برترین اجاره دستگاه زردی نوزاد برنامه‌های Android/iPhone

لذا حتماً در انتخاب دستگاه فتوتراپی ویژه زردی نوزاد آن را از مراکز بهداشتی و درمانی معتبر اجاره نمایید و از مراجعه به افراد متفرقه که به صورت کناره اقدام به اجاره و نصب دستگاه میکنند جداً بپرهیزید. در مجموع به والدین عزیز پیشنهاد میگردد با اجاره دستگاه زردی ال ای دی سه بعدی (3D) بیماری فرزندشان را درمان نمایند چرا که هم قدرت درمانی بالایی دارند و هم هیچگونه عوارض خطرناک برای بچه ایجاد نمیکنند. بعضی از بیماری ها با قرص و دارو حل نمی شوند بلکه نیاز به دستگاه های خاصی دارند. یکی از همین بیماری هایی که نه با قرص و دارو بلکه با کمک تجهیزات پزشکی به راحتی قابل درمان است، زردی نوزاد است. امروزه با پیشرفت روزافزون علم پزشکی نه تنها واکسن های متعد، قرص و آمپول ها، سرم ها و روی هم رفته داروهای متعدد از هر شکل به کمک آدمی شتافته بلکه با پیشرفت توامان علم پزشکی همراه با علم مهندسی رشته ای خاص به نام تجهیزات پزشکی هم منشعب شده و در درمان بسیاری از بیماری ها به کمک انسان شتافته. شرکت زردیران در فروش دستگاه زردی نوزاد پکیج هایی را ارائه می کند که شامل کلیه تجهیزات لازم برای راه اندازی نمایندگی است. ᠎Th is  da ta h as ᠎be​en created with the ᠎help ᠎of G​SA Conte᠎nt Ge ne᠎ra᠎to r DE​MO.

شرکت فن آوری روز پرتو قشم ، پلتفرمی برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم در تهران است. تا چه درجه زردی نیاز به اجاره دستگاه زردی نوزاد وجود دارد؟ تا آن زمان نوزاد تحت مراقبت بوده و میزان و علائم زردی نوزاد توسط کادر پزشکی بررسی میشود تا از حد طبیعی بیشتر نشود. اما در مواردی كه بهندرت پیش میآید، بهتر است شیر مادر به مدت ۲۴ ساعت قطع شود و پس از این مدت دوباره نوزاد را با شیر مادر تغذیه كرد، یعنی اگر بچهای مبتلا به زردی شده و بیلیروبینش هم در حد ۱۶ است و مدام زیر دستگاه میرود و خارج میشود، وضعیتش چه بهتر شود و چه نشود، بهتر است تغذیه او را با شیر مادر به مدت ۲۴ ساعت قطع و با شیرخشك او را تغذیه كرد. پس از ترخیص از بیمارستان ، حدود 25 درصد از نوزادان هنوز علائم زردی را نشان می دهند ، بنابراین ممکن است آزمایش سطح بیلی روبین را ادامه دهند. چنانچه درجه زردی نوزاد در بدو تولد 5 بیلیروبین باشد نیاز به درمان با استفاده از دستگاه دارد ولی عمدتا زردی درنوزادان در چهار روز اول خود را نشان میدهد و چنانچه میزان زردی نوزاد سه یا چهار روزه بالاتر از 8 باشد باید از دستگاه زردی نوزاد استفاده نماید.

یکی از مسائل مهمی که پدران و مادران در همان هفته اول به دنیا آمدن کودک عزیز خود ممکن است درگیر آن شوند مسئله زردی نوزاد است. نام شهرستان شهریار از واژهی شهردار در دستور زبان پهلوی به معنای دارنده و مالک کشور یعنی فرمانروا و پادشاه به دست آمده است. شرکت نی نی سالم با تجهیز به انواع دستگاه زردی ال ای دی مدرن و پیشرفته بدون نیاز به چشم بند همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا با فروش و اجاره دستگاه زردی نوزاد سه بعدی اتوماتیک با قابلیت تنظیم نور جهت درمان زردی نوزاد در منزل تا 21 درجه بیلی روبین در خدمت هموطنان عزیز در سراسر کشور میباشد. کارشناسان نی نی یلو اهمیتی نمیدهند که شما دستگاه فتوتراپی در منزل را از نی نی یلو اجاره کرده اید یا خیر، و سعی می کنند در حد توان برای پاسخگویی به سوالات شما حاضر باشند. نی نی یلو مرجع استاندارد اجاره دستگاه فتوتراپی در ایران تمام تلاش خود را می کند که در صورتیکه پزشک شما پیشنهاد درمان زردی در منزل را داد بهترین و استاندارد ترین دستگاه های فتوتراپی در منزل با کیفیت بالا را برای شما فراهم آورد.

اجاره دستگاه فتوتراپی نوزاد جهت درمان زردی نوزاد بسیار مقرون به صرفه میباشد. زردی نوزاد بسیار شایع است و زمانی رخ میدهد که نوزادان دارای سطح بالایی از بیلی روبین هستند، رنگدانه زردی که در طی تجزیه طبیعی گلبولهای قرمز تولید میشود. در آن زمان ها پزشکی سنتی سعی میکرد به نوزادانی که دارای زردی هستند کمک کند. اما همین فتوتراپی هم سالیان قبل حتما باید در بیمارستان انجتم میشد. و ابدا هم موضوع ترسناکی نیست، کافی است بدانید که بیش از نیمی از کودکان ترم یعنی حدود شصت درصد از آنها به این اختلال دچار می شوند و به راحتی با توجه و مراقبت و درضمن فتوتراپی خوب می شوند. زردی دو علت اصلی دارد که عبارتند از : ایجاد بیش از حد بیلی روبین خون و اختلال در دفع آن. بهر حال آمار نشان می دهد که آنچه در گذشته انجام می شده شاید در مواردی کارساز بوده اما ابدا باعث کمک شدن آمار مرگ و میر از این اختلال نشده. بهترین مادهای كه تا به حال در مورد كاهش زردی نوزاد تجربه شده و نتایج مفیدی نیز از آن بهدست آمده، ترنجبین است. روش استفاده از آن نیز به این شكل است كه یك لیوان عرق كاسنی را در یك لگن آب مخلوط كرده و پوست نوزاد را چند روز و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آن شستوشو بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *