استراتژی اجاره دستگاه زردی نوزاد عاقلانه

زردی شدیدتر ممکن است به سایر روش درمانی نیاز داشته باشد. دستگاههای فتوتراپی به صورت چهار، شش و یا هشت لامپی هستند که با توجه به درجه زردی کودک انتخاب میشوند؛ به نحوی که در زردیهای شدیدتر از دستگاههای هشت یا شش لامپی استفاده میشود. به علائم کم آب شدن نوزاد که شامل (گود افتادگی، چشم ها، خشکی پوست،پوست سرد، رنگ پریدگی، نداشتن اشک) توجه کنید. زردی نوزاد زمانی اتفاق می افتد که بیلی روبین اضافی- ماده زرد رنگ سلول های قرمز خون – در خون کودک وجود داشته باشد. بهترین روش برای درمان این قبیل نوزادان، استفاده از دستگاههای فتوتراپی است که به صورت اجاره در منزل کار گذاشته شده و نوزاد زیر نظر والدین درمان میشود. در هر کدام از این مناطق که هستید می توانید در ۲۴ ساعت ۷ روز هفته، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران را ثبت نمایید. دستگاههایی که برای درمان زردی نوزاد اجاره داده میشود دارای انواع مختلفی است و همین موضوع باعث شده قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در سال ۱۴۰۱ با توجه به نوع آن متفاوت است. قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در سال ۱۴۰۱ چقدر است ؟ به طور کلی دستگاه نور درمانی را بسته به نوع کاربرد به دو دسته «بیمارستانی» که معمولاً ثابت است و «خانگی» که قابل حمل است و همچنین بر اساس نوع منبع نور ، به دو دسته «فلورسنت» و «ال ای دی (LED)» تقسیم میشود.

دستگاه فتوتراپی دارای یک سنسور دمایی است که دمای محیطی که نوزاد در آن قرار گرفته را اندازه گیری میکند و به کاربر نشان میدهد. به طور معمول، کبد این بیلی روبین را از طریق صفرا دفع میکند. در این روش تحت شرایط خاص، قطعاتی از DNA یا RNA با دنباله چسبناك را وارد اتم های فلزاتی نظیر طلا یا تنگستن می نمایند. علائم و نشانه های زیر ممکن است علائم زردی شدید یا عوارض ناشی از بیلی روبین زیاد باشد حتما در صورت مشاهده این موارد به پزشک مراجعه کنید پوست روی شکم، دستها و پاها به نظر زرد است. پراکندگی اشعههای مضر فرابنفش، حرارت زیاد و احتمال شکستگی لامپها از جمله عوارض این دستگاه است.این نوع دستگاه به هیچ عنوان توصیه نمیشود زیرا دارای عوارض خیلی زیادی بوده و به همین دلیل این دستگاه به صورت کامل منسوخ شده است . اگر اقدام به اجارۀ دستگاه فتوتراپی در مدلی به غیر از مدل تونلی کردید، حتماً باید برای نوزاد از چشم بند استفاده شود. فتوتراپی باید تا زمانی که سطح بیلی روبین در بدن کودک به حد طبیعی کاهش یابد ادامه داشته باشد. نوزادانی که گروه خونی آنها با گروه خونی مادرشان سازگار نیست. همچنین انواع دستگاههای led با نازلترین قیمت و همچنین فتوتراپ دیجیتالی با لامپهای فیلیپس آلمان.

برای اینکه تقریبا یه قیمتی دستتون بیاد و بدونید نرخ کلی اجاره دستگاه زردی نوزاد به چه صورته ما براتونیه جدول قیمت فراهم کردیم تا راحت بتونیدیه دید کلی نسبت به قیمتها داشته باشید و بتونید هزینه اجاره دستگاه فتوتراپی در تهران رو با بستری کردن نوزاد در بیمارستان مقایسه کنید. سپس در مورد درمان و نحوه استفاده از دستگاه فتوتراپی و انتخاب دستگاه لازم اقدام فرمائید. آزمایش ادرار نوزادان از چند روزگی مجاز است؟ بیشتر نوزادان پس از نصب دستگاه به سرعت با آن وفق پیدا می کنند. اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل و اثر بخشی آن کاملا به اثبات رسیده است. 2. لامپ های ال-ای-دی نور آبی مخصوص درمان زردی خفیف در منزل استفاده هستند. ممکن است نور درمانی با استفاده از یک پد یا تشک ساطع کننده نور تکمیل شود. چنانچه قصد استفاده از داروهای جانبی مثل شیرخشت یا ترنجبین را دارید، حتماً با پزشک مشورت کنید. C​on​tent h as ᠎be᠎en gener​ated wi th G᠎SA C᠎on tent G​en erator​ D​em ov ersion!

در صورت نیاز بهتر است با یک پزشک طب سنتی مشورت نمایید و هیچ گاه سرخود به نوزاد خود دارو ندهید. بالا بودن سطح بیلی روبین خون دلیل اصلی زردی دوران نوزادی است. طیف نور آبی مرئی این دستگاه در حدود ۴۶۰ نانومتر است که بیلی روبین به آن واکنش نشان میدهد و شکسته می شود. شاید به دلیل اینکه در خانه احساس بهتری نسبت به بیمارستان داریم، ترجیح میدهیم که با اجاره دستگاه زردی نوزاد به درمان نوزاد در خانه بپردازیم. زردی به خصوص در نوزادانی که قبل از 35 هفته متولد می شوند شایع است. تست شنوایی سنجی نوزاد به نوزادانی که دچار کم شنوایی هستند این امکان را می دهد که در چند هفته اول پس از تولد، معاینه شوند. معمولا برای درمان زردی نوزاد در سطوح خفیف تا متوسط اقدام خاصی انجام نمی شود و خود به خود پس از 1 تا 2 هفته ازبین می رود .این مدت زمان،در نوع زردی ناشی از شیر مادر طی 3 الی 12 هفته ممکن است به طول بیانجامد. اما اگر عدد زردی همچنان بالا بود، پزشک درمان ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. اگر با صدای بسیار بلند گریه می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *