اجاره دستگاه زردی نوزاد نظرات و راهنما

یکی از ابزارهایی که پزشکان برای شروع سریعتر روند زایمان و سرعت بخشیدن به آن استفاده میکند، آمپول فشار در زایمان یا پیتوسین است. دستگاه زردی نوزاد یا دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزادن مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر نوزادان پس از استفاده از این دستگاه به سرعت آرام می شوند. شما باید با یک پزشک اطفال صحبت کنید و همچنین می توانید با وکلای مجرب قصور پزشکی تماس بگیرید تا مشخص شود آیا مورد خاصی وجود دارد یا خیر. برخی از اولین نشانه هایی مشخص می کند مشکلی وجود دارد عبارتست از از یک بدن سفت یا شل. مدفوعی که کاملا نرم و به رنگ خاکی است، نشان از سلامت نوزاد دارد؛ اما باید نگران مدفوعهای قرمز یا سفید باشید. شاید دیده باشید نوزادانی را که پس از تولد در دستگاههایی با نور طیف آبی نگهداری میشوند. اگر شدت زردی نوزاد زیاد نباشد میتوان درمان آن را در منزل و با اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران انجام داد. ضمن آن که خطر پارگی رحم در مادران چندزا با اینداکشن بیشتر میشود. در زایمان طبیعی، دهانه رحم معمولا حدود 10 سانتیمتر باز میشود تا نوزاد به دنیا بیاید. ᠎A​rtic​le was gen er ated  by G SA  C​onte​nt G​ener᠎ator D emover si on!

گفتیم که مواردی مانند مصرف سبزیجات در غذای کمکی یا مصرف مکمل آهن یا برخی شیرخشکهای غنیشده با آهن بهطور طبیعی، علت مدفوع سبز در نوزادان شیرخشکی هستند و این موارد نیازی به پیگیری و درمان ندارند. راه های درمان زردی نوزاد به شرح زیر می باشد: درمان زردی در منزل : اکثر نوزادان در روزهای اولیه تولد به بیماری زردی مبتلا میشوند که وجود زردی میتواند علل متفاوتی داشته باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که جنبه هایی از فلج مغزی وجود دارد که تا زمانی که کودک شما بزرگتر نشود قابل اندازه گیری نیست. این پتانسیل وجود دارد که استرس بیشتری بر جنین و همچنین رحم وارد شود. آیا استفاده از آمپول فشار در زایمان عوارض جانبی دارد؟ اینجاست که پزشکان دست به کار میشوند و از آمپول فشار در زایمان استفاده میکنند تا هم مادر کمتر درد بکشد و هم بچه زودتر به دنیا بیاید. به عنوان مثال، کودک مبتلا به فلج مغزی در رسیدن به نقاط عطف خاص مانند نشستن، چهار دست و پا رفتن، راه رفتن و لبخند زدن مشکل دارد. کمبود اکسیژن اغلب باعث فلج مغزی می شود. این آمپول یک داروی قوی است که اغلب میتواند انقباضات را در کمتر از زمان معمول شروع کند.

برخی از علائم هشداردهنده ای که والدین اغلب متوجه آن می شوند عبارتند از: ترشح بیش از حد آب دهان، سفتی، تون عضلانی غیر یکسان و چشم های دارای انحراف. نوزاد روی یک تشکچه دارای فیبرهای نوری خوابیده و از این طریق نور آبی دریافت می کند. در روش درمان فتوتراپی کودک را روی تخت مخصوص زیر نور طیف آبی قرار داده که کودک باید فقط پوشک و عینک محافظ داشته باشد. یک نوزاد تازه متولد شده همیشه علائم فلج مغزی را نشان نمی دهد. اگر این آزمایشات بلافاصله پس از تولد انجام نشوند، علائم فلج مغزی ممکن است با رشد کودک نمایان شود. یا زایمان به روش سزارین انجام شده است. از دیگرعوارض آمپول فشار بعد از زایمان این است که احتمال مشکلات خطیر مامایی برای مادر و نوزاد نظیر خونریزی پس از زایمان، زردی نوزادی، پارگی رحم، صدمات مغزی یا مرگ نوزاد افزایش مییابد. هزینه زایمان و عوارض و مرگ و میر نیز به همین ترتیب افزایش مییابد. این گفته بدان معنی است که جنینی که قادر به تحمل انقباضهای خود به خود رحم طی فرآیند دردهای زایمانی است، با ایجاد انقباضهای شدید به وسیله اینداکشن و در نتیجه اختلال در کارکرد جفت، دچار زجر و دیسترس شده و مادر نیز درد بیشتری را تحمل میکند.

به طور کلی عوارض اکسی توسین شامل تحریک انقباضهای رحمی که به سزارین بیشتر، فیتال دیسترس (زجر جنینی) منجر میشود. یا برای تسریع زایمان در طولانی مدت از اکسی توسین استفاده کردند. چرا از آمپول فشار در زایمان استفاده میشود؟ گرچه این تاخیرها ممکن است در محدوده قابل قبول رشد کودک شما اتفاق بیفتند ، اما اگر بیش از یکی از این علائم را مشاهده کردید، باید کودک خود را توسط متخصص اطفال معاینه کنید. اما اگر بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت زایمان شروع نشود، پزشک تصمیم میگیرد که روند القاء را متوقف کند تا شما بتوانید استراحت کنید و ممکن است بعداً دوباره القاء را امتحان کند، یا اقدام به سزارین کند. میزان سزارین در مادرانی که اولین زایمان خود را به دلخواه و در تاریخ معین به صورت مصنوعی با اینداکشن خاتمه میدهند، بیش از دو برابر است. در بعضی موارد، تقویت اکسی توسین اضافی به شکل پیتوسین برای کمک به پیشرفت زایمان و ادامه آن ضروری است. رحمی که با استفاده از اکسی توسین طولانی مدت تحریک شده است پس از زایمان، جمع شدن و انقباض آن، دچار اختلال می شود. بدن شما در طول بارداری به طور طبیعی اکسی توسین تولید میکند، اما این هورمون با تحریک رحم و ایجاد انقباض در رحم، نقش مهمی در روند زایمان ایفا میکند. C ontent has  be en gener ated with GSA  Content  Gene᠎rator ​DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *