با استفاده از این نکات ساده دروازه ها را برای اجاره دستگاه زردی نوزاد باز کنید

در صورت شروع نکردن به موقع درمان ممکن است میزان بیلی روبین بیش از حد شود و خطراتی را برای نوزاد به همراه داشته باشد. عواملی که خطر را افزایش میدهند شامل مصرف مواد مخدر، نوشیدن بیش از حد الکل، داروهای کبدی و سابقه بیماری کبد است. مدت رمان استفاده از دستگاه فتوتراپی خانگی بسته به میزان بیلی روبین خون ، سن و وزن نوزادان متفاوت میباشد که تعیین آن توسط پزشک متخصص انجام میشود. از طریق تزریق داخل وریدی آنتی بادی ها می توان زردی نوزاد را کم کرد و همچنین احتمال نیاز داشتن به دریافت خون را نیز کاهش داد. برخی خانواده ها توان پرداخت هزینه های نگهداری نوزاد خود برای بستری شدن تا زمان بهبودی کودک خود را ندارند .از این رو می توان فرزند خود را در منزل و با تهیه دستگاه فتوتراپی درمان نمایند . علت زرد رنگ شدن پوست و زرد شدن سفیدی دور چشم نوزاد بالا بودن سطح رنگدانه ای در خون به نام بیلی روبین ( به انگلیسی: Bilirubin ) می باشد. هپاتومگالی “Hepatomegaly” همان بزرگ شدن کبد است. زردی بیماری شایع در نوزادان تازه متولد شده می باشد و می بایست در همان ایتدا نسبت به درمان آن اقدام نمود . Conte᠎nt has  been created wi th GSA  C on te nt Gener᠎ator DEMO!

در این روش به طور مکرر مقادیر کمی از خون از بدن نوزاد خارج شده و بعد به همان مقدار خون وارد بدن نوزاد می شود. اگر مادر گروه خون O داشته باشد ولی نوزاد گروه خون A یا B داشته باشد. البته در حال حاضر مجموعه بِسپارش به عنوان اولین مجموعه در ایران اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد بدون نیاز به چشم بند کرده است. فوتوتراپی روشی است که در خانه هم انجام می شود، که نوزاد را با چشم های بسته و بدون لباس (فقط با پوشک) در این دستگاه قرار می دهند. در این بیماری رنگ صورت و یا تمامی بدن نوزاد زرد می شود. در نوع اول که توسط متخصص اطفال تشخیص داده شود ، مشکلی نداشته و بیماری سیر طبیعی خود را طی کرده و برطرف می شود . والدین گرامی می توانند با اجاره دستگاه فتوتراپی در غرب تهران و نقاط دیگر در تهران و شهرستانها دستگه مناسب را برای هر تعداد روزی که می خواهند کرایه نباید و طبق تجویز پزشک در ساعت های مشخص فرزند خود را داخل دستگاه نگهداری نمایند. اگرچه علت دقیق آن مشخص نشده است ، اما تصور می شود در اثر تجمع پورفیرین ها و سایر متابولیت ها باشد.

This was gen er᠎ated  by G᠎SA Content Gen​erator Demov᠎er si᠎on!

همچ نین هموطنان عزیز تهرانی می توانند اقدام به اجاره دستگاه فتوتراپی در غرب تهران و سایر نقاط دیگر نمایند و این وسیله را به راحتی تحویل بگیرند. بیلی روبین ارائه شده و معرفی شده به وسیله ی ما یعنی سایت ایرانیان مد از نوع بسیار با کیفیت و مرغوب و با دوام آن می باشد . بهترین نوع دستگاه با کمترین هزینه چهار لامپه،دارای نمایشگر عمر مفید لامپها راه اندازی آسان دستگاه چشم بند استریل و مخصوص نوردرمانی فرصت را از دست ندهید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. شما می توانید با استفاده از دستگاه مخصوص استفاده در منزل، زردی نوزادتان را درمان نمایید. به این ترتیب که بدن کودک را بدون لباس و با چشم بند مخصوص در دستگاه قرار داده و دستگاه را روشن کنید. در هنگام کار با دستگاه سنجش زردی نوزاد ، در صورتیکه فوتوتراپی بیلی روبین بالا نباشد نیازی به درآوردن پوشک نوزاد و عریان کردن کامل نیاز نیست. یکی از مسائلی که پدران و مادران در هنگام بدو تولد نوزاد خود با آن روبرو هستند ابتلای نوزاد به بیماری زردی می باشد.

هیچ راهی واقعی برای جلوگیری از زردی نوزاد وجود ندارد. کودکی سلامت و بدون عارضه زردی به دنیا آورد. نوزاد نارس: نوزادی که قبل از هفته 38 بارداری به دنیا میآید ممکن است قادر به پردازش بیلیروبین به سرعت نوزادان دیگر نباشد. با نحوه پیشرفت زردی نوزاد آشنا شوید … با زردی نوزاد، علائم و عوارض عدم درمان آشنا شوید. آرد جو» از جمله موادی است که میتواند در درمان زردی مؤثر واقع شود به این صورت که آرد جوی نرم و الکشده را روی بدن نوزاد بهجز روی صورت و دور ناف میپاشند؛ این روش همراه نوردرمانی تأثیر و سرعت درمانی بیشتری خواهد داشت. شرکت زردی شکن رسام تنها مرکز تخصصی درمان زردی نوزاد با چندین سال تجربه درخشان می باشد. اجاره دستگاه زردی نوزاد و انجام فتوتراپی در منزل از روش های درمان زردی نوزاد می باشد و ما در شرکت زردی شکن رسام در خدمت شما عزیزان می باشیم تا اجاره دستگاه زردی نوزاد و دستگاه زردی شکن را برای اولین بار در ایران با تاییدیه رسمی از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور انجام دهیم. والدین عزیز می توانند از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت اجارکس کلیه تجهیزات پزشکی را که در طول درمان بیمار خود به آن نیاز دارند اجاره نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *