اگر می‌خواهید برای رسیدن به موفقیت به اجاره دستگاه زردی نوزاد, در اینجا فهرست شده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

نتیجهگیریها:هیچ شواهدی وجود نداشت که نشان دهد مکمل مایعات داخل وریدی، پیامدهای بالینی عمده مانند مشکلات مغزی طولانیمدت یا حاد مرتبط با بیلیروبین اضافی در نوزادان تازه متولد شده ترم کامل و سالم را تحت تاثیر قرار داده باشد؛ عمدتا به این دلیل که احتمال خطر پایه در ابتلا به چنین مشکلاتی در این گروه از نوزادان، بسیار پائین بود. توصیه میشود که نوزادان در هنگام معاینات روتین پزشکی و حداقل هر 8 تا 12 ساعت در بیمارستان، از نظر زردی معاینه شوند. زردی نوزادان در اغلب موارد خفیف است و مشکل خاصی ایجاد نمیکند؛ اما نیاز است پزشک در روزهای ابتدای تولد، نوزاد را از نظر ابتلا به زردی بررسی کند تا موارد خاص تشخیص داده شود. لامپهای مهتابی نیز صرف نظر از خطراتی که برای نوزاد دارد تنها می تواند باعث اتلافت زمان در درمان زردی نوزاد شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه لایحه رفع موانع تولید یکشنبه آینده به صحن علنی میرود، گفت: در یکی از الحاقیههای این لایحه دولت برای خانوارهای کم مصرف سیاست ارائه رایگان آب، برق و گاز را در دستور کار دارد. مصرف سبزیجات و میوه را افزایش دهید. معاینات پوستی برای زردی نوزاد را در نور مناسب ترجیحا نور طبیعی خورشید انجام دهید.

اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم، زردی که در بر روی پوست اغلب نوزادان جلوه گر می شود، زمانی اتفاق می افتد که ماده شیمیایی به نام بیلی روبین در خون کودک ایجاد شده است. یک اختلال زمینه ای ممکن است باعث زردی نوزاد شود، که اغلب زودتر یا خیلی دیرتر از شکل رایج خود ظاهر می شود. نوزادان معمولاً طی 72 ساعت پس از تولد علائم خود را نشان میدهند. ببینید نکته حائز اهمیت این که دستگاه فتوتراپی یا همون زردی نوزاد باعث میشه که نوزاد آب بدنش رو از دست بده وقتی آب بدن نوزاد کم میشه پوست نوزاد شروع میکنه به پوست پوست شدن به اصطلاح در چنین شرایطی شما باید با شیردهی زیاد این کمبود آب بدن را جبران کنید تا پوست نوزاد پوست پوست نشه پس اگر شما شیردهی را به صورت منظم انجام بدین هیچ آسیبی به پوست نوزاد وارد نمیشه اما اگر تو شیردهی کوتاهی کنید ممکنه پوست نوزاد دچار آسیب بشه که احتمالش بازم خیلی کم خواهد بود. از این رو در حال حاضر در دنیا استفاده از این ماده در تولید “ترموستات” و “دماسنج” ها ممنوع اعلام شده است. در برخی از موارد نیز مشاهده شده است که می تواند باعث بروز ناتوانی و عقب ماندگی های ذهنی شود.

البته معمولاٌ مقدار این ماده در نوزادان 3-5 روزه بیشتر است. التهاب مجرای صفراوی: این حالت میتواند از ترشح صفرا و از بین بردن بیلی روبین جلوگیری کرده و باعث زردی شود. با اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردی کار به منظور جلوگیری از موارد ذکر شده از خدمات ارسال دستگاه به منزل شما به همراه کارشناس خبره دستگاه و درمان زردی بهره مند شوید. فتوتراپی معمولی : در این روش برای درمان زردی نوزاد ،زیر لامپ فتوتراپی قرار گرفته و چشمها و اندام تناسلی او پوشانده می شود. ما توانسته ایم ایده آل ترین خدمات فتوتراپی و درمان زرد نوزاد را به تمامی والدین عزیز ارائه نماییم و نگرانی این عزیزان را از بین بریم . این کار موجب می شود تا راحت تر بیلی روبین را از بدن خود خارج کند. بهتر است درمان زردی نوزاد در منزل انجام شود تا مادر در طی درمان نزد نوزاد خود بماند و تغذیه و شیردهی به طور مرتب انجام گردد. Data was g​enerat ed  wi th GSA Con tent Generator Dem over si on!

خبر خوب این است که در بیشتر موارد ، زردی نوزاد به خودی خود از بین می رود که کبد کودک رشد می کند و با شروع تغذیه کودک ، این امر به عبور بیلی روبین از بدن کمک می کند. در حین استفاده از دستگاه زردی نوزاد برای درمان زردی در بالای سر نوزاد یک یا چند لامپ فتوتراپی قرار داده می شود. فوتوتراپی وسیع ترین روش درمانی برای کاهش غلظت بیلی روبین در نوزادان است دستگاه زردی نوزاد یا فتوتراپی باعث تغییر بیلی روبین به ترکیباتی که از طریق ادرار و مدفوع دفع میشوند میشود. حدود 60 درصد از کلیهی نوزادانی که در ایالاتمتحده متولد میشوند، زردی دارند. نوزادانی که از شیر خشک تغذیه میکنند، باید در هفته اول تولد، هر دو تا سه ساعت حدود 1 تا 2 اونس (معادل 30 تا 60 میلیلیتر) شیر بنوشند. این بیماری ممکن در هفته اول زندگی نوزادان ظاهر شود. زردی نوزاد بیش از دو هفته به طول بیانجامد. معمولا از روش نوردرمانی برای درمان زردی نوزاد استفاده میشود. مادران عزیز دل نگران این زردی های گذرای نوزادی هستند در حالیکه تغذیه و تکنیک شیر دهی باید قدم اول دغدغه های مادران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *