برنامه های ضروری اجاره دستگاه زردی نوزاد در پاکدشت گوشی های هوشمند

برخلاف نظریه طب سنتی، علم روز پزشکی کودکان در کل دنیا، هیچ نقشی را برای رژیم غذایی مادر در زردی نوزاد قائل نیست. زردی نوازاد میتواند یک زردی ساده باشد و به راحتی قابل حل و می تواند اندکی پیچیده تر باشد و نیاز به درمان های خاص پزشکی داشته باشد. البته بزرگترهای فامیل این موضوع را عادی تلقی میکنند و بر این باورند اگر نوزاد چند روز بدون لباس زیر نور مهتابی قرار بگیرد مشکل حل میشود ما این باور واقعا ریشه علمی دارد؟ بد نیست بدانید زردی فیزیولوژیک از روز دوم یا سوم تولد شروع میشود، اما پس از گذشت 10 روز تا دو هفته به حد طبیعی برمیگردد. با توجه به حساس بودن نوزادان به آلودگی و بیماری ها ، این مرکز پس از هر بار استفاده با مواد مخصوص ازمایشگاهی دستگاه ها را استریل می نماید . لامپ فتوتراپی در دو نوع LED و فلورسنت وجود دارد که هر یک از آنها با ویژگیهای مخصوص به خود کارشان را انجام میدهند. قبل از هر چیزی شما باید با پزشک در مورد طول مدت درمان مشورت کرده و به صورت منظم نوزاد را برای انجام آزمایشهای مورد نیاز نزد پزشک ببرید تا کودک به طور کامل درمان شود.

نی نی یلو مرجع استاندارد اجاره دستگاه فتوتراپی در ایران به شما در این راه کمک میکند. تابش نور در این دستگاه از سه طرف بوده و اتلاف انرژی به مقدار زیادی کاهش یافته است که باعث می شود راندمان دستگاه بسیار زیاد باشد .منبع نوری در این دستگاه نور سرد است و اشعه های مضر uv کاملا حذف گردیده . نوزاد در بدو تولد بدلیل دریافت اکسیژن کافی از هوای آزاد نیازی به گلبول های اضافی نداشته و با تخریب آنها و کاهش میزان هموگلوبین و تبدیل هموگلوبین اضافی به بیلی روبین، زردی در نوزاد ایجاد می شود، ولی بدلیل عدم توانایی کافی کبد در دفع بیلی روبین در بدو تولد و کمبود فعالیت گلوکورونیک تراتسفر از در روزهای اول تولد عدم دفع بیلی روبین های اضافی زردی فیزیولوژیک ایجاد می شود. شیردهی مکرر: نوزادانی که به خوبی با شیر مادر تغذیه نشوند ، رنگدانه های زرد یا همان بیلی روبین از بدنشان دفع نشده و روی پوست جمع می شود و نوزاد تب می کند.

یا شامل پیچیدگی های خاص درمانی می شود؟ یا حتما باید در بیمارستان درمان شود. گاهی بسته به میزان زردی پزشک نوزاد شما تشخیص می دهد که نوزاد حتما باید در بیمارستان و با دستگاه های بیمارستانیِ فتوتراپی درمان شود. برای این کار به بیمارستان هم میشود مراجعه کرد. باید گفت اشعهای که از مهتابی ساطع میشود، بیلیروبینهای رسوب کرده را شکسته و به قطعا تریز تبدیل میکند تا از طریق ادرار دفعشوند، اما این موضوع حتما باید به تجویز پزشک باشد چون مهتابی قابل مقایسه با فتوتراپی نیست و انجام خودسرانه این کار و تاخیر در درمان میتواند سلامت نوزاد را به خطر بیندازد. این کار مقدار بیلی روبین را تنظیم و زردی را درمان می کند . از این رو از میان تعداد زیاد دستگاه های موجود در این شرکت که تعدادی از آنها از تولیدات زردین بر بوده و تعدادی از آنها نیز از کشورهای خارجی وارد می شود. آیا در صورتی که فرزند دلبدتان به زردی دچار شده باید بترسید؟ شاید هم فرزند خود را هم اکنون به دنیا آورده اید و با این مسئله مواجه شده اید و باز هم در پی بالا بردن اطلاعت خود در این زمینه هستید یا شاید هم در پی اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل. Data w​as gen er᠎at ed  with the  help of GSA Content G enerator DE᠎MO!

اگر شما خانم بارداری هستید که در هفته یا هفته های آخر بارداری خود به سر می بریدحتما این سوالات را از خود پرسیده اید و شاید مثل همین حالا در حال بالا بردن گستره ی اطلاعات خود در این زمینه هستید تا در صورت مواجه با زردی نوزاد بتوانید به درست ترین شکل ممکن واکنش نشان دهید یا آن را مدیریت کنید. جهت آگاهی از آزمایش های بیلی روبین نوزدان می توانید به نوین طب ایران مراجعه کنید سپس تمام اطلاعات و راه های مربوط به آزمایشات و مراقبت های بعد زردی نوزدان را جمع آوری کنید. ممکن است لازم باشد قبل از انجام تست بیلی روبین از مصرف دارو بپرهیزید اما به نظر پزشک بستگی دارد. زردی پوست صورت نوزاد بیانگر این است که نوزاد به زردی و یا یرقان مبتلا است اما برای تعیین شدت بیماری انجام آزمایش های بیشتری نیاز است. زردی نوزاد به واسطه ى سطوح بالاى رنگدانه ى زرد مایل به سبز خون که بیلى روبین نامیده مى شود و از تجزیه ى گلبولهاى قرمز خون تولید مى شود به وجود مى آید، کبد که بیلى روبین را از خون تصفیه مى کند ممکن است قادر به فرآورى بیلى روبین آزاد شده از تجزیه ى مقادیر بالاى گلبولهاى قرمز بعد از تولد نباشد، در نتیجه سطح بیلى روبین در خون بالا مى رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *