این چیزی است که من درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد می دانم

یکی از معایب بستری نوزاد در بیمارستان این است که سبب می شود همواره والدین نوزاد و بستگان برای ملاقات نوزاد در رفت و آمد باشند . شرکت هایی که در زمینه تولید لوازم پزشکی فعالیت می کنند دستگاه های فتوتراپی را در دو مدل خانگی و بیمارستانی تولید می کنند یعنی ساختار هر دو نوع دستگاه یکی است اما تفاوت دستگاه در تعداد لامپ های دستگاه است . زردی ابتدا بر روی چشم های نوزادان اثر میگذارد یعنی وقتی که سفیدی چشم نوزادان به زردی می رود. به صورت کلی دیدگاهی که از گذشته میان افراد وجود داشته این است که در صورتی که نوزاد در بیمارستان بستری شود می تواند روند درمانی بهتری داشته باشد در صورتی که پزشکان بر این باورند در صورتی که بیماری وجود دارد که می توان آن را در منزل درمان کرد نیازی به بستری در بیمارستان نیست . اصلی ترین دلیلی که باعث می شود والدین نوزاد خود را در بیمارستان بستری نکنند و نوزاد خود را در منزل درمان کند هزینه های بالای بیمارستان است در صورتی که اجاره دستگاه زردی نوزاد بسیار مقرون به صرفه است . شرکت زردین بر پیش از اجاره دستگاه زردی نوزاد ابتدا تمامی نقص ها و عیوب دستگاه را برطرف نموده و لامپ فتوتراپی را از نظر کارایی و طول عمر مورد بررسی قرار می دهد زیرا در صورتی که عمر مفید لامپ فتوتراپی به پایان رسیده باشد کارایی لازم را ندارد و تنها منجر به اتلاف زمان درمان می شود.  Th᠎is has be᠎en cre at᠎ed with the  help of G SA Conte nt G᠎ener at᠎or Demoversion.

ما می دانیم که عدم درمان به موقع و اتلاف زمان در درمان زردی بسیار خطرناک است و ممکن است عوارض جبران ناپذیری روی مغز نوزاد داشته باشد. درمان زردی جهت پیشگیری از عواقب آن روز مغز نوزاد بسیار مهم است از این رو والدین به دنبال یک درمان سریع، قطعی و ارزان قیمت می باشند. بسیاری از نوزادان وقتی که به دنیا می آیند زردی دارند و در مقابل بسیاری از والدین نیز تلاش میکنند که این بیماری را خودشان در منزل درمان نمایند. دستگاه بیلی روبین تست زردی نوزاد بدون خونگیری وسیله ای است که به کار گیری آن بسیارسهل است و در همه ی کلینیک ها و بیمارستان های دنیا وجود دارد. در این صورت تنها کافیست با شرکت زردی کلینیک ارائه کننده مدرن ترین دستگاه های فتوتراپی از طریق خطوط ارتباطی ۴۴۵۲۳۰۷۵ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۲۳۱۷۱۳۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین لزومی به تحصیلات مرتبط یا سابقه کاری در این زمینه نیست، زیرا زردیران کلیه آموزش های لازم را به شما ارائه می نماید. اما لامپ های مخصوصی که برای این کار طراحی شده اند با تابش نور طیف آبی به پوست نوزاد میزان بیلی روبین را در خون کاهش داده و با تجزیه آن در ادرار ان را از بدن نوزاد خارج می سازند. ᠎This da​ta was ​done ᠎by GSA C ontent Gen᠎er ator Demov​er sion!

دستگاه بیلی روبین موجود در بازار دارای کیفیت های متفاوتی و از برند های مختلفی است، ما همواره با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات به دنبال رضایت شما عزیزان هستیم. بیلی روبین ارائه شده و معرفی شده به وسیله ی ما یعنی سایت کالا پزشکی از نوع بسیار با کیفیت و مرغوب و با دوام آن می باشد . یعنی امکان دارد حتی اگر به بیماری مبتلا نباشید پس از مراجعه به این مراکز آلوده، دچار بیماری شوید. دستگاه ها انواع مختلفی دارند و لامپ های آن به دو صورت قدیمی و جدید ارائه می شوند پس در صورت شنیدن قیمت های خارج از عرف حتما تحیقات لازم را به عمل اورید چون شما بعنوان والدین هیچ سررشته و تخصصی ندارید تنها راه حل موجود این است که فقط و فقط به مراکز و افرادی که دارای تیم تخصصی و پزشکی هستند و در محل و مکان مشخصی استقرار دارند اطمینان کنید که جدا از هزینه زمان و وقت و مالی ؛ جان کودک خود را در معرض خطر قرار ندهید و درصد عوارض زردی را بالا نبرید. ​This data h​as ​be en do ne  wi th GSA​ C on​tent Generat᠎or Demov᠎er si᠎on.

تجارت اول تنها وب سایت تخصصی در زمینه تجارت بین بنگاهی در ایران می باشد که در فضای یک بانک اطلاعاتی شامل بیش از 207.000 کسب و کار فعال در ایران به ترویج تجارت الکترونیک می پردازد. برای دریافت راهنمایی کامل در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد با ما در تماس باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش دستگاه زردی نوزاد با ما تماس بگیرید. شرکت زردیران در فروش دستگاه زردی نوزاد پکیج هایی را ارائه می کند که شامل کلیه تجهیزات لازم برای راه اندازی نمایندگی است. برند M&B مدل MBJ20 تولید کشور چین در حال حاضر موجود و قابل فروش می باشد . متاسفانه در سال هایی هستیم که کشور ما در تحریم است و از این رو دستگاه هایی تقلبی ای وارد کشور شده که ساخت کشور چین بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیستند و نه FDA یا تائیدیه سازمان و غذا و دارو را دارند و نه تائیدیه وزارت بهداشت کشورعزیزمان ایران را و به صورت قاچاق به کشور وارد می شوند. این دستگاه با تاباندن نور به پوست نوزاد مبتلا به زردی یا همان یرقان و برهم زدن و ناپایدار کردن مولکول ها میزان زردی نوزاد را تشخیص می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *