اجاره دستگاه زردی نوزاد And Love – چگونه آنها هستند همانند

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که شما یک سیستم پشتیبانی دقیق تشکیل می دهید که شامل خانواده نزدیک و گروه های همسالان شما باشد. با این حال، زردی که زودتر از روز دوم شروع می شود و سپس به سرعت افزایش می یابد یا بیش از 2 هفته طول می کشد، نیاز به ارزیابی دقیق دارد.. در اینصورت وابسته به شدت آسیب ممکن است به پیوند کبد نیاز پیدا شود. اگر علائم بالا را در کودک خود مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا این علائم نشان بالا بودن بیلی روبین خون می باشد که این بسیار خطرناک است و می توان به آسیب های مغزی و فلج مغزی و حتی ناشنوایی منجر شود پس حتما باید جدی گرفته شود. این جایگزین خون آسیب دیده کودک با سلول های قرمز خون سالم است. زردی از تخریب بخشی از گلبولهای قرمز در نوزاد بهوجود میآید و ضایعات باقیمانده از گلبولهای قرمز به بیلیروبین كه عامل ایجاد كننده زردی در نوزاد بهشمار میرود، تبدیل میشود. علاوه بر این ، ممکن است آزمایش کومبس برای بررسی افزایش تجزیه سلول های قرمز خون انجام شود.  Post was c reat᠎ed ᠎with GSA᠎ C᠎on​te nt Generator Demover​si​on!

نوزادان رسیده و سالم که در آزمایشات و معاینات بالینی مشخص می شود که دچار زردی هستند ممکن است پزشک دارو و یا درمان زردی بدون دستگاه فتوتراپی برای آنها در نظر گرفته شود و تشخیص دهد که نوزاد با استفاده از شیر دهی های منظم و مکرر توسط مادر و پرهیز هایی که مادر باید در خوردن غذاهای تند و چرب داشته باشد درمان شود.البته باید میزان زردی در روزهای بعدی نیز اندازه گیری شود اگر میزان زردی در مقدار قبلی خود بود و یا پایین تر آمده بود می توان همین وش درمان شیردهی را ادامه داد در غیر این صورت ممکن است پزشک فتوتراپی و یا بستری شدن در بیمارستان را پیشنهاد بدهد. می توان بیماری را از سر و به ویژه چشمان او متوجه شد همچنین زردی تا کمر و پاهای نوزاد ادامه خواهد یافت و برای متوجه شدن شدت زردی باید به نوع پیشروی دقت کنید یعنی اگر زردی تا کمر و به ویژه پاهای نوزاد پیشروی کرده بود یعنی حاد و خطرساز است. اگر زردی کودک شما کم باشد و پزشک تشخیص بدهد که کودکدر منزل و با مراقبت های ساده درمان می شود می توانید از مواردی که ادامه مقاله به آنها اشاره می شود برای درمان کودک خود استفاده کنید.

یعنی بابت هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل در این ده روز از شما پولی دریافت نمی شود. اشعه خورشید به کاهش میزان بیلی روبین در خون و درمان زردی کمک می کند. این به سم زدایی کبد کمک می کند و بنابراین در بهبود زردی نقش دارد. بیشتر موارد زردی طبیعی است ، اما گاهی اوقات زردی می تواند یک بیماری پزشکی زمینه ای را نشان دهد. زردی نوزادانزردی نوزادان یکی از شایعترین بیماریها که در بدو تولد بروز میکند زردی نوزادان میباشد که منجر به زرد شدن پوست نوزادان و همچنین سفیدی چشم به علت بالا رفتن میزان ” بیلیروبین ” در خون نوزادان میباشد .به طور طبیعی بیلیروبین از طریق کبد عبور میکند و به عنوان صفرا از راه روده دفع میگردد. علت نام گذاری این بیماری با این نام، به دلیل بوی مشخص شربت افرا در ادرار کودک که ناشی از متابولیسم غیر طبیعی پروتئین می باشد. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می کند که همه نوزادان تازه متولد شده قبل از ترخیص از بیمارستان و دوباره هنگامی که کودک بین ۳ تا ۵ روز است از نظر زردی مورد معاینه قرار گیرند. کودک شما باید بین روز سوم و هفتم پس از تولد که میزان بیلی روبین به اوج خود میرسد، از نظر زردی مورد معاینه قرار گیرد. Th is po st was gen erated by G᠎SA C᠎on tent G​ener᠎at᠎or DEMO​!

کودک شما تغذیه ضعیفی دارد ، بی حال یا بی حال به نظر می رسد و گریه های شدید دارد. هر دو نوع معمولاً بی ضرر هستند. علائم معمولاً طی 2 هفته بدون درمان برطرف میشوند. معمولاً زردی نوزادان بی خطر است. چه زمانی زردی نوزاد را جدی بگیریم ؟ زردی زمانی که سطح بیلی روبین در خون افزایش پیدا کند، رخ میدهد. زردی نوزادان زمانی ایجاد میشود که بیلیروبین زودتر از ایجاد توانایی کبد نوزادان برای تجزیه و دفع تولید گردد . این در حالی است که در حال حاضر با تزریق آمپول رو گام از ایجاد این نوع زردی در حاملگی بعدی جلوگیری میشود. وعده های غذایی تازه تهیه شده ، مغذی و متعادل ، شامل سبزیجات برگ سبز ، بخش کوچکی از غذاهای دریایی با سطح کم جیوه در هفته ، غذاهایی با چربی های سالم ، دانه ها ، مغزها ، میوه ها ، گوشت خوب پخته شده و دوز سالم نشاسته غنی از فیبر می تواند مفید باشد. این مهتابی ها معمولا دو مدل فیلیپس و ناروا هستند که از خارج از کشور وارد می شوند و قیمت آنها حدود 30 تا 40 هزار تومان است. در نوزادانی که به صورت نارس و یا با وزن کم به دنیا می آیند این وضع کمی متفاوت است و ممکن در آزمایشات آنها درجه زردی آنها عددی که در کودکان سالم و با وزن نرمال به دنیا می آیند و نیازی به استفاده از دستگاه و یا بستری شدن ندارند ،برابر باشد اما طبق نظر دکتر باید تحت درمان به وسیله دستگاه های فتوتراپی و یا بستری شدن در بیمارستان درمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *