اجاره دستگاه زردی نوزاد ممکن است وجود نداشته باشد!

این نوع جدید استفاده از قسمتهای بوقلمون، آن را قابل دسترستر کرده و باعث شده مردم آن را راحتتر به رژیمهای غذایی خودشان اضافه کنند. رنگ مدفوع او نیز ممکن است از زرد به سبز تغییر کند. هنگامی که کودک در رحم مادر در حال رشد است، جفت بیلی روبین را از بدن نوزاد خارج می کند (جفت عضوی است که در دوران بارداری به تغذیه نوزاد را بر عهده دارد). زردی یکی از مشکلاتی است که در بعضی از نوزادان با شدتهای مختلف رخ میدهد و میتواند برای والدین نگران کننده باشد. زردی، به دلیل بیلی روبین اضافی در بدن در بزرگسالان و نوزادان رخ میدهد. طوری که مادران هنگام خرید سیسمونی، این دو دارو را نیز در سیمونی بچه می گذاشتند. برای مثال زردی ناشی از سنگ کیسه صفرا با جراحی یا بدون جراحی و با آندوسکوپی ( ERCP ) قابل درمان است و زردی ناشی از هپاتیت با دارو درمان می شود.

شرکت زردی شکن رسام مناسب ترین هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل را از شما دریافت می کند. نوزاد در فواصل زمانی معین در منزل ویزیت می شود و موفقیت درمان و وضعیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. امروزه علی رغم اینکه نقص Rh کنترل شده است اما در بیش از ۶۰ درصد نوزادان کامل که به موقع متولد شده اند و در ۸۰ درصد از نوزادانی که زودتر از موقع به دنیا آمده اند مشکلات زردی دیده می شود و به یک مشکل بالینی عمده در حیطه مراقبت از نوزاد تبدیل شده است. بیشتر نوزادانی که بین 35 هفته از بارداری به دنیا می آیند نیازی به درمان ندارند. حالا اگر میزان بیلیروبین نوزاد بین 17 تا 20 باشد، این از نظر ما خطرناك است، چون احتمال رسوب در مغز وجود دارد و با رسوب بیلیروبین، نوزاد دچار عقبماندگی ذهنی میشود. بعد از تولد، کبد کودک شروع به انجام این کار می کند. درمان سریع این نوع از زردی در نوزادان ممکن است از آسیب های جدی و طولانی مدت جلوگیری کند. پروبیوتیک ها میزان بیلی روبین را که باعث زردی می شود کاهش داده و به بدن کمک می کنند تا بیلی روبین اضافی را تجزیه کند.

برگ ها منابع غنی آنزیم هایی مانند پاپائین و کیموپاپائین هستند . هر مشکلی که ممکن است ایجاد شود، مانند خونریزی، مورد درمان قرار می گیرد. نوزادان تازه متولد شده که به خوبی به فتوتراپی واکنش نشان ندهند، ممکن است یک بیماری زمینه ای مانند عفونت دستگاه ادراری (UTI) داشته باشند. پس از شناخت فتوبیولوژی بیلی روبین ، دستگاه های فتوتراپی ساخته شده و از سال 1958 به عنوان یک روش درمانی غیرتهاجمی بی ضرر در درمان زردی ، شناخته شد و امروزه به طور گسترده از آن استفاده می شود. بیلی بلنکت یا پتوی فتوتراپی یک روش مؤثر برای نوزادانی با شدت زردی کمتر است، اما در صورت زردی شدید باید تا زمان کاهش سطح بیلی روبین، نوزاد را زیر دستگاه فتوتراپی قرار داد. در بعضی موارد زردی نوزادان بر اثر یک اختلال زمینهای ایجاد میشود. زیاد بودن بیلیروبین در خون منجر به زردی پوست و سفیدی چشم شده که به عنوان زردی یا یرقان شناخته میشود.

این بیماری همچنین به نام ایکتروس نیز شناخته میشود. معمولا اگر این بیماری در نوزاد کم باشد افراد مراجعه به پزشک را ضروری نمی دانند و از درمان های خانگی استفاده می کنند. این آزمایشات به منظور بررسی بیماری های احتمالی نوزاد در روز های ابتدایی بعد از تولد انجام می شوند. اکثر نوزادان در چند روز اول پس از تولد دچار زردی میشوند زیرا کبد نوزاد نمیتواند در چند روز اول از شر بیلی روبین خلاص شود. احتمال زردی در نوزادان نارس بیش از دیگر نوزادان است. دو دسته اصلی از زردی در نوزادان وجود دارد که هیپربیلیروبینمی غیر مستقیم و هیپربیلیروبینمی مستقیم نامیده میشوند. ولی احتمال اینکه،کری عصبی دائمی برای نوزاد در این سطح ایجاد شود، بسیار زیاد است. از آنجا که بیلی روبین های خرد شده توسط نور از طریق کبد دفع می شود ممکن است میزان ادرار و مدفوع نوزاد افزایش یابد. انواع فلورسنت قدیمیتر و قدرت کمتری دارند اما انواع الای دی تکنولوژی جدیدتری دارند و سریعتر از کودکان مراقبت میکنند در حالی که استفاده از آنها خطری برای کودک ندارد. Content was g᠎enerated by GSA​ C on᠎tent G ener ator Demoversion.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *