برای داشتن اجاره دستگاه زردی نوزاد در جنوب تهران عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

دکتر راداخریشنان شرح می دهد: هنگامی که نوزاد جدید شما بعد از تولد آغاز به تنفس می کند ، سلول های قرمز خون اضافی که کودک شما در رحم داشته است از بین می رود. زردی نوزادان حداکثر تا هفته دوم تولد خودش را نشان می دهد. انواع فلورسنت قدیمی تر هستند، و قدرت کمتری دارند، اما انواع LED دارای تکنولوژی جدیدتری بوده، و نوزادان را زودتر درمان می کنند. این مسؤول در همین راستا بابیان اینکه نوزادی که خوابآلوده شود میل به خوردن شیر ندارد و این کم شیر خوردن باعث تشدید زردی میشود، بیان کرد: برای والدینی که این دارو را برای نوزاد استفاده میکند اطمینان کاذب ایجاد میشود و تصور میکنند نوزاد خوب شده ولی متأسفانه بعد از چند روز نوزاد بهبود نیافته و دچار خوابآلودگی و عارضه زردی شده و والدین مجبورند برای بستری نوزاد اقدام کنند. زمینه و هدف: زردی یکی از مشکلات شایع دوران نوزادی است که برای درمان آن از نور درمانی، دارو درمانی، تعویض خون و یا طب سنتی استفاده می کنند. در نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند ممکن است دو نوع زردی دیده شود. Th​is post was created wi᠎th G᠎SA Con​tent  G᠎en​er at or Dem ov ersion​.

لامپ فتوتراپی UVB فیلیپس با ولتاژ 59 ولت و توان مصرفی 20 وات و شدت جریان 0.36 آمپر ،محصولی از شرکت فیلیپس می باشد که به طور رایج در درمان بیماری زردی کاربرد دارد.شکل پایه این لامپ ،بصورت T38 میباشد و طول این لامپ، 60.4 سانت هست.طول عمر مفید این لامپ ، 2000 ساعت بوده و از طول موج 400 الی 500 نانومتر و وزن 156 گرم برخوردار است،کد انحصاری مربوط به این لامپ فتوتراپی،TL 20W/52 است. زردی شیر مادر ممکن است در برخی از نوزادان سالم که از شیر مادر تغذیه می نمایند ، پس از روز 7 تولد ظاهر گردد. بعد از تولد مدت زمانی طول می کشد تا کبد نوزاد کارایی لازم برای دفع بیلی روبین اضافی را داشته باشد. زردی نوزاد تازه متولد شده هنگامی اتفاق می افتد که کودک سطح بالایی از بیلی روبین در خون داشته باشد. شنبه 00/6/20، تهران , (اخبار رسمی): بیلی روبین یک رنگدانه زرد است که در خون و مدفوع افراد است. بیلی روبین از طریق خون به کبد منتقل می گردد ، جایی که به عنوان یک ماده شیمیایی برچسب خورده و به صفرا منتقل می گردد ، رنگدانه سبز ساخته شده توسط کبد این کار انجام می گردد. Art​icle was cre᠎ated with the help of G SA Content Gen​erator Demov ersion .

دستگاه زردی سیستمی است که معمولا از آن برای معالجه زردی نوزادان به کار گرفته می گردد. همان گونه که مستحضرید یکی از بیماری های رایج در میان نوزادان تازه به جهان آمده زردی یا یرقان می باشد. کاداککل راداکریشنان ، متخصص گوارش بچه ها ، گفت: این تغییر رنگ زرد در یک نوزاد تازه متولد شده زردی نامیده می گردد و این یک مسئله رایج است. کاداککل راداکریشنان ، متخصص گوارش کودکان ، گفت: این تغییر رنگ زرد در یک نوزاد تازه متولد شده زردی نامیده می شود و این یک مسئله رایج است. زردی به دلیل افزایش سطح رنگدانه های مایل به زرد در خون است که بیلی روبین نامیده می شود و هنگامی که بدن کودک سلولهای قرمز خون اضافی را تجزیه می کند ، تشکیل می شود. در مدت حاملگی کبد مادر بیلی روبین جنین را نیز دفع می کند. این میزان بالاتر بیلی روبین و این واقعیت که بسیاری از کبد نوزادان نمی توانند به درستی از شر آن خلاص شوند ، باعث می گردد که نوزادان سطح بالاتری از آن داشته باشند. در تمامی نوزادان درجاتی از آن وجود دارد (بالاتر از ۲ میلی گرم بر دسی لیتر) اما زمانی که عدد این زردی به بالاتر از ۵ میلی گرم بر دسی لیتر میرسد به مرحله قابل مشاهده با چشم میرسد و پزشک معالج تشخیص زردی میدهد و با آزمایش بیلی روبین عدد و درجهی قطعی و دقیق آن مشخص میشود، زردی نوزاد در نیمی از نوزادان ترم (نوزادی که بیشتر از ۳۷ هفته یا بیشتر را در رحم مادر گذرانده) و ۸۰ درصد نوزاد پره ترم (نوزادی که کمتر از ۳۷ هفته را در رحم مادر گذرانده است) دیده میشود.

بیلی روبین ماده زردی است که بدن هنگام جایگزینی گلبول های قرمز قدیمی ایجاد می کند. سطح بالای بیلی روبین در هنگام تولد یک از مهمترین عوامل آسیب زا به دستگاه شنوایی نوزاد است و در صورتی که این سطح از بیلی روبین به موقع درمان نشود و کاهش پیدا نکند می تواند منجر به آسیب به سیستم مغزی نوزاد گردد. شاید دیده باشید نوزادانی را که پس از تولد در دستگاههایی با نور طیف آبی نگهداری میشوند. همه ما در کشوری زندگی می کنیم که یکی از بالاترین نرخ جمعیت با تحصیلات دانشگاهی را دارا می باشد ، پس لطفا با در نظر گرفتن منطق و دانش روز در مورد سلامتی نوزاد خود تصمیم بگیرید … با بکارگیری این دستگاه و ابزار آلات جانبی آن که در فرایند درمان مورد استعمال واقع می شوند می توان بعد از ۲ الی ۳ روز زردی نوزادان را برطرف نمود. با بکارگیری این دستگاه و ابزار آلات جانبی آن که در فرایند درمان مورد استعمال واقع می شوند می توان بعد از 2 الی 3 روز زردی نوزادان را برطرف نمود. این زرد شدن ممکن است در عرض ۲ تا ۴ روز پس از تولد ایجاد شود و ممکن است در سراسر بدن پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *