بهترین سه راه برای خرید درمان زردی نوزاد استفاده شده

چشم های نوزاد هر دو تا سه روز بررسی شود. دستگاههای فتوتراپی خانگی دارای دو نوع لامپ فلورسنت و LED با طول موج مناسب هستند و زمانی که برای اولین بار قصد روشن کردن دستگاه را دارید، باید به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دماسنج کالیبره شود و سپس با دمای محیط همدما (سازگار) گردد. کودک شما باید در طول فتوتراپی احساس راحتی و آرامش کند. به منظور جلوگیری از گرم شدن هوای داخل ، دستگاه باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. در هنگام نصب دستگاه زردی ، مدت زمان مناسب استفاده از این دستگاه به والدین آموزش داده می شود. در صورتی که بیلی روبین خون نوزاد بالا باشد می توانید با شیردهی مکرر و اجاره دستگاه زردی از زردی کلینیک به درمان این بیماری در نوزادان بپردازید. اگر درجه یرقان نوزاد بالا باشد نیز بهترین راه درمان آن اجاره دستگاه فتوتراپی است که هم بهبودی بیماری در آن قطعی بوده و هم به هیچ عنوان عوارض خطرناک ندارد. مزایای مختلفی در این کار وجود دارد که البته باید در مورد آن احتیاط کرد تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب و نتایج را میگیرید.

از خشک بودن پوشک نوزاد مطمئن شوید. در غفاری دایت با خواص پودر سنجد برای لاغری و مضرات پودر سنجد آشنا شوید. با توجه به این که بیمارستان ها یکی از آلوده ترین مکان ها به شمار می روند، و علت این نکته عفونت های بیمارستانی و فضای آلوده بیمارستان است. عمر لامپ های دستگاه زردی نباید بیش از ۲ هزار ساعت باشد. البته نوزادان نارسی که با وزن کم به دنیا میآیند با درصد بیشتری در معرض ابتلا به زردی هستند که البته این موضوع مورد نظر بحث امروز نیست. ضروری است که کودک در پنج روز اول زندگی از نظر علائم زردی مانند زردی پوست و چشم به دقت مورد کنترل قرار گیرد. زردی نوزاد تا چند روز ادامه دارد ؟ را هر ۴ تا ۸ ساعت بررسی کنید. ۲- لامپ ها را از نظر اتصالات و کهنگی مورد بررسی قرار دهید. خون گرفته شده از پاشنه یک نوزاد تازه متولد شده برای آزمایش سطح بیلی روبین مورد استفاده قرار می گیرد.

مقدار بیلی روبین توسط پزشک تعیین می شود و اگر به اجاره دستگاه زردی نیاز باشد ، باید کودک را زیر نور دستگاه قرار داد و هر زمان سطح بیلی روبین کودک پایین بیاید و در سطح استاندارد قرار گیرد ، می توان دستگاه را خاموش کرد. چشم کودک دور از نور باشد و نور به او نرسد. در اکثر دستگاه های فتوتراپی که از لامپ های فلورسنت استفاده می کنند ، لازم است از بانداژ برای پوشاندن چشم های کودک استفاده شود تا به چشم آسیبی وارد نشود زیرا این امر باعث ایجاد اضطراب برای کودک زیر دستگاه می گردد. اگر مادری که نوزاد را شیر می دهد ، آب انار میل کند می تواند در درمان زردی نوزاد تاثیر بگذارد زیرا مزاج انار سرد و خشک است. کرایه دستگاه زردی ارزان قیمت دلیل بر بهتر بودن نمی باشد چرا که لامپ های فتوتراپی اگر عمر بالای 700 ساعت داشته باشند درمان زردی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت . در طی زایمان این نوزاد، مقدار اندکی از خون نوزاد از طریق جفت وارد جریان خون مادر می شود و در نتیجه بدن مادر شروع به تولید پادتنهایی بر ضد Rh مثبت می کند. بیماری زردی در نوزادان در هفته اول تولد مشاهده می شود و اگر سطح بیلی روبین در خون زیاد باشد پوست چشم و بدن نوزاد به مرور زمان زرد می گردد ، بنابراین باید از دستگاه زردی یا فتوتراپی برای درمان استفاده شود.  Th is da᠎ta was g enerated by GSA᠎ Content Gener᠎ator Demov ersi​on !

در صورتی که سطح بیلی روبین بالا باشد از دستگاه فتوتراپی استفاده می شود. در برخی شرایط که دستگاه جوابگوی درمان نمی شود و سطح بیلی روبین خون پایین نمی آید باید مراقبت های ویژه تری را اعمال کرد و کودک را در بیمارستان بستری کرد. زمان استفاده از دستگاه فتوتراپی با توجه به شرایط نوزاد متفاوت است. اما در برخی شرایط کبد نمیتواند بیلی روبین را به همان سرعتی که تولید میکند، دفع کند و از این رو، ممکن است منجر به هیپربیلی روبینمی و زردی در نوزادان شود. ۶- میزان مایعات جذب و دفع شده را کنترل شود. در صورت تمایل در سریعترین زمان ممکن اقلام مورد نظر شما را در اختیارتان قرار میدهیم. فراوانی مرگ و میر ناشی از تعویض خون 6 مورد (5 درصد) بود. نوزادانی که در 24 ساعت اول زندگی خود دچار زردی می شوند ، باید بلافاصله میزان بیلی روبین ، یا از طریق آزمایش پوست یا آزمایش خون ، اندازه گیری شود. Th is  po​st has been  do​ne by GSA ​Co​nten t Genera᠎tor ᠎DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *