اصول اجاره دستگاه زردی نوزاد که از امروز می توانید بهره مند شوید

طبق مقاله ای که در ژورنال انجمن پزشکی چین ،منتشر شده است :«در نوزادانی که به زردی مبتلا هستند ، نسبت به سایر نوزادان ، کمبود ویتامین D مشاهده می شود .» نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند روزانه به 400IU ویتامین D نیاز دارند ،می توان برای تامین آن به آنها قطره های حاوی ویتامین D داد و یا مادر شیرده باید غذا های سرشار از ویتامین D مانند تخم مرغ ، پنیر و ماهی مصرف کند . آکادمی اطفال امریکا دستورالعمل هایی دارد که توصیه می کند، نوزاد مبتلا به هایپربیلیروبینمی، با سطح ۱۸ میلی گرم در دسی لیتر یا بیشتر، فقط در صورت کاهش سطح بیلی روبین به ۱۳-۱۴ میلی گرم در دسی لیتر، می تواند فتوتراپی را قطع کند. این عمل ، باعث ایجاد مقادیر زیادی بیلی روبین شده که نیاز به دفع دارد . مکمل شیر مادر با شیر خشک: این کار به صورت موردی و به توصیه پزشک اطفال انجام می شود و گاهی می تواند به کاهش سطح بیلی روبین کمک کند و از نیاز به فوتوتراپی جلوگیری کند. • نوزاد من به چه آزمایشاتی نیاز دارد؟ • هر چند وقت یک بار نوزاد را تغذیه می کنید یا به او شیر می دهید؟

تشخیص و درمان زردی نوزاد بسیار مهم است زیرا سطوح بالای بیلی روبین میتواند باعث آسیب دائمی به مغز نوزاد شود. توصیه شده است که هنگام استفاده از دستگاه بیلی روبین متر به منظور تشخیص زردی نوزاد در منزل نوزاد باید به کمر دراز کشیده و اصطلاحا تاقباز باشد مگر در زمانی که حالتی خاصی را پزشک اعلام کرده باشد . علت ابتلا نوزاد به زردی هنگام تولد چیست ؟ در ادامه مقاله اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که زردی چگونه خود را نشان می دهد. اما در ادامه بررسی این سوال که دستگاه زردی نوزاد را اجاره کنیم یا بخریم باید به این موضوع بپردازیم که نشانه های بروز زردی چیست؟ برای درمان زردی در منزل باید دستگاه درمان زردی را از شرکتهای مورد اعتماد اجاره نمائید زیرا تعویض دیرهنگام لامپهای دستگاه فتوتراپی تأثیری در درمان زردی نخواهند داشت. تنها راهی که می توانید به کودک کمک کنید این است که اگر زردی خفیف دارد، از پیشرفت آن جلوگیری کنید. این لامپ ها تنها جنبه درمانی دارند ازاین رو استفاده از آنها آسیبی به بدن نوزاد وارد نمی کند.

همچنین ممکن است بدن نوزاد دچار کمآبی شود و پوست او به دلیل تابش نور لامپ دچار سوختگی و بثورات پوستی شود و یا سرفه کند. اگر در نوزاد رسیده، میزان بیلی روبین به عدد ۲۵ نزدیک شود و یا از آن بیشتر شود، بیمار اغلب در معرض تعویض خون قرار دارد. اگربیلی روبین مستقیم یعنی Direct Bilirubin یا D.Bili هم گزارش شده عدد مربوطه را در برنامه وارد نمایید ولی اگر گزارش نشده شما عدد صفر را وارد کنید. یرقان و یا زردی در ۶۰ درصد نوزادان تازه متولد شده به دلیل تجمع بیلی روبین در خون و عدم توانایی کبد نوزادان در دفع آن اتفاق می افتد.گلبول های قرمز در خون که پیر شدن و کارایی خود را از دست داده اند شکسته می شوند و باید توسط کبد و از طریق ادرار و مدفوع دفع شوند که این مسئله در افراد بزرگسال و سالم به صورت طبیعی و خودکار اتفاق می افتد اما در نوزادان تازه متولد شده به خصوص نوزادانی که نارس به دنیا می آیند این اتفاق با مشکل روبرو می شود و کبد توانایی دفع این ماده را ندارد و به همین دلیل هم بیلی روبین خون تجمع پیدا می کند و زردی را ایجاد می کنند در این مقاله روش های درمان زردی بالای ۱۰ را مطرح خواهیم کرد. This art ic le has been done  with GSA  Con tent G en erat᠎or Demover si on!

اکسیژن ساز 7 لیتری Yuwellنام دستگاه : اکسیژن ساز برند : Yuwell / یوول مدل : YU300 عملکرد: دستگاه اکسیژن ساز با فشرده کردن مولکول های هوا نیتروژن موجود در هوا را گرفته و غلظت اکسیژن در همان مقدار هوا را تا 97 درصد می رساند. جهت ثبت درخواست آزمایش های نوزاد در منزل بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید. در صورتی که بیلیروبین خون مرتبا در حال بالا رفتن است و روش های درمان خانگی زردی نوزاد کارساز نبود و رنگ سفیدی چشم نوزاد مایل به زرد شده، حتما در این رابطه با پزشک اطفال مشورت کنید و از آن غفلت نکنید. زردی در برخي نوزادان ممكن است بر اثر استفاده از شير مادر باشد. شستن بدن نوزاد با عرق کاسنی همراه با آب ولرم نیز در درمان زردی موثر است. فلزی است که به شدت می سوزد و نور سفید خیره کنندۀ تولید می کند گاما. همسرم اینقدر حرص می خورد که چندبار گفت تا یک ماه از این شهر می رم. در ادامه قصد داریم با موارد مصرف دیگری که این دارو دارد و همچنین عوارض احتمالی آن آشنا شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *