اجاره دستگاه زردی نوزاد شیراز را کجا پیدا کنیم

خطر زردی جدی نیز اغلب با تغذیه کودک برای 8 تا 10 مرتبه در روز در طی چند روز اول تولد او، و شناسایی دقیق کودکان در معرض خطر زیاد می تواند کاهش پیدا کند. زردی نوزاد بعد از تولد اتفاق خوشایند نیست. از آنجایی که نوزاد باید باید دائما تحت پوشش این دستگاه باشد از دستگاه فتوتراپی در منزل استفاده می شود. از خمیردندان با غلظت کم فلوراید برای کودک خود استفاده کنید تا زمانی که او یاد بگیرد تف کند و خمیر دندان را نبلعد. شدت نور LEDها در طول زمان به تدریج کم می شود ، بنابراین هر شش ماه باید چک شود. تقریبا اکثر نوزادان در اولین روزهای زندگی خود به زردی مبتلا می شوند و زردی نوزادان در اکثر موارد بهبود پیدا می کند، بنابراین جای نگرانی نیست! 3. نوزادانی که گروه خونی آنها با گروه خونی مادرشان سازگار نیست. ایمنوگلوبولین درون رگی: بیماری زردی نوزاد ممکن است با ناسازگاری موجود میان گروه خون مادر و نوزاد مرتبط باشد. A rtic le w᠎as cre​at ed wi​th t​he help ​of G SA Conte​nt G​enerator DEMO.

اگر گروه خونی مادر با جنین متفاوت باشد، ممکن است کودک آنتیبادیهایی را از طریق جفت دریافت کند که باعث تجزیهی سریع و غیرطبیعی گلبولهای قرمز خون میشود. عفونت ها سبب افزایش پروتئین خاصی به نام سیتوکین شده که در مغز و خون جنین جریان پیدا می کند. باید مطمئن شد که جریان هوا باعث سرد شدن لامپ ها نمی شود. بیلی روبین غیر مستقیم (غیرکونژوگه): این فرم نامحلول بوده در آب حل نمی شود. سطح بیلی روبین نشان دهنده شدت زردی نوزاد است و طول دوره درمان را تعیین می کند. بنابراین عارضه زردی در نوزاد از بین می رود و محو می شود. اثر درمانی فتوتراپی به عواملی چون سطح اولیه بیلی روبین ، انرژی نور لامپ یا طول امواج نور ، فاصله بین نوزاد و لامپ ، ناحیه ای از پوست که در معرض تابش قرار می گیرد و مدت زمانی که پوست در معرض نور قرار می گیرد بستگی دارد.

لامپ های فلئورسنت متراکم گرمای زیادی تولید نمی کند لذا می توان آنها را در فاصله نسبتاً کوتاهی از نوزاد قرار داد. این موضوع می تواند باعث نگرانی و دلهره در والدین شود اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که زردی یک بیماری نیست بلکه نوعی اختلال کبدی می باشد که در قالب تغییر رنگدانه های پوستی بروز پیدا می کند. باید توجه داشت چون ممکن است بالا بودن بیلیروبین غیر مستقیم، همراه و همزمان با بیلیروبین مستقیم باشد، وجود بیلیروبینمی مستقیم باعث ممنوعیت فوتوتراپی نیست و میتوان برای پایین آوردن قسمت غیر مستقیم از آن استفاده نمود . فتوتراپی ممکن است با عوارضی هم همراه باشد. در دستگاه فتوتراپی چندگانه نیز به شکل هم راستا و موازی از منابع فیبراپتیک و غیر فیبراپتیک استفاده می شود. اگر بخواهیم از منظر دیگری به دستگاه فتوتراپی نگاه کنیم باید گفت که این دستگاه ها از لحاظ تعداد لامپ نیز با هم متفاوت می باشند.

اگر مادر پیاز و سیر به شکل خام مصرف کند ، سبب بروز زردی می شود اما اگر سیر و پیاز به شکل پخته مصرف شود ، مشکلی ایجاد نمی کند. در طول درمان به طور مرتب بیلی روبین خون از طریق خون گیری و انجام آزمایشات شیمیایی بر روی خون و یا از طریق دستگاه بیلی روبین متر اندازه گیری می شود. اگر در شیردهی مشکل دارید، از پزشک، پرستار یا متخصص شیردهی کمک بگیرید. این متخصص طب سنتی، با اشاره به اینکه نگاه طب سنتی و طب چینی اینست که وقتی حرارت کبد بالا میرود برای بزرگسال و اطفال زردی ایجاد میکند، گفت: این دو طب، روش درمانی سادهای را از قدیم الایام مطرح میکند که بر مبنای آن، روی لاله گوش نوزاد بیمار، چند خراش ایجاد میشود و چند قطره خون زرد، بیرون میآید و حرارت بدن نوزاد را پایین میآورد. قرار دادن مستقیم این لامپ در کنار نوزاد به طور قابل ملاحظه ای دُز خروجی را کاهش می دهد. میزان غلظت بیلی روبین خون از میزان جذب نور برگشتی به دست میآید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *