اینجا یک سریع راه برای حل یک مشکل با اجاره دستگاه زردی نوزاد نی نی سایت

شرایط هنگامی مشکل تر می شود که درجه زردی در نوزاد بالا باشد که در این صورت نیاز به بستری نوزاد در بیمارستان و حتی در برخیی مواقع تعویض خون نوزاد می باشد. علت زردی پوست نوزاد ، مبتلا شدن نوزاد به یرقان است که یک شرایط عادی پزشکی می باشد و به علت میزان زیاد بیلی روبین در خون نوزاد اتفاق می افتد. بیلی بلنکت یا پتوی فتوتراپی یک روش مؤثر برای نوزادانی با شدت زردی کمتر است، اما در صورت زردی شدید باید تا زمان کاهش سطح بیلی روبین، نوزاد را زیر دستگاه فتوتراپی قرار داد. این نوع زردی شدید بوده و حتما از سوی متخصص اطفال نیاز به بستری و درمان دارد.البته در موارد دیگر نیز زردی ناشی از RH است یعنی در صورتی که RH مادر (فاکتور موجود در گلبول قرمز خون) منفی و RH نوزاد مثبت باشد، احتمال ایجاد این نوع زردی وجود دارد. تالاسمی یک اختلال خونی ارثی است که بدن را وادار می کند تا اشکال غیر عادی هموگلوبین را تولید کنند. Con te᠎nt was g en​er᠎ated by GSA  Conte​nt G᠎ener​ator Dem​oversi᠎on .

کبدی (Hepatic): این نوع در کبد اتفاق افتاده و درنتیجه آن سطح بیلی روبین کونژوگه و غیر کونژوگه افزایش می یابد. کرایه دستگاه زردی نوزاد در کرج ، زردی خفیف معمولاً وقتی شروع به بلوغ کبد کودک می کند به تنهایی برطرف می شود. وقتی می گوییم فردی یرقان می گیرد، یعنی کارکرد سلول های قرمز خون، کبد، کیسه صفرا یا پانکراس او با مشکل مواجه می شود. مثلا کمتر کسی است که بداند وقتی یک لامپ کممصرف میشکند، بخار جیوه موجود در آن که خطرناک و سمی است، متصاعد میشود و به همین خاطر نباید به خردههای لامپ کممصرف دست زد یا برای جمع کردن آن از جاروبرقی استفاده کرد؛ بلکه فورا باید پنجرهها را باز و به مدت 15 دقیقه اتاق را ترک کرد تا بخارهای جیوه از محیط خارج شود و سپس با ماسک و دستکش، خردههای لامپ را در ظرف شیشهای دردار یا دو لایه کیسه پلاستیک گذاشت و در آن را بست.

تنها در صورتی به هپاتیت D مبتلا می شوید که در حال حاضر هپاتیت B داشته باشید. بیشتر افرادی که به این عفونت مبتلا می شوند، پس از مدتی به خودی خود بهبود پیدا می کنند؛ اما در تعداد بسیار اندکی از آن ها، ادامه این شرایط باعث آسیب کبد می شود. هپاتیت A نوعی التهاب کبدی است که ویروس هپاتیت A در آن نقش دارد. هپاتیت E نوعی بیماری کبدی بسیار جدی و حاد است که ویروس هپاتیت E در آن نقش دارد. در ابتدا زردی خوب یا فیزیولوژیک و دسته دوم زردی های بد که پاتوبیولوژی هستند . هپاتیت در نتیجه التهاب کبد به وجود می آید که دلیل آن هم ابتلا به عفونت، بیماری های خود ایمنی، از دست دادن سریع سلول های قرمز خون، مصرف بعضی از داروها، سموم یا الکل است. خون حاوی بیلی روبین است که از گلبولهای قرمز خون میآید و توسط کبد ترشح میشود. عواقب ابتلا به عفونت هپاتیت B مزمن شامل: زخم شدن کبد، معیوب شدن کبد، سرطان کبد و مرگ می شود. اولین علامتی که زردی از خود بروز می دهد، همان زرد شدن پوست و چشم هاست که دو یا چهار روز پس از تولد نوزاد رخ می دهد و در ابتدا و قبل از این که به تمام نقاط بدن منتشر شود، اول در صورت دیده می شود.

Da​ta has  been c re᠎ated with t᠎he  help of G​SA Conte​nt Generator​ Demov​er sion .

HCT یا هماتوکریت که درصد حجمی گلبول های قرمز را مشخص خواهد کرد. زمانی که فرد به سرطان لوزالمعده مبتلا می شود که سلول های پانکراس (ارگان ضروری و غده درون ریز که در پشت شکم قرار دارد)، سرطانی شده و بدون هیچ کنترلی، رشد کنند. علائمی که نشان می دهند میزان بیلی روبین به طور خطرناکی زیاد شده اند؛ شامل: تب، کم غذا خوردن، بی حالی، گریه های شدید و زردی ای که با گذشت زمان وخیم تر شده باشد، می شود. با توجه به اینکه آزمایش بیلی روبین یکی از فراوانترین آزمایشاتی است که براي نوزادان انجام میشود، امروزه در مطالعات مختلف توانائی دستگاه بیلی چک به عنوان یک وسیله اندازه گیري غیر تهاجمی بیلی روبین به منظور کاهش نیاز به خونگیري، همچنین کاهش میزان درد در نوزاد و استرس در والدین و نیز کاهش هزینه هاي آزمایشگاهی وکاهش ریسک عفونت و آنمی مورد توجه بسیار قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *