بالا 10 Websites برای جستجوی اجاره دستگاه زردی نوزاد در اصفهان

اگر مقدار زردی در نوزاد بالا بود طبق نظر دکتر می توان از دستگاه هایی با نوردهی خاص در منزل استفاده کرد و برای چند شب نوزاد را در معرض این نور قرار داد و فتوتراپی را به جای بیمارستان در خانه انجام داد .این روش با تغییر شکل دادن بیلی روبین باعث می شود تا نوزاد راحت تر بتواند این ماده را از بدن خود دفع بکند و در اکثر مواقع هم یک روش کم خطر و بدون عوارض جانبی می باشد اما بهتر است برای نوزادان از یک چشم بند مخصوص استفاده کرد. این لک ممکن است در پس سر نوزاد هم دیده شود و با گریه نوزاد پررنگتر و با فشار دادن انگشت روی آن محو شود. معمولا زردی از چشم ها و سر شروع می شود و هر چه پایین تر بیاید یعنی به شکم و اندام ها برسد درجه زردی بیشتر است. بهترین دما برای نگهداری نوزاد بین 20 تا 21 درجه سانتیگراد است. زور زدن و سرخ شدن نوزاد هنگام دفع حالتی طبیعی است و نباید نگران شوید. Th᠎is conte​nt was ​done by G᠎SA C᠎on᠎tent G enerator DEMO!

در روز اول بعد از تولد دلیل قرمزی و کبودی پوست بهویژه در نوزادانی که به روش زایمان طبیعی متولد شدهاند، فشاری است که هنگام رد شدن از کانال زایمان به آنها وارد شده است. چون بهصورت طبیعی بعد از تولد بند ناف سفید است اما بهتدریج قهوهای و سیاه میشود و در فاصله 2 تا 4 هفته میافتد. زردی نوزاد خفیف اغلب هنگامی که کبد نوزاد بالغ میشود از بین میرود. متخصص اطفال بیمارستان لار تصریح کرد: استفاده از داروهای خانگی همچون عناب، ترنجبین و قطره هایی که متاسفانه در داروخانه ها موجود است با ایجاد اسهال در نوزاد باعث می شوند در مقدار کمی (۱۰ درصد) زردی کاهش یابد. بعد از این مدت اگر رنگ مدفوع قرمز یا سیاه یا خشک و سفت شد، باید با متخصص مشورت کرد. در مواردی که شیر مادر میتواند باعث تشدید زردی نوزاد شود، بعد از مشورت با پزشک خود و در صورت تشخیص او باید به طور موقت شیردهی به کودک را متوقف کنید. Content h as been c re᠎ated with GSA Con​te​nt G᠎en erat or  Demov᠎ersi​on᠎.

به نسبتی که به مرور شیر خوردن نوزاد بیشتر میشود، میزان و دفعات ادرار او هم افزایش مییابد. چون میزان ادرار نوزادان در نخستین روزهای پس از تولدش چندان زیاد نیست ولی بعد از تولد به مرور بیشتر میشود. کودکانی که غذای جامد میخورند هم به مرور مدفوع تیرهتر و سفتتری خواهند داشت. از هفته دوم نوزاد روزانه 1 تا 3 بار مدفوع میکند و گاهی به بیش از 10 مرتبه هم میرسد اما از هفته ششم این میزان بهتدریج کم میشود و به یک بار در روز کاهش مییابد. گاهی نیز لکهای نارنجی در پوشک دیده میشود. حتی پستانها نیز در نوزاد دختر ممکن است متورم باشد. چون در نوزادان دختر 3-2 روز اول بعد از تولد ممکن است اندام تناسلی متورم باشد و ترشحات سفیدرنگی ببینید. بین روز 3 تا 5 این میزان به 200 میلیلیتر میرسد و بعد از این زمان نوزاد بهطور متوسط روزانه 700 تا 800 میلیلیتر یعنی 2.5 تا 3.5 فنجان شیر میخورد. طی 2 روز اول بعد از تولد، نوزاد روزانه بین 15 تا 100 میلیلیتر شیر مینوشد. اگر نوزاد شما از شیر مادر استفاده نمیکند، در هفته اول هر ۲ تا ۳ ساعت نوزاد را با حدود ۳۰ تا ۶۰ میلیلیتر از ترکیب مورد استفاده برای تغذیه نوزاد (شیر خشک مناسب) تغذیه کنید.

اگر این میزان از حالت طبیعی کمتر یا ادرار نوزاد زرد و بدبو بود، یعنی یا نوزاد در درجه هوای گرمی نگهداری میشود یا تب دارد. در مواردی که میزان بیلی روبین خیلی بالا و وضعیت نوزاد واقعا وخیم باشد ممکن است آنزیم در مغز تشکیل شود و در موارد خیلی نادر کرنیکتروس بوجود میآید که باعث آسیب دائم به مغز میشود. این امر همچنین باعث افزایش تعداد گلبول های قرمز کودک و کاهش سطح بیلی روبین می شود. چون بین چشمها و روی پلک نوزاد گاهی لکهای قرمز رنگی وجود دارد که کاملا طبیعی است. چرا پلکش قرمز است؟ چرا نوزادم ترشح دارد؟ زردی نوزاد به چه عواملی بستگی دارد؟ در طول 2 ماه بعد از تولد نوزاد باید 8 تا 12 بار در طول روز شیر بنوشد. حكم الإفطار بعد المغرب بسبب النوم. روز اول معمولا نوزاد یک مرتبه ادرار میکند اما از روز پنجم به بعد حداقل 6 مرتبه ادرار دارد. زردی نوزاد تا چند روزگی خطرناک است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *