اجاره دستگاه زردی نوزاد شگفت‌انگیز روش‌ها که می‌تواند کمک کند آنچه تبلیغ می‌کنید رشد

اینکه زردی نوزاد چه قدر طول میکشد خوب شود، برای همه والدین سوال مهمی است؛ زیرا گاهی روند درمان و بهبودی زردی در برخی از نوزادان طولانی میشود؛ به طوری که حتی زردی نوزاد بعد از چهل روز ادامه دارد و کاملا رفع نمیشود. تحقیقات نشان می دهد چیزی در حدود ۷۰ درصد نوزادانی که تازه به دنیا می آیند به عارضه زردی مبتلا می شوند. در این مورد باید بگوییم که مقادیر و حدود سالم هر مادهای که مورد آزمایش قرار گرفته است، در کنار آن در برگه آزمایش ذکر شده است. خواص عرق کاسنی برای ترمیم سلول های کبد بسیار مفید است و مادران علاوه بر مصرف خوراکی آن، می توانند نوزاد خود را با این عرق شست و شو دهند به این شکل که یک لیوان از عرق کاسنی را به یک لگن آب اضافه کنند و حدود 10 تا 15 دقیقه نوزاد خود را در آن شست و شو دهند و سعی شود این کار به صورت منظم تا چند روز ادامه یابد تا کمک خوبی به درمان زردی نوزاد شود. تا به اینجا گفتیم که زردی چیست و چه مدتی طول می کشد تا درمان شود، حالا می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که چطور می توانید زردی نوزاد را تشخیص دهید.

اما زردی نوزاد به چه عواملی بستگی دارد؟ زردی نوزاد شامل تغییر رنگ پوست و چشم نوزاد است که اصولا زرد رنگ می شوند. در طول درمان فتوتراپی، کودک از چشم بند فتوتراپی استفاده می کند تا از آسیب به چشم جلوگیری کند. پس از این ممکن است که زردی در سایر نقاط بدن مانند شکم و پا ها نیز گسترش پیدا کند و بعد از آن در چهره کودک نیز نمود پیدا خواهد کرد. همانطور که در بالا گفته شد، فتوتراپی درمانی است که معمولاً برای هیپربیلی روبینمی نوزادان استفاده می شود و بر اساس تخریب نوری است که بیلی روبین در داخل بدن و در شرایط آزمایشگاهی تحت آن قرار می گیرد و باعث تولید محصولات نوری پلاریزه تر می شود که در نتیجه محلول در آب هستند و به راحتی دفع می شوند. درمان زردی نوزاد مسئله ای بسیار مهم است که می تواند تاثیرگذارترین نکته در زندگی آینده نوزاد شما باشد. همه نوزادان بعد از تولد، بیلی روبین خون آنها مقداری افزایش می یابد که در نتیجه زردی نوزاد به وجود می آید، البته در همۀ این موارد به زردی نوزاد منجر نمی شود. زردی خفیف نوزاد معمولا در عرض 1 هفته تا 10 روز از بین می رود، اگرچه در نوزادان نارس برای مدت طولانی تری باقی می ماند.  This da ta was written  wi th the ᠎he​lp of GSA C᠎onte nt Gen er ator Dem over᠎sion !

قبل از انجام تست بیلی روبین با پزشک صحبت کنید تا درمورد قطع مصرف دارو راهنماییهای لازم را به شما ارائه دهد. زمانیکه سطح بیلی روبین ها زیاد باشد، نوزاد نارس بوده و وزن بسیار کمی داشته باشد، پزشک بستری شدن در بیمارستان را تجویز می کند که با توجه به نارس بودن نوزاد بهترین راه اینست که نوزاد در بیمارستان بستری شده تا اقدامات لازم جهت درمان زردی انجام شود. زردی به بیلی روبین های آزاد شده از فعالیت سلول های خونی گفته می شود که به دلایلی که در ادامه گفته خواهد شد نمی تواند از بدن خارج شود و به همین دلیل در سطح پوست تجمع می کند. تقریبا اکثر نوزادان در روزهای اولیه زندگی خود دچار زردی می شوند و زردی نوزاد در اکثر مواقع بهبود پیدا می کند، به همین دلیل جای نگرانی نیست! البته این حالت در تمامی مادران که گروه خونی O دارند اتفاق نمیافتد.

منبع نور در فاصله معینی در بالای بیمار قرار می گیرد که اثر درمانی را به دلیل شدت نور دریافتی تضمین می کند. با استفاده از دستگاه های فتوتراپی در منزل برای درمان زردی نوزادان دیگر نیازی به بستری شدن نوزاد در بیمارستان نیست. می باشد. بهترین روش درمان زردی اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل است زیرا با این کار نیازی به جدا شدن مادر از کودک نیست و هزینه های درمانی نیز بسیار کاهش می یابد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. قیمتهای ما در مقایسه با سایر کلینیکهای فعال در زمینه زردی اطفال کمترین است. میزان زردی توسط ماما و متخصص اطفال با دقت ارزیابی می شود. در نتیجه این تماس دستگاه میتواند سطح بیلی روبین سرم خون نوزاد را مستقیما بسنجد و به سرعت و دقت کامل میزان بیلی روبین سرم خون را پس از تبدیل به ارقام نمایش دهد. بیلی چک بسیار سبک بوده و استفاده از آن به راحتی آب خوردن است، از ویژگی های دستگاه بیلی چک، دقت بالای آن است که میزان سطح بیلی روبین ها را به دقت نشان می دهد. که بالاتر از محدوده بیلی روبین تولید شده توسط نوزاد است، بنابراین سطح آن کاهش می یابد. غالبا پزشک با انجام آزمایشات متعدد زردی نوزاد و میزان سطح بیلی روبین ها را تشخیص می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *