اگر از مردم درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران این است بپرسید} آنچه را پاسخ می‌دهند

آن را با شیر خشک مقایسه کنید تا متوجه شوید که چرا نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند بیشتر در معرض خطر است. برای درمان این مشکل در ابتدا باید بدانید که علت وقوع آن چیست؟ روشهای درمانی زردی نوزادی چیست؟ و کمی از نگرانی های آنها را درمورد مسائل مالی و درمانی نوزاد دلبندشان کاهش دهیم. بیلی روبین ماده ایست که وجود بیش از آن در خون نوزاد عامل بیماری زردی است لذا شناخت دقیق مکانیسم آن و همچنین باعث می شود تا روش های بهتری برای درمان نوزادانی که سطح بیلی روبین آنها بالاست اتخاذ گردد ضمنا آگاهی از میزان نرمال بیلی روبین توتال و دایرکت در نوزادان نیز میتواند راهکار بسیار موثری در درمان ایجاد نماید. اگر غلظت بیلیروبین پایینتر از خط قرمز برای مدتزمان طولانی (ساعتها و روزها) وجود داشته باشد، ممکن است که فلج مغزی، کری دائمی عصبی و ناشنوایی ایجاد نشود، ولی صدماتی به سلولهای مغزی میزند که موجب میشود، قدرت شناخت، درک و آگاهی کودک شما در سالهای آینده بهصورت واضحی تحت تأثیر قرار بگیرد؛ و شما در دوران شیرخوارگی، نوزادی وسالهای اول تولد شاید هیچ علامت و عارضهای در او مشاهده نکنید.

پیشخوان مجازی بانک آینده دانلود. اگر چه این نوع مهتابی زردی را درمان مینماید اما مضراتی که عینا به آنها اشاره شده را دارند. دستگاه های فتوتراپی معمولی با لامپ های سفید و آبی و آبی-سبز فلورسنت و هالوژن و LED ، امروزه جهت درمان زردی ساخته شده اند. از سال ها پیش شنیده ایم که اگر کودکی دچار زردی شد، با قرار دادن او زیر نور لامپ های فلورسنت (مهتابی) می توان او را درمان کرد. بیماری زردی ، زمانی اتفاق می افتد که در بدن ، بیلی روبین بیش از حد تولید شود و در سفیدی چشم ، زیر پوست بدن یا مخاط دهان انباشته شود. اینکه چه سطحی از بیلی روبین در خون می تواند آسیب مغزی یا اختلالات عصب شناختی با شدت کمتر ایجاد کند، مشخص نیست. بیلی روبین به عنوان یک ماده زائد توسط کبد از خون فیلتر شده و از طریق صفرا دفع می شود ، به طور معمول در مدفوع تولید شده توسط روده بزرگ دفع می شود. نوزادان نارس همچنین ممکن است کمتر تغذیه کنند و حرکات روده کمتری داشته باشند ، در نتیجه بیلی روبین کمتر از طریق مدفوع دفع می شود.

با کاهش سطح بیلی روبین در خون نوزاد دیگر نیازی به استفاده از دستگاه فتوتراپی نخواهید داشت و در نهایت نوزاد از دستگاه زردی خارج خواهد شد. عوامل ارثی هم می تواند منجر به زردی نوزاد شود در این موارد زردی اغلب کمی زودتر یا دیرتر از زمان رایج ظهور این بیماری رخ می دهد. زمان حمام کردن نوزاد نباید طول بکشد. در مواردی که زردی نوزاد متوسط تا شدید است، نوزاد باید مدت زمان بیشتری را در بیمارستان بستری باشد. پوسته نوزاد که پوست پوست شده است پس از پایان دوره درمان با یک بار استحمام از بین میرود. برای مثال زردی ناشی از سنگ کیسه صفرا با جراحی یا بدون جراحی و با آندوسکوپی ( ERCP ) قابل درمان است و زردی ناشی از هپاتیت با دارو درمان می شود. مواردی که گفته شده است را می توان از تاثیر زردی بر مغز نوزادان دانست. زردی شدید همچنین خطر عبور بیلیروبین به مغز را افزایش میدهد که میتواند باعث آسیب دائمی مغز شود. علائم یا نشانههای زیر ممکن است نشان دهنده زردی شدید یا عوارض افزایش بیلیروبین باشند. این مقدار، سطح بیلی روبین غیرکونژوگه یا غیرمستقیم است. از فتوتراپی برای بیش از شش دهه برای درمان یرقان یا زردی استفاده شده است (زرد شدن پوست، چشم ها و بافت های بدن کودک در نتیجه بیلی روبین اضافی). Th​is data has ᠎be᠎en w ritten  by  GS A ​Cont ent Genera​tor ​DE​MO !

به علت در اختیار بودن کامل دستگاه در منزل ، دوره درمان به صورت قطعی و سریعتر انجام خواهد شد. با این حال، مطالعات با استفاده از لولههای نور فلورسنت نشان دادهاند که نور فیروزهای با حداکثر گسیل در 490 نانومتر ممکن است کارآمدتر باشد. عوارض فتوتراپی یکی از سوالات مهمی است که والدین نوزادان مبتلا به زردی می پرسند. اما وقتی میزان این بیلی روبین بسیار بالا باشد می تواند آسیب های جدی به نوزاد بزند . اما در بعضی موارد، بالا بودن سطح بیلی روبین میتواند منجر به آسیب مغزی شود، بنابراین اغلب این تست برای نوزادان تجویز میشود. کودکانی که از شیر مادر تغذیه میشوند باید در روزهای اول پس از تولد هشت تا دوازده بار در روز شیر بخورند. در خون همهی انسانها مقداری بیلیروبین وجود دارد که کبد آن را تصفیه میکند؛ ولی کبد نوزادان بهاندازهی کافی بالغ نیست تا بتواند بیلیروبین موجود در جریان خون را تصفیه کند. در این بخش از نم نمک به سوالات شما در این رابطه توضیح داده ایم. اصطلاح پزشکی این نوع زردی در نوزادان زردی فیزیولوژیکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *