به مهارت های درمان زردی نوزاد خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

اهمیت زردی نوزادان به شیوع آن مربوط نیست، بلکه در صورتی که این مشکل درمان نشود، ممکن است منجر به تجمع بیلی روبین در مغز شود که با مرگو میر قابل توجهی همراه است. سطح متوسط منجر به رنگ زرد میگردد، در حالی که سطح بسیار بالا، به صورت قهوهای ظاهر میشود. در آزمایش بیلی روبین، سطح این ماده شیمیایی در سطح خون مشخص می شود. در این آزمایش سطح مستقیم و غیرمستقیم بیلی روبین در نمونه خون شما تعیین می شود. نوزادان تازه متولد شده ممکن است بین ۶ تا ۸ بار در روز دفع کنند. گلبول های قرمز که به محض تولد نوزاد عملکرد خود را از دست می دهند، به سرعت شروع به تجزیه می کنند و جای خود را به تشکیل انواع جدید گلبول های قرمز می سپارند. وام ازدواج کارمزد ۴ درصد داشته و زوجین باید آن را در کمتر از ۵ سال تسویه کنند. دستگاه فتوتراپی براساس کاربرد آن ها در دو نوع بیمارستانی (پایه دار و ثابت) و خانگی (پرتابل و قابل حمل) می باشد. تنها تشخیص دلیل این بیماری و استفاده از داروهای مخصوص آن می تواند چاره ساز باشد. برای استفاده از «اجارستان» مطالعه بخش های زیر مفید است . به همین دلیل بیلی روبین هایی که از سلول ها آزاد شده اند نمی توانند از طریق کبد دفع شوند و این رنگدانه های زرد در زیر پوست تجمع کرده و باعث زردی در نوزادان می شود. ᠎Art ic le h as been c re​ated  wi​th G SA Content​ G ener​ator Demover sion!

امواج نوری با طول موج تعیین شده به بدن نوزاد می تابد و در نتیجه موجب تغییر رنگدانه های پوسن او خواهد شد. آیا شیر مادر باعث ایجاد زردی در نوزاد می شود؟ ۲- پرخطر: که دلایل آن میتواند ناشی از ناسازگاری خون مادر ، هپاتیت، آترزی مجاری صفراوی که در آن مجاری صفراوی به درستی تشکیل نشدهاند، عفونتهای خونی، بیماریهای ارثی از جمله کمبود آنزیمهایی مانند آنزیم گلوکز ۶ فسفاتاز، ناهنجاریهایی که طفل در هنگام تولد به آن مبتلا میگردد باشد. بعد از این دو ماه هم به طور طبیعی باید نیم کیلوگرم در هر ماه به وزن نوزاد اضافه شود. به طور کلی مصرف قرص فنوباربیتال با تاثیر گذاری بر روی مغز عملکرد آن را ضعیف میکند. چنانچه در این زمینه مشکلی ایجاد شود، هومکا به طور کامل پاسخگو خواهد بود. خود یرقان یک اختلال کبدی است که در آن میزان یک ماده شیمیایی در بدن افزایش پیدا می کند.

در هر صورت وجود یک برنامه غذایی مناسب برای مادران، آن هم در این شرایط خاص از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که قبلا هم گفتیم سلامت کبد و کیسه صفرا در از بین رفتن بیلی روبین های اضافی امری اهمیت زیادی دارد. زردی فیزیولوژیک نوزاد عموما در روزهای دوم و سوم تولد خود را نشان می دهد و تا روز هفتم ادامه داشته و به تدریج پس از گذشت دو هفته کاهش پیدا می کند. در این موارد، زردی اغلب خیلی زودتر یا خیلی دیرتر از زردی فیزیولوژیک بروز پیدا میکند. چه چیزهایی زردی نوزاد را تشدید میکند؟ به گفته این پژوهشگران نرمافزاری که روی تلفن همراه نصب شده، این اطلاعات را به یک پایگاه داده ارسال میکند و در چند دقیقه وجود زردی در نوزاد را تشخیص میدهد. حق اولاد، بن و حق مسکن در سال 1401 مشمول مالیات است؟ چه چیزی برای زردی نوزاد خوب است؟ زردی در نوزادان نارس: این نوع زردی عموماً پس از زایمان زودرس مشاهده میشود، چون طبعاً کبد نوزاد نارس توانایی کمتری در دفع بیلیروبین دارد. خبر خوب این است که در اکثر موارد ، زردی در نوزادان تازه متولد شده با رشد کبد کودک و شروع تغذیه کودک ، خود به خود از بین می رود که به عبور بیلی روبین از بدن کمک می کند.

برای این منظور می توانید، دستگاه مخصوص نوردرمانی زردی نوزاد را اجاره کنید و یا برای فرزند خود یک پتو فتوتراپی تهیه کنید. عفونتها منشا باکتریایی دارند و ممکن است از طریق تماس دست، پوشک یا هر جسم آلودهای با پوست ناحیه تناسلی نوزاد، وارد مجرای ادراری او شوند. نوزاد را با پوشک در داخل دستگاه قرار دهید تا ناحیه تناسلی او از تابش در امان باشد. این سیستم با ساز و کاری علمی و مدبرانه سبب می شود زردی نوزاد بعد از مدت زمان کوتاهی برطرف شود.شیوه ای که در معالجه زردی نوزادان بکار گرفته می شود تابش نور با طول موجی ویژه به قسمت هایی از بدن نوزاد می باشد. زیرا ما خود تولید کننده انواع دستگاه زردی نوزاد هستیم و می دانیم کیفیت دستگاه تاثیر بسیار زیادی در درمان زردی نوزاد دارد و می توان زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد این برای نوزادان عزیزی که مجبور هستند شرایط فتوتراپی را تحمل نمایند می تواند امیدوار کننده باشد. کبد بسیار سخت نشاندهنده سرطان کبد است. کلستازیس: این بیماری در جریان صفرا از کبد اختلال ایجاد کرده و ان را قطع کرده و یا کاهش میدهد و در نتیجه صفرایی که حاوی بیلیروبین کونژوگه است به جای دفع شدن در کبد باقی میماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *