باور کردن هر یک از از اینها 10 افسانه درباره اجاره دستگاه زردی نوزاد شما را از بالا رفتن نگه می‌دارد

• دقت كنید كه زرد شدن پوست از سر و گردن شروع شده و بتدریج به تمام بدن گسترش پیدا می كند. زردی نوزاد ( یرقان ) همان تغییر رنگ پوست است. 1. درمان زردی نوزادان با کاهش سطح بیلی روبین در خون نوزاد از طریق فرآیندی به نام اکسیداسیون عکس صورت میگیرد به این صورت که اکسیداسیون نوری،اکسیژن را به بیلی روبین اضافه می کند و بنابراین بیلی روبین به راحتی در آب حل می شود.یعنی فتوتراپی باعث تغییر بیلی روبین به ترکیباتی میگردد که از طریق ادرار و مدفوع دفع میشوند. اگر زردی درمان و کنترل نشود، ملتهب و مزمن شده در شکم و پا ها نیز تغییر رنگ ایجاد خواهد کرد؛ پس بهتر است در صورت مشاهده زرد شدن سفیدی چشم نوزاد سریعاً به پزشک مراجعه فرمایید. این عارضه اگر به موقع با اجاره دستگاه زردی نوزاد درمان شود کاملا بی خطر بوده و سریع درمان انجام می شود اما اگر در همان ابتدا درمان صورت نگیرد می تواند صدمات جبران ناپذیری به جای بگذارد . اجاره دستگاه زردی نوزاد با توجه به درجه زردی نوزاد برای درمان زردی در منزل در صورت تجویز پزشک ، مفید و تاثیر گذار خواهد بود.

کودک ممکن است مشکلات کبدی و ناهنجاری های ناشی از ضربه داشته باشد ؛ همچنین گلبولهای قرمز غیر طبیعی ممکن است دلیلی برای میزان غیر طبیعی بالای بیلی روبین باشند. بهطور مثال اگر نوزادی با وزن سه و نیم یا چهار كیلوگرم و پس از 9 ماه به دنیا آمده باشد و میزان بیلیروبینش هم 12 باشد، این میزان بیلیروبین برای این نوزاد سالم، طبیعی است و مشكلی ایجاد نمیكند و بیلیروبین ایجاد شده نیز از طریق كبد دفع میشود. بعضی از علل زردی در نوزاد تازه متولد شده ،کبد نابالغ است که قادر به پردازش مقدار طبیعی بیلی روبین در بدن کودک نمی باشد که معمولاً بدون مداخله پزشک هم رفع میشود. بیلی روبین به طور معمول در کبد تجزیه می شود و از طریق مدفوع از بدن خارج می شود. در نوزادان تازه متولد شده ، بدن ممکن است بیش از فرآیند تولید کبد ، بیلی روبین تولید کند. بیلی روبین که به رنگ مایل به زرد است ، هنگام تجزیه سلول های قرمز خون تولید می گردد. در این مطلب به مجموعهای از نگرانیهای شایع والدین در بدو تولد کودک پرداختهایم. قبل از تولد نوزاد ، هموگلوبين در جنين و نوزادان تازه متولد شده يافت مي شود. ​Th᠎is c on tent has  be᠎en do​ne by GSA Con te nt G​en​er ator Dem oversi​on​!

انواع زردی در نوزادان چیست ؟ مدام میپرسید این خط اخم بین 2 ابرویش چیست؟ راه های درمان زردی نوزاد چیست ؟ از آنجا که بسیاری از مادران و نوزادان پس از زایمان از بیمارستان خارج می شوند ، ممکن است تا زمانی که نوزادان در خانه نباشند ، زردی ظاهر نشود. مطالعات نشان داده است، نوزادان مبتلا به زردی نسبت به سایر نوزادان دچار کمبود ویتامین D هستند. نوزادانی که قبل از هفته 37 ام بارداری به دنیا می آیند می توانند به زردی مبتلا شوند . فروش کلیه محصولات و ملزومات پزشکی ، ارتوپدی و درمانگاهی ، انواع فشار سنج و دستگاه قند و نوار تست قند ، انواع توالت فرنگی دیواری ، پلاستیکی ، فلزی و آلومینیوم ، انواع ویلچر و عصای چوبی و فلزی و واکر های ساده و چرخ دار ( دستگاه زردی نوزاد اجاره داده میشود ) -انواع جوراب واریس ، برندهای ایرانی و خارجی ، انواع بخور سرد و گرم مخصوص آلودگی هوا -انواع بالشت های طبی و بارداری وایرینگ های گردنی و نشیمن – انواع ماسک معتبر و محلول ژل ضد عفونی دست و دست کش و شیلد صورت& و تب سنج و اکسیژن – انواع گن های زیبایی و لاغری – انواع کیسه های آب گرم ، انواع محصولات خوراکی مخصوص بیماران دیابتی ، انواع گاز و باند و چسب و گچ و آتل های آماده و .. .

بعد از اینکه درجه زردی نوزاد شما مشخص شد باید بابت اجاره دستگاه زردی و دریافت مشاوره با مجموعه زردی کلینیک تماس حاصل فرمایید . زردی شیر مادر معمولا پس از 3 تا 5 روزگی شروع میشود و ممکن است تا سه هفتگی یا بعد از آن ادامه داشته باشد. این سیستم با ساز و کاری علمی و مدبرانه سبب می شود زردی نوزاد بعد از مدت زمان کوتاهی برطرف شود.شیوه ای که در معالجه زردی نوزادان بکار گرفته می شود تابش نور با طول موجی ویژه به قسمت هایی از بدن نوزاد می باشد. صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (طرح های ویژه). با این حال ، کبد نوزاد تازه متولد شده نمی تواند بیلی روبین را به همان سرعتی که تولید می شود فیلتر کند و در نتیجه باعث افزایش هیپربیلی روبینمی (بیلی روبین بیش از حد) می گردد. عوارض و خطرات زردی نوزادان اگر مقدار بیلی روبین سرم خون نوزاد کم باشد ، مشکلی نیست و ضایعه ای به بار نخواهد آمد ، ولی اگر تخریب گلبول های قرمز وجود داشته باشد و مقدار بیلی روبین هم زیاد باشد ( بیشتر از 20 میلی گرم در صد میلی لیتر خون ) ، این ماده روی سلول های مغز اثر می نماید و موجب تخریب آنها میگردد و ضایعات جبران ناپذیری به وجود می آورد که آن را کِرنیکتروس می نامند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *