از درمان زردی نوزاد استفاده کنید – این نکات را بخوانید 7

اگر کودک شما به فتوتراپی نیاز دارد ، یک ماسک محافظ روی چشم کودک شما قرار می گیرد تا او را در برابر نورهای شدید محافظت کند. در این نوع دستگاه برای جلوگیری از آسیب نور به چشم سایر افراد، روی آن ملحفه ای می کشند و بعد نوزاد را زیر دستگاه که با ملحفه پوشیده شده قرار می دهند. اگر کودک شما زردی دارد ، روشهایی وجود دارد که می توانید از شدیدتر شدن آن جلوگیری کنید. تمام موارد ذکر شده این نکته ار یادآور می شود که تمام بیماری های سطحی و عمومی در صورت نادیده گرفته شدن می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد . فتوتراپی برای درمان زردی معمولاً در بیمارستان شما انجام می شود و شما را ترغیب می کند که با کمک ماما همه مراقبت های کودک خود را انجام دهید. شرکت زردین بر در صورت ابتلای نوزاد تازه متولد شده شما به زردی و با تایید پزشک متخصص آماده است تا به شما در درمان زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی نوزاد یاری رساند. البته ما در اجاره دستگاه زردی به شما می گوییم جای نگرانی نیست.

نقص و خرابی دستگاه فتوتراپی می تواند از اجزای زیر باشد. با اجاره دستگاه زردی و یا دستگاه زردی نوزاد از زردی کلینیک می توانید نسبت به درمان زردی نوزاد دلبندتان اقدام نمایید. پس از شناخت فتوبیولوژی بیلی روبین ، انواع دستگاه فتوتراپی طراحی و ساخته شد و به عنوان یک روش درمانی غیرتهاجمی بی ضرر در درمان زردی، شناخته شد. حتی در موارد حاد نیز این بیماری به راحتی با دارو درمان میشود پس نیازی نیست که استرسی در این زمینه داشته باشید. اگر زردی نوزاد کم باشد خود به خود بهبود یافته و نیاز به درمان خاصی ندارد. جهت تهیه مکمل های نوزادان حاوی شیر خشت جهت بهبود زردی نوزاد میتوانید به وب سایت فارماکالا مراجعه نمایید. تعداد لامپ های فتوتراپی در مدل ثابت بيشتر از مدل پرتابل است. دستگاه فتوتراپی معمولی با لامپ های سفید و آبی و آبی-سبز فلورسنت و هالوژن و LED ، برای درمان زردی به کار می روند. انرژی نور توسط مولکول های بیلی روبین جذب می شود و آنها را به ایزومرهای نوری و ساختاری که به آسانی از طریق کبد و ادرار دفع می شوند، تبدیل می کند. تغذیه مکرر باعث می شود کودک شیر بیشتری داشته باشد و حرکات روده بیشتری ایجاد کند و میزان بیلی روبین دفع شده در مدفوع کودک شما افزایش یابد همچنین درمان زردی نوزاد با لیموشیرین یکی دیگر از روش درمانی در منزل است . ​This c᠎ontent h᠎as been created by G SA C​onte nt  Gen​erator  DEMO᠎.

از دستگاه فتوتراپی و نوردرمانی امروزه به طور گسترده ای در درمان زردی نوزادان استفاده می شود. با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک ، چند قطره خون از پاشنه کودک می گیریم. اولین باری که این آزمایش را انجام می دهیم با یک ابزار دستی کوچک است که از نور برای اندازه گیری سطح بیلی روبین در پوست استفاده می کند که یک آزمایش فوری، بسیار آسان و بدون دردسر است. درمان زردی نوزاد با اجاره دستگاه زردی و یا اجاره دستگاه فتوتراپی بسیار آسان و بی خطر است. بهترین طیف نور با بیشترین جذب و تاثیر در درمان زردی در گستره طول موجهای مرئی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین روش برای بررسی اینکه آیا کودک به زردی احتیاج به درمان دارد ، اندازه گیری میزان بیلی روبین در بدن کودک است. کودک شما برای اندازه گیری سطح بیلی روبین به آزمایش خون منظم نیاز دارد. اگر این آزمایش سطح بالایی از بیلی روبین را نشان می دهد ، ما باید نمونه خون بگیریم. بیلی روبین نوعی ماده رنگی در صفرا می باشد. اگر کودک شما تحت درمان فتوتراپی قرار گیرد ، ممکن است حداقل یک بار در روز آزمایش خون انجام شود تا سطح بیلی روبین در خون او بررسی شود.  Da ta h as  been gener ated wi th  GS A  Content Ge nera᠎tor DE MO​!

بیشتر بچهها یكی، دو روز پس از تولد زردی خود را نشان میدهند. تغییر در رنگ ادرار زمانی که رنگ ادرار نوزاد شما طبیعی نبود بدانید که با زردی مواجه شده است زیرا ادرار نوزاد در روز های اول تولد بی رنگ می باشد بنابراین در غیر اینصورت نوزاد شما به زردی مبتلا شده است. به زردی رنگ پوست نوزادان که بعد از تولد به وجود می آید زردی نوزاد می گویند. اگر زردی به موقع یا به درستی درمان نشود ، بیلی روبین می تواند به میزان خطرناکی برسد. ضمن اینکه بر روی سیستم گوارش نوزاد تأثیر گذاشته و مشکلاتی ایجاد می کند.حتی توصیه می شود که مرکباتی مانند پرتقال، لیمو شیرین، لیموترش و گریپ فروت به شکل آبمیوه هم به کودک زیر یک سال داده نشود. محفظه این دستگاه از شیشه محافظ UV تشکیل شده تا به چشم افراد آسیب وارد نشود. دستگاه فتوتراپی برای درمان زردی نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد، در این روش نور آبی به پوست کودک می تابد و بیلی روبین را به شکلی تغییر می دهد که کودک می تواند راحت تر از زردی خلاص شود. LEDها پایا و بادوام هستند و برق کمی مصرف می کنند ؛ همچنین چون طیف این منابع نوری در ناحیه آبی طیف نور متمرکز شده است ، گرما و حرارت کمی تولید می کند و می توان آنها را در نزدیک نوزاد قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *