استدلال های خلاص شدن از درمان زردی نوزاد

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از درمان های خانگی، حجامت جاهای مختلف بدن به ویژه لاله گوش است که هیچ تاثیر ثابت شده ای در درمان زردی نوزاد ندارد و ریسک عفونت در نوزاد را بالا می برد و حتی ممکن است باعث اطمینان خاطر کاذب والدین شود و موقعی نوزاد را نزد متخصص اطفال ببرند که دیگر کار از کار گذشته باشد و زردی عوارض مغزی خودش همچون عقبافتادگی ذهنی، تشنج، ناشنوایی، نابینایی و… در این میان یکی از اصول معالجه، استفاده از لامپهای مخصوص به نام لامپ فتوتراپی است که با تشخیص و تجویز پزشک قابل استفاده است. این دارو هنوز هم توسط پزشکان برای کنترل تشنج و برخی مشکلات عصبی همچون صرع تجویز میشود. 7. درتمامی ساعاتی که نوزاد نوردرمانی میشود هر 2 ساعت درجه حرارات اورا کنترل نمائید. باید هر نوزادی که زرد میشود را (حتی اگر حال او خوب باشد) در اولین فرصت به پزشک رساند و در صورت نیاز درمان کرد، زیرا زردی شدید میتواند باعث عقبماندگی ذهنی و حتی مرگ نوزاد شود. همانطور که بالاتر خدمت شما توضیح دادیم شما هم در بیمارستان و هم در منزل می توانید نسبت به درمان زردی نوزاد خود اقدام نمایید که هر دوی این روش ها دارای مزایا و معایب مخصوص خود است. ​Data has be᠎en g​en​er​ated ᠎by GSA Content G᠎en​erator Demoversion.

یرقان در واقع ناشی از این واقعیت است که جنینها نوع متفاوتی از سلولهای قرمز خون در بزرگسالان را دارند. 1- به گرسنگه بودن یا نبودن کودک خود احترام بگذارید: بچه های کوچک تنها زمانیکه گرسنه هستند دوست دارند غذا بخورند.اگر کودک شما گرسنه نیست، او را مجبور به خوردن غذا یا تنقلات نکنید. به طور کلی، مقادیر بالاتر این ماده در بدن شواهدی از مشکلات بیماری کبدی (مانند هپاتیت)، اختلالات خونی و همچنین انسداد مجاری صفراوی (لوله هایی است که کبد را به روده کوچک متصل می کند) می باشد. هیپوتیروئیدیسم مادرزادی: کم کاری تیروئید (هایپوتیروئیدیسم) مادرزادی زمانی اتفاق می افتد که سطح هورمون های تیروئید به علت اختلال در تکامل طبیعی غده تیروئید کاهش یابد. بیلی روبین ماده ای مایل به زرد و قهوه ای است که در طی روند طبیعی تجزیه سلول های قرمز خون به عنوان یک محصول جانبی تولید می شود. این ماده زرد رنگ هنگام تجزیه طبیعی گلبول های قرمز ساخته می شود. تغییر رنگ ممکن است در روز ۲ تا ۴ تولد نوزاد از صورت او شروع شود و به سمت دیگر نقاط بدن مثل دست، پا و شکم گسترش یابد. زمانی که تجمع بیلی روبین در خون باعث تغییر رنگ عادی پوست، غشاهای مخاطی و قسمت سفید چشم به رنگ زرد شود، فرد مبتلا به زردی است. Th​is post was done ​by  GSA  Co​nt en t  Genera​to​r DE MO.

تجمع بیلی روبین در خون می تواند به دلیل افزایش غیر عادی تجزیه گلبول های قرمز خون، سنگ کیسه صفرا یا بیماری های کبدی (مانند هپاتیت یا سیروز) باشد. کبد نارس یک نوزاد تازه متولد شده اغلب نمی تواند به سرعت بیلی روبین را دفع کند و بیلی روبین زیاد منجر به زردی می شود که به آن زردی فیزیولوژیکی می گویند و معمولا در روز دوم و سوم بعد از تولد ظاهر می شود برخی پیش زمینه ها در کودک ممکن است احتمال این بیماری را افزایش دهد . پیش از انجام آزمایش های خونی مسئول آزمایشگاه را در مورد داروهای مصرفی خود مطلع سازید. هموگلوبین (Hb ، HGB) که در طی آن میزان هموگلوبین تام مشخص خواهد شد. کمبود این آنزیم در بدن زمینه را برای رسوب هموگلوبین و تغییر شکل غشای آن فراهم خواهد کرد. تنها ممکن است در محل نمونه گیری احساس سوزش و گاها کبودی داشته باشید. این تست برای نوزادان با استفاده از سوزنی خاص و نمونه گیری از پاشنه پا انجام می گیرد. آیا وجدان هیچ پدر و مادری اجازه این کار را برای نوزاد طفل معصوم میدهد؟

این تست به متخصصان کمک میکند تا دریابند که آیا بدن مادر آنتی بادی ساخته است و آیا این آنتی بادی بوسیله جفت به بدن نوزاد منتقل شده است یا خیر؟ برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصان هومکا در رابطه با آزمایش نوزاد در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید. در طی آن میزان مونوسیت ها، لنفوسیت ها و نوتروفیل ها نیزبررسیمیشوند. زردی نوزاد تازه متولد شده معمولاً بی خطر بوده و طی چند هفته برطرف می شود. اگر کبد سالم باشد، بیشتر بیلی روبین را از خون پاکسازی می کند. زردی گاهی در نوزادان نیز اتفاق می افتد؛ (زردی نوزاد) زیرا کبد آنها نابالغ بوده، پردازش بیلی روبین در بدن آنها با مشکل مواجه می شود. در فتوتراپی، کودک روی تخت مخصوص زیر نور طیف آبی قرار می گیرد در حالی که فقط پوشک و عینک محافظ مخصوص می پوشد. برای فتوتراپی نوزاد درون دستگاه فوتوتراپی زیر لامپ ال-ای-دی مخصوص با تابش نور طیف آبی قرار داده شده و چشمان او با چشم بند مخصوص پوشانده می شوند. برای این منظور کافی است با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید و یا به سایت مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و درمان زردی نوزاد تنها کافیست با شرکت زردی کلینیک ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *