهش شنوایی و بینایی میشوند. 1-حدود ۱۰ تا ۱۲ برگ ریحان را بردارید و آنها را بجوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *