بدون بیشتر خطا با اجاره دستگاه زردی نوزاد

چشم های نوزاد هر دو تا سه روز بررسی شود. ایجاد نمایندگی فعال در شهرستان های مختلف و اجاره دستگاه زردی نوزاد یک کسب و کار پر سود و با در آمد مناسب است . شما والدین محترم ، درصورت نیاز به دستگاه فتوتراپی و با توجه به تجویز پزشک معالج نوزاد، جهت تهیه دستگاه می توانید با ما تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت نسبت به تحویل دستگاه به شما اقدام شود. جهت درمان زردی نوزاد شما می توانید از این سه روش استفاده نمایید اما ما به شما می گوییم که موثرترین روش درمان، گزینه سوم است. نور درمانی را متوقف کنید و این موضوع را با پزشک متخصص مطرح کنید. نکته: این عوارض با پایان یافتن فتوتراپی از بین می روند. در این نوع فتوتراپی نور توسط کابل هایی به یک سطحی مانند پتو منتقل شده و سپس پتو به دور نوزاد پیچیده می شود. یکی از منابع متداول نور برای دستگاه فتوتراپی ( دستگاه درمان زردی نوزاد ). این نوع لامپ, نور آبی رنگ با طول موج 400 تا 520 nm تولید میکنند.  Art​icle h as be en creat ed wi th GSA Conte nt Gener​at or Dem᠎ov ersion.

دستگاه زردی نوزاد به دستگاهی گفته می شود که برای درمان زردی یا همان یرقان مورد استفاده قرار می گیرد. زردی نوزاد، با رنگ زرد مشخص در سفیده چشم و چهره نوزاد تایید خواهد شد،که در چنین مواقعی باید توسط آزمایش پوست یا آزمایش خون سطح بیلی روبین اندازه گیری شود. این روش خانگی بسیار آسان میتواند باعث کاهش سطح زردی نوزادتان شود. وقتی سطح آن به اندازه کافی پایین بیاید، چراغ ها را خاموش می کنند. کبد نوزادان تازه متولد شده هنوز بهاندازهی کافی بالغ نشده است و قادر نیست بیلیروبین موجود در خون را بهخوبی تصفیه کند. 2. نوزادانی که به اندازه کافی شیر مادر یا شیر خشک دریافت نمی کنند. بعنوان مثال می توان از دو یا سه دستگاه فتوتراپی سنتی به صورت همزمان و از جهت های مختلف و یا ترکیب دستگاه فتوتراپی سنتی ( غیر فیبراپتیک ) و فتوتراپی فیبراپتیک استفاده کرد. همچنین می توانید در زیر می توانید لیست دستگاه های فتوتراپی شرکت تپکو را مشاهده نمایید.

در صورتی که به نکات زیر توجه نمایید. دستگاه زردی در اسلامشهر ، بیلی روبین خون نوزاد را به ترکیباتی تبدیل می کند که از طریق ادرار و مدفوع دفع می شوند. زردی در برخی نوزادان طی چند روز از بین می رود اما در برخی دیگر که میزان بیلی روبین در بدنشان بیش از حد است ، نیاز به درمان دارد. یکی از عوامل مهم افزایش زردی نوزاد پس از درمان ضعف کبد آن می باشد و عملکرد کبد به مرور زمان و با بزرگتر شدن نوزاد بهتر خواهد شد. عملکرد این دستگاه ( چه در منزل و چه در بیمارستان ) تنها کاهش زردی نوزاد است و در پایین نگهداشتن زردی بعد از پایان فتوتراپی تاثیری ندارد. اکثر مادر و نوزادها، معمولا پس از ۷۲ ساعت از تولد نوزاد از بیمارستان مرخص میشوند، بههمیندلیل هم، والدین باید حواسشان به این موضوع باشد. توجه داشته باشید که قسمت هایی از بدن نوزاد که باید در معرض نور دستگاه قرار بگیرد چرب نباشد و پماد به آن قسمت ها مالیده نشده باشد. بیلی روبین زیادی در خون نوزاد با نور درمانی ویژه و در موارد شدید آن از طریق تعویض خون نوزاد کم می شود و اگر درمان به موقع صورت گیرد از عوارض زردی نوزادان پیگشیری می کند.

هنگامی که بدن نوزاد بیش از حد بیلی روبین دارد پوست زرد خواهد شد، این شرایط زردی نامیده می گردد. در این نوع زردی بیلی روبین در آب محلول است و به همین دلیل کبد می تواند آنرا از طریق ادرار دفع کند. همچنین این روش ها برای پیشگیری موثرتر است. همچنین آخرین و بیشترین شدت درجه زردی، ۲۵ است که پزشک با توجه به شرایط فیزیکی نوزاد، سن و نتیجه آزمایش خون کودک بهترین روش درمان را انتخاب میکند. نوزاد بدون لباس و همراه با چشم بند و پوشاندن ناحیه تناسلی, درون دستگاه قرار دهید. به نظر می رسد حتی در نوزادان سالم نیز در هفته اول پس از تولد لکه زرد رنگی در پوست (زردی فیزیولوژیکی یا ایکتروس) و سفیدی چشم (اسکلرا) وجود دارد که ممکن است ابتدا توسط پرستاران کودکان هنگام مراقبت از نوزاد مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که از چشم بند استفاده نشود. همانطور که گفتیم، معمولا نوزادان تازه متولد شده، دچار زردی یا یرقان میشوند که البته این مسئله در کودکانی که سن بالاتری دارند، بیشتر به دلیل تغذیه نادرست و نامناسب ایجاد میشود. همه این ها می توانند به راحتی درمان شوند. همچنین استفاده از انواع آش و سوپ جو، شربت عسل، آب و مایعات از جمله آبمیوه ها می تواند به درمان زردی نوزاد کمک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *