با دنبال کردن سه مرحله آسان، زردی نوزاد نی نی سایت نتایج بهتر را دریافت کنید

این بررسی معمولاً شامل تست آزمایشگاهی، اسکن مغز و بررسی تاریخچه پزشکی مادر و بارداری است. هنگامی که پزشک مشکوک می شود که کودکی در طول فرآیند زایمان از اکسیژن محروم شده است، احتمالاً آزمایشات و اسکن هایی را برای تعیین اینکه آیا کودک دچار آسیب مغزی شده است یا خیر درخواست می کند. تست پوست: پزشک اطفال دستگاهی را روی پیشانی کودک قرار میدهد تا میزان بیلیروبین را کنترل کند. هنگامی که از این ابزارهای پزشکی با سهل انگاری استفاده می شود، شاید با اعمال نیروی اضافی، کودک دچار آسیب دائمی مغز شود. و نکته آخر این است که برای دستگاه کاورهای زیپ دار و ضد آبی تهیه کرده تا در زمان حمل و نقل و استفاده مکرر از دستگاه، بدنه بیرونی دستگاه از خط و خش و ضرب دیدگی محفوظ بماند. این بدان معنی است که شما باید یک کمربند مانیتور جنین بپوشید که میتواند حرکت شما را محدود کرده و تغییر وضعیتها در حین زایمان را دشوار کند. تزریق آمپول فشار در زایمان سبب ایجاد مداخلههای دیگر نظیر تزریق رگی، کنترل و مانیتورینگ جنین و ماندن طولانی مدت در بستر میشود.

یکی دیگر از مواردی که می تواند به مادران در ایجاد رابطه شیردهی با نوزادان خود کمک کند تماس پوست با پوست است. در برخی موارد درمان زردی در نوزادان قبل از این که آن ها بیمارستان را ترک کنند، انجام می گیرد. رحمی که با استفاده از اکسی توسین طولانی مدت تحریک شده است پس از زایمان، جمع شدن و انقباض آن، دچار اختلال می شود. یا برای تسریع زایمان در طولانی مدت از اکسی توسین استفاده کردند. مدیران این شرکت با توجه به کمبودی که در زمینه اجاره دستگاه فتوتراپی در سطح کشور احساس می کردند تصمیم به احداث و راه اندازی این شرکت نمودند . به عنوان مثال، تا زمانی که فرزند شما به اندازه کافی بزرگ نشده باشد که بتواند صحبت کند و در آزمونهای شناختی پیچیدهتر شرکت کند، اندازهگیری برخی ناتوانیهای یادگیری غیرممکن خواهد بود. اگر فرزند دیگری در خانه دارید، او را از محل درمان دور نگه دارید و به او یادآوری کنید که به چراغهای دستگاه نور درمانی خیره نشود. برخی از زایمان ها چالش های دیگری را به همراه دارند. با این حال، این بیماری در بسیاری از موارد، نتیجه قصور پزشکی است. برخی از مواردی که می تواند قصور پزشکی باشد در زیر توضیح داده شده است. Con​tent h as be​en c reat ed with t᠎he help of GSA C on tent  G᠎en erator  D emov ersi on​.

شما باید با یک پزشک اطفال صحبت کنید و همچنین می توانید با وکلای مجرب قصور پزشکی تماس بگیرید تا مشخص شود آیا مورد خاصی وجود دارد یا خیر. پس با مشاهده اولین نشانه های زردی در کودک، بلافاصله باید برای درمان به پزشک مراجعه کرد. برای اینکه زردی از بدن نوزاد خارج شود باید مکرر ادرار و مدفوع داشته باشد تا بیلی روبین جمع شه در خون خارج شود و اگر شیر مادر برای نوزاد کافی نباشد باید از شیر خشک استفاده شود و در صورت تشخیص پزشک می توان در کنار شیر خشک نیز از مکمل ها برای نوزاد استفاده کرد. پزشک شما تزریق آمپول فشار در زایمان را با دادن یک دوز کوچک شروع خواهد کرد و به تدریج آن را افزایش میدهد تا زمانی که انقباضات شما دو تا سه دقیقه با هم فاصله داشته باشند. اگر کودک شما در دو یا سه ماهگی لبخند نمی زند، ممکن است در حین زایمان دچار آسیب مغزی شده باشد. به عنوان مثال، کودک مبتلا به فلج مغزی در رسیدن به نقاط عطف خاص مانند نشستن، چهار دست و پا رفتن، راه رفتن و لبخند زدن مشکل دارد. حتما مطالعه کنید : طول عمر کودکان فلج مغزی چقدر است ؟

طراحی لامپ های ضد حرارت بدین صورت است که نوزاد هیچ گونه آسیبی در طول درمان نخواهد دید. زردی نوزاد یک ماهه باید چند باشد؟ گرچه این تاخیرها ممکن است در محدوده قابل قبول رشد کودک شما اتفاق بیفتند ، اما اگر بیش از یکی از این علائم را مشاهده کردید، باید کودک خود را توسط متخصص اطفال معاینه کنید. یکی دیگر از علائم فلج مغزی تاخیر در رشد است. اگرچه فاویسم قابلدرمان نیست اما میتوان با برخی راهکارها از عوارض این مسئله پیشگیری کرد.گفتگو با پزشک یا مشاور ژنتیک قبل از آزمایش و بعد از آن به شما کمک میکند که در مورد اهمیت آزمایش DNA و دیگر آزمایش های ژنتیک مانند آزمایش کاریوتایپ درک بیشتری داشته باشید. یرقان یا زردی نوزادان شایع است اما زردی نوزاد همیشه طبیعی نیست. اما اگر بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت زایمان شروع نشود، پزشک تصمیم میگیرد که روند القاء را متوقف کند تا شما بتوانید استراحت کنید و ممکن است بعداً دوباره القاء را امتحان کند، یا اقدام به سزارین کند. طول عمر این مهتابی زردی اطفال حدود 2000 ساعت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *