بحث بر سر قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در مشهد

عرق کاسنی یکی از مواد غذایی است که بزرگترها و افراد باتجربه معمولا به خانم های باردار به منظور جلوگیری از بروز زردی در نوزاد پیشنهاد می دهند. لازم به ذکر است که این نوع از دستگاهها نصب نسبتا آسانی دارند. خرید اینترنتی دستگاه فتوتراپی از مجموعه GMED به شما این امکان را می دهد تا به بستری وسیع از دستگاه های فتوتراپی دسترسی داشته باشید که هر کدام قابلیت های خاص و ویژه ای دارند و در عین حال از استانداردهای بهداشت و مجوز های لازم برخوردار هستند. بانک جامع مشاغل کتاب نقره ای (آگهی اینترنتی) با هدف آگاه سازی افراد در این زمینه و به تبع آن تبلیغات و شناساندن انواع مشاغل و اصناف، ایجاد شده است. البته احتمال اینكه زردی نوزاد بالای عدد 20 شود بسیار كم است و از هر 100 بچهای كه بهدنیا میآید، تنها ممكن است چهار یا پنج کودک با بیلیروبین بالای20 درگیر شوند. بنابراین اندازه گیری زردی نوزاد 12 روزه یا سنجش زردی نوزاد 22 روزه میتواند با هر دو روش انجام شود و هر دو روش نیز میتواند به خوبی قابل استناد باشد. بنابراین باید عوامل موثر در قیمت دستگاه فتوتراپی را بدانید تا بتوانید یک تخمین حدودی از قیمت هر دستگاه داشته باشید. ​Po st has been gen er​at​ed by GSA Con​tent Gen᠎erat or D emoversi on​.

قیمت این دستگاه یک قیمت ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلف می تواند تغییر کند. در ادامه این عوامل مورد بررسی قرار گرفته اند. نور افکن هالوژن، لامپ فلوئورسنت، لامپ فلوئورسنت متراکم و دیود ساطع کننده نور یا همان ال ای دی از جمله منابع نوری هستند که در دستگاه های فتوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند. ابتدا چشم بند را روی چشمهای کودک گذاشته لباسها را خارج کنید و کودک را فقط با چشم بند و پوشک زیر دستگاه قرار دهید . دستگاههای خانگی با ویژگی های مختلفی و با قیمتهای متفاوت به فروش می رسند. خرید دستگاههای فتوتراپی خانگی برای افرادی که می خواهند برای بچه خود استفاده کنند و استفاده دیگری ندارند، معمولاً به صرفه نیست؛ زیرا قیمت دستگاه فتوتراپی بالاست و با توجه به اینکه بعد از اتمام کار، قابل استفاده در منزل نیست به نظر می رسد که اجاره و استفاده موقت از این دستگاهها به صرفه تر است. قیمت 40 هزار تومان نیز برای این دستگاه معقول است. دستگاه فتوتراپی کلیدی ترین تجهیزی است که برای درمان زردی در نوزادان استفاده می شود. مجموعه GMED به عنوان یکی از برترین مجموعه های فروش انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گامی مثبت در راستای ارائه بستری جامع و گسترده از انواع دستگاه های پزشکی در حوزه ها و شاخه های مختلف طب نموده است.

در مرکز “سلامت به توان” تمامی تجهیزات پزشکی جهت استفاده بیماران و نیازمندان در منزل موجود می باشد. دستگاه های فتوتراپی دارای ساز و کار مشابهی هستند و همه آن ها بر پایه تابش نور کار می کنند اما تفاوت در جزئیات موجب شده تا قیمت های متنوعی را در بازار خرید دستگاه فتوتراپی شاهد باشیم. بسیار مهم است که در انتخاب دستگاه فتوتراپی سراغ دستگاه هایی بروید که دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند در غیر اینصورت ممکن است دستگاه های غیر مجاز آسیب های جدی و جبران ناپذیر به سلامت نوزاد شما وارد کنند. قیمت اجاره دستگاه فتوتراپی ال ای دی بدلیل جدید بودن تکنولوژی این نوع از دستگاهها بسیار متغیر است. این تغییر قیمت می تواند بدلیل مدل دستگاه و امکانات آن و یا محاسبه مسیر حمل و نقل دستگاه روی قیمت هر شب آن باشد. دستگاههای فتوتراپی(زردی نوزادان) در دو مدل خانگی و بیمارستانی استفاده می شوند.

زردی که بعد از گذشت 2 روز از تولد نمایان شده و در روز 4 به اوج خود میرسد. ۳.زردی به علت گروه خونی Rh منفی مادر که نوزاد Rhمثبت است و معمولا در بدو تولد رخ می دهد.(روزاول و دوم تولد). زردی عارضه ای است که پس از تولد در نوزادان بروز می کند و رنگ پوست و سفیدی چشم های آنها به رنگ زرد در می آید. عفونتهای نوزادی نیز یکی دیگر از علل ایجاد زردی در نوزاد است. جسم و جان نوزادان بسیار نحیف است بنابراین واقعا مهم است که دستگاه فتوتراپی هیچ آسیبی برای سلامتی آن ها ایجاد نکند و فاقد اشعه یو وی باشد. بیلیروبین ماده زرد رنگی است که در اثر تجزیه گلبولهای قرمز ایجاد میشود. هر چه میزان بیلی روبین نوزاد بیشتر باشد مدت زمان بیشتری برای درمان نیاز است. بهره مندی از شیوه های ارسال اصولی و تحویل دستگاه در سریع ترین زمان ممکن، بهره مندی از صرفه اقتصادی و مشاوره رایگان قبل از خرید از جمله مزیت های خرید دستگاه فتوتراپی از مجموعه GMED می باشد. این شیوه می تواند کارایی و اثربخشی قابل توجهی روی روند تسریع درمان نوزاد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *