اجاره دستگاه زردی نوزاد نمی‌خواهد نیاز به مشقت‌آمیز باشد. این 9 روش را بخوانید بروید شروع کنید.

بیلی چک ابزاری کوچک و بسیار سبک است که می توانید به راحتی با آن کار کنید. کار با این ابزار بسیار راحت و آسان است، برای تشخیص ابتدا پروب را به پیشانی نوزاد تماس دهید تا میزان بیلی روبین سرم خون بر روی صفحه نمایش بیلی چک نمایش داده شود. دستگاه فتوتراپی با کارشناسان ما تماس بگیرید و زردی نوزاد را در منزل درمان کنید. مثلا اگر در نوزادی عدد ۱۲ به بالا نیاز به شروع درمان دارد و الان زردی او فرضا ۱۵ است طی این مدت اعلام شده میزان زردی به اندکی کمتر از ۱۲ برمیگردد و عجالتا مشکل رفع میگردد اما اینکه مجددا زردی بالا برود و نیاز به شروع مجدد درمان باشد نیز محتمل است. وارد کردن اطلاعات : در مرحله اول یعنی وارد کردن نتیجه آزمایش زردی به برگه آزمایش توجه کنید: برخی آزمایشگاهها فقط نتیجه بیلی روبین توتال را اعلام میکنند که آنرا بصورت total Bilirubin یا T.Bili میتوانید در برگه آزمایشتان ببینید ، عدد مقابل آنرا در برنامه وارد نمایید. در مورد سوالات مربوط به گروه خونی اگر از گروه خونی مادر یا نوزاد اطلاع ندارید گزینه سوم را انتخاب کنید و درمورد آزمایش فاویسم نیز اگر این آزمایش انجام نشده یا از انجام آن اطلاع ندارید گزینه سوم را انتخاب کنید. Th is con te nt was done by G SA᠎ C ontent Gener᠎at or ᠎DEMO!

واکنش های آلرژیک شدید می توانند شامل مواردی نظیر تنگی تنفس، تورم صورت، چشم ها، لب ها، زبان یا گلو باشند. در صورت مشاهده علائم واکنش آلرژیک مصرف این دارو را متوقف کنید و با بخش فوریت های پزشکی تماس بگیرید. فنوباربیتال ممکن است سبب بروز واکنش های آلرژیک شود. زردی شدید نوزاد تحت نظر پزشک، مراقبت های بیمارستانی و استفاده از تجهیزات درمانی نظیر دستگاه فوتوتراپی قابل درمان است. خبر خوب این است که در اکثر موارد با رشد کبد نوزاد و به محض شروع تغذیه، زردی نوزاد به خودی خود از بین می رود. اکثر نوزادان بهخوبی به معالجه پاسخ میدهند و بعد از چند روز میتوانند بیمارستان را ترک کنند. زردی خفیف معمولا 2 تا 4 روز پس از تولد ایجاد و 1 تا 2 هفته بعد از بین می رود. ازآنجاییکه میزان بیلیروبین معمولا بین ۳ تا ۷ روز به بیشترین حد خود میرسد، باید در این بازه نوزاد را برای معاینه پیش پزشک ببرند. حملات تشنج ممکن است چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد و بیشتر در افراد با سابقه داشتن بیماریهای پیش زمینهای مثل صرع رخ میدهد. دستگاه کاهش زردی نوزاد که برای استفاده در منزل تولید شده بسیار سبک و قابل حمل است.

این عارضه با توجه به میزان سطح بیلی روبین ها و شدت زردی می تواند خطرناک باشد ! میزان بالای بیلی روبین توتال میتواند به این معنی باشد که کبد شما به درستی کار نمیکند و نمیتواند به درستی بیلی روبین را حذف کند. همچنین اگر که سطح این دارو در خون بیشتر از مقدار طبیعی باشد، فرد ممکن است که عوارض دارو و یا حتی علائم مسمومیت با این دارو را تجربه کند. از فنوباربیتال گاهی اوقات برای درمان مشکلات خواب، اضطراب و ترک دارو و یا در جراحی استفاده میشود. بسته به مشکل شما پزشک معالج میزان مصرف بخصوصی از دارو را تجویز میکند. غالبا پزشک با انجام آزمایش خون میزان زردی نوزاد را تشخیص می دهد. امکان انجام آزمایش های روزانه برای نوزادان مشکوک به زردی در منزل پس از ترخیص از بیمارستان . پس از آنکه پزشک امکان فوتوتراپی در منزل را از طریق اجاره دستگاه زردی تایید کرد اگر تعداد روزهای مورد نیاز به دستگاه را پزشک مشخص کرد در صفحه سفارش گزینه ای که دال بر اطلاع شما از این موضوع است را انتخاب کنید در غیر اینصورت پس از انتخاب گزینه دوم اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.

جالب است بدانید: با استفاده از بیلی چک هیچ نیازی به خونگیری ندارید و هیچ خطری نوزادتان را تهدید نخواهد کرد. اگر امکان درمان در منزل باشد شما فقط زمان مورد نیاز به دستگاه را مشاهده خواهید کرد که این زمان به سه صورت اظهار میشود: ۱٫حداقل . بالاترین دقت را داشته و تاکنون افراد زیادی از این دستگاه استفاده کرده اند. ما قصد داریم در این مقاله در رابطه با زردی نوزادان وروش تشخیص زردی با بیلی چک مطالب مفیدی را برایتان ارائه دهیم.نگران نباشید. دستگاه بیلی چک چیست؟ کسانیکه خودشان دستگاه را به مطب تحویل میدهند از امتیاز یک ویزیت رایگان به همراه چک زردی با دستگاه بیلی چک (بدون خونگیری) برخوردار میگردند.در صورت تمایل به استفاده از این امتیاز این موضوع را به منشی اطلاع داده ، در روز تحویل دستگاه ، بهمراه نوزادتان به مطب مراجعه نمایید. ادامه مطالب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. در ادامه با کلینیک اعصاب و روان هیربد همراه باشید. خارشهایی که همراه با یرقان میآید، گاهی اوقات میتواند به قدری شدید باشد که بیماران پوست خود را با خارش زیاد زخمی کرده، بیخوابی را تجربه میکنند، یا در موارد شدید، حتی به خودکشی فکر میکنند. This post was  do​ne with G᠎SA Content Gene​ra᠎tor DE᠎MO .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *