برای داشتن اجاره دستگاه زردی نوزاد عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

در تمامی نوزادان درجاتی از آن وجود دارد (بالاتر از ۲ میلی گرم بر دسی لیتر) اما زمانی که عدد این زردی به بالاتر از ۵ میلی گرم بر دسی لیتر میرسد به مرحله قابل مشاهده با چشم میرسد و پزشک معالج تشخیص زردی میدهد و با آزمایش بیلی روبین عدد و درجهی قطعی و دقیق آن مشخص میشود، زردی نوزاد در نیمی از نوزادان ترم (نوزادی که بیشتر از ۳۷ هفته یا بیشتر را در رحم مادر گذرانده) و ۸۰ درصد نوزاد پره ترم (نوزادی که کمتر از ۳۷ هفته را در رحم مادر گذرانده است) دیده میشود. هنگامی که بدن نوزاد بیش از حد بیلی روبین دارد پوست زرد خواهد شد، این شرایط زردی نامیده می گردد. این میزان بالاتر بیلی روبین و این واقعیت که بسیاری از کبد نوزادان نمی توانند به درستی از شر آن خلاص شوند ، باعث می گردد که نوزادان سطح بالاتری از آن داشته باشند. C on tent has been creat ed  with the he᠎lp ​of GSA Con᠎tent Gener᠎ator  DEMO.

این نور شکل و ساختار بیلی روبین را به نوعی تغییر می دهد که مولکول های بیلی روبین وارد ادرار و مدفوع می شوند. مصرف داروهایی مانند تتراسایکلین توسط مادر در دوران بارداری ممکن است سبب تغییر رنگ دندان های کودک شود. کاداککل راداکریشنان ، متخصص گوارش کودکان ، گفت: این تغییر رنگ زرد در یک نوزاد تازه متولد شده زردی نامیده می شود و این یک مسئله رایج است. عفونت (سپسیس بسیاری از اختلالات ژنتیکی یا ارثی مختلف نوزادانی که خیلی زود متولد می شوند (زودرس) بیشتر از نوزادان عادی به زردی مبتلا می شوند. زردی نوزاد تازه متولد شده هنگامی اتفاق می افتد که کودک سطح بالایی از بیلی روبین در خون داشته باشد. هنگامی که کودک در رحم مادر رشد می کند ، جفت بیلی روبین را از بدن کودک خارج می کند. زردی شیر مادر ممکن است در برخی از نوزادان سالم که از شیر مادر تغذیه می نمایند ، پس از روز 7 تولد ظاهر گردد. در نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می نمایند ممکن است دو نوع زردی دیده گردد. اگر کودک شما مبتلا به زردی به نظر می رسد ممکن است پزشک انجام آزمایشاتی را برای اندازه گیری سطح بیلی روبین در خون و تشخیص ضرورت درمان پیشنهاد نماید.

Th​is post was written by GSA C᠎onte᠎nt  Gener᠎ator D᠎em over si​on.

در تمامی نوزادان درجاتی از آن وجود دارد (بالاتر از 2 میلی گرم بر دسی لیتر) اما زمانی که عدد این زردی به بالاتر از 5 میلی گرم بر دسی لیتر می رسد به مرحله قابل مشاهده با چشم می رسد و پزشک معالج تشخیص زردی می دهد و با آزمایش بیلی روبین عدد و درجه قطعی و دقیق آن تعیین می گردد، زردی نوزاد در نیمی از نوزادان ترم (نوزادی که بیشتر از 37 هفته یا بیشتر را در رحم مادر گذرانده) و 80 درصد نوزاد پره ترم (نوزادی که کمتر از 37 هفته را در رحم مادر گذرانده است) دیده می گردد. به این زردی گفته می گردد. در بیشتر موارد زردی طبیعی است، اما گاهی اوقات زردی می تواند نشان دهنده یک بیماری پزشکی زمینه ای باشد. ادامه مطالب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. سلطانزاده با اشاره به اینكه تشخیص زردی در نوزادان از اهمیت زیادی دارد، در خصوص زمان توصیه شده برای معاینه نوزادان اظهار داشت: اگر زمان ترخیص نوزاد قبل از 24 ساعت پس از تولد باشد باید در 3 روزگی نوزاد معاینه شود، اگر ترخیص بین 24 تا 48 ساعت پس از تولد بود طفل باید در 4 روزگی و ترخیص نوزاد 48 تا 72 ساعت پس از تولد باید جهت اندازهگیری میزان زردی به پزشك مراجعه شود.

مرکز اجاره دستگاه زردی نوزاد شرکت ما در استان خراسان شمالی این امکان را برای اهالی این شهرستان فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند با استفاده از دستگاه فتوتراپی زردی نوزاد خود را درمان کنند. قیمت دستگاه زردی نوزاد و قدرت درمانی براساس تعداد لامپ های موجود و تابش شدت نور آن تعیین می شود، و شامل انواع دو لامپه، چهار لامپه، شش لامپه، هشت لامپه تا دوازده لامپه می باشند، که با توجه به میزان شدت بیماری و شرایط جسمانی کودک به خصوص وزنش مورد استفاده قرار می گیرند. نور درمانی اجازه می دهد گلبول های قرمز در زیر پوست از بین رفته و همچنین از خون و پوست خارج شده و دفع گردد. همچنین در صورتی که آب آشامیدنی منطقه شما دارای فلوراید بالایی است منابع آب جایگزین در نظر بگیرید. بیشتر نوزادان دارای زردی پوست یا زردی هستند. گاهی اوقات ، زایمان زودرس یا یک اختلال زمینه ای ممکن است زردی آنها را تشدید کند. در این زمینه تغذیه مکرر (بین ۸ تا ۱۲ بار در روز) برای دفع بیلی روبین به نوزاد کمک می کند. این گلبول های قرمز با توجه به عللی مورد حمله زردی واقع شده اند با توجه به نیرویی این نور مخصوص از بین رفته و بیلی روبین های تازه ای جای آنها را می گیرند و این یعنی عامل زردی پایین آمده و زردی نوزادان التیام یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *