با دنبال کردن سه مرحله ساده، اجاره دستگاه زردی نوزاد نتایج بهتر را دریافت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اجاره کردن این دستگاه های فتوتراپی از وب سایت نوزاد زردی می توانید هم اکنون از طریق شماره های تماس با ما تماس حاصل نمایید. همین حالا تماس بگیرید و با زرد ایران زردی نوزادتان را به صورت تضمینی درمان کنید . دلیل زردی در نوزادان بالا بودن فاکتور بیلی روبین در خون آن ها می باشد که همان رندگدانه های زرد و نارنجی است. استفاده از این روش درمان موجب می شود که زردی نوزاد شما در دو الی سه رو به صورت کامل بهبود پیدا کند. در صورتی که نوزاد شما با زردی متولد شده باشد باید شما به عنوان والدین نوزاد بلافاصله پس از تولد نوزاد را برای درمان زردی نزد پزشک معالج ببرید تا روند درمان زردی نوزاد آغاز گردد. زمانی که شما با شرکت زردی کلینیک تماس می گیرید کارشناسان ما به صورت کامل شما را با مراحل اجاره دستگاه زردی نوزاد آشنا می کند و به تمامی سوالات شما در زمینه درمان زردی نوزاد پاسخ خواهند داد. زردی پس از کبد: هنگامیکه انسدادی در تخلیه بیلی روبین از بدن شما وجود دارد، منجر به زردی پس از کبدی میشود. زردی نوزاد در صورتی که برای درمان پیگیری صورت نگیرد می تواند یک بیماری خطرناک برای نوزاد باشد شما باید به عنوان والدین نوزاد نسبت به درمان سریع زردی اقدام کنید در صورتی که درمان زردی به تاخیر بیفتد ممکن است آسیب ها جبران ناپذیری را به جای بگذارد و باعث یک عمر پشیمانی برای والدین شود.

This h​as be en c᠎re at᠎ed by G​SA C​onte​nt G᠎enerat or ᠎DEMO᠎.

شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزانیم ،در اولین فرصت پس از ثبت سفارش دستگاه برای شما ارسال خواهد شد . مشاورین کارآزموده زردی بان پس از تحویل دستگاه زردی نوزاد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات والدین محترم در رابطه با درمان و نحوه عملکرد دستگاه فتوتراپی می باشند. دستگاه فتوتراپی کلاسیک و ال ای دی LED جهت درمان زردی نوزاد در منزل بهترین گزینه جهت درمان زردی نوزاد در منزل می باشد. با اجاره دستگاه زردی نوزاد از زردی کلینیک این دستگاه درب منزل تحویل داده می شود و نحوه استفاده از آن به والدین آموزش داده خواهد شد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد امروزه اکثر والدین ترجیح می دهند نوزاد خود را در منزل و با استفاده از دستگاه زردی نوزاد درمان کنند والدین میتوانند در منزل و با تماس با شرکت زردی کلینیک نسبت به اجاره دستگاه زردی نوزاد اقدام نمایند. توصیه می کنیم دمای محیط را حدود 25 درجه قرار دهید. حدود ۶۰ درصد نوزادان، زردی را بهطور خفیف تجربه میکنند که بیشتر آنها در طول یک یا دو هفته بدون وجود هیچ مشکلی، بهبود مییابند. دانشیار گروه نوزادان، مرکز تحقیقات نوزادان، دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران. ᠎Th is c onte᠎nt h᠎as been g enerated  by GSA Cont᠎ent Genera tor DE MO!

2. مربی گروه مامایی، واحد تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی، تنکابن، ایران. 3. کارشناس ارشد مامایی، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، بروجرد، ایران. به تمامی مادرانی که با این مشکل روبرو هستند توصیه می شود که با استفاده و خوردن لیمو ترش باعث تسریع در حل مشکل خود و نوزادشان شوند. مادران با خوردن چند لیمو ترش قبل از هر بار شیردهی به نوزادشان موجب از بین رفتن زردی (یرقان) در کودکانشان می شوند. همیشه در کنار شما عزیزان هستیم تا درمان زردی را به صورت قطعی انجام دهیم. بسیاری از نوزادان در زمان ترخیص از بیمارستان (روز دوم) شروع به زرد شدن میکنند در این شرایط، ممکن است پزشک یک آزمایش پیگیری، زمانیکه کودک شما سه تا پنج روزه است، انجام دهد. با بیش از ده سال سابقه درمان ، تضمین 100% درمان زردی نوزاد در قم را به شما میدهیم. علل عمده زردی طول کشیده شامل کم کاری غده تیروئید، عفونت ادراری، بیماری فاویسم، بیماری گالاکتوزومی و یا در مواردی علل ناشناخته می باشد. خانواده های محترم ساکن در شهر قدس ( قلعه حسن خان ) می توانند با یک تماس دستگاه های استاندارد فتوتراپی نوزاد را از نزدیکترین مرکز مجاز تهیه نمایند و یا در صورت تمایل می توانند درخواست تحویل دستگاه زردی را در منزل نمایند.

چه زمانی زردی خطرناک است؟ چه عواملی باعث زردی کودکان می شود ؟ دستگاه زردی نوزاد یا همان دستگاه فتوتراپی در واقع وسیله ای است که با تابش نور مخصوص به بدن کودک موجب شکسته شدن بیلی روبین تجمع یافته در زیر پوست نوزاد میشود و باعث شکسته شدن بیلی روبین شده و از طریق مدفوع دفع میشود. در واقع شیر مادر، نوزاد را از کم آبی نجات می دهد و با رشد نوزاد، کبد او هم به تکامل می رسد و می تواند بیلی روبین ها را از بدن خارج کند و زردی را درمان کنید. این دستگاه در واقع بر پایه یک روش علمی طراحی شده است که به آن نور درمانی گفته می شود. و نوزاد و مادر با خیال راحت و سلامتی کامل به منزل بر می گردند . اجاره دستگاه زردی ارزان در قم همراه با تاییدیه وزارت بهداشت را با ما تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *